در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر

Water

شناسه محصول: 823255
شناسه محصول: 823255
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : بانوان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر (WATER PERFUME HOUSE) یکی از محبوب‌ترین عطرهای تولید شده توسط برند هاوس است. این عطر در حجم 100 میل در سال 2022 توسط این برند تولید و به بازار عرضه شد. به محض ورود این عطر، خانم‌های خوش استایل بسیار زیادی از آن استقبال کردند و به محبوبیت رسید. در واقع عطر زنانه هاوس مدل واتر یک انتخاب ایده‌آل برای بانوان شیک‌پوش و جذاب بوده که از آن می‌توانند در مهمانی‌ها و مجالس رسمی نظر اطرافیان را به خود جذب کنند. رایحه ابتدایی از این عطر که شاید شما را مست و مدهوش کند، شیرین و دلپذیر است. اما ناگهان نت‌های بویایی تغییر می‌کنند و همه چیز عطر و رایحه گل به خود می‌گیرد. بوی خوش پایدار این عطر بر پایه مشک است. 


معرفی اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر (WATER PERFUME HOUSE) یک عطر منحصر به فرد و عالی است که طی مدت زمان کوتاه یکساله توانست در دل بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند و خوش سلیقه جای باز کند. بسته‌بندی و شیشه بسیار ساده اما شکیل این عطر موجب شده تا همه آن را به عنوان یک عطر و ادکلن زنانه خاص بدانند و از آن در مراسمات مختلف بهره بگیرند. سفیدی درب این محصول و همچنین مربع طلایی رنگ متناسب با مایع رنگ ادکلن که برند هاوس مدل واتر روی آن حکاکی شده همه چیز را تا حد بسیار زیادی جذاب و زیباتر کرده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک هدیه فوق‌العاده ارزشمند برای همسر خود هستید؛ این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

عطر زنانه هاوس مدل واتر با غلظت اُدوپرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین قدرت پخش متوسط و ماندگاری بسیار بالایی روی پوست و لباس دارد. به همین منظور پس از اسپری کردن این عطر روی لباس یا بدن شما می‌توانید در طول روز بسیار خوش عطر و بو در محل کار یا مراسمات مهم بدرخشید. 

انتخاب عطر و ادکلن متناسب با فصل و همچنین سردی و گرمی هوا میزان هوشمندی و سلیقه شما را نشان می‌دهد. اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر طبع گرم و طعم شیرین و شرقی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید از این عطر منحصر به فرد در شب‌های سرد سال مانند فصل زمستان و پاییز بهره بگیرید.   

عطر زنانه هاوس در دسته خانواده عطرهای گلی و مشکی بوده و از آکوردهای اصلی گل و وانیل الهام گرفته است. سبک مدرن این عطر خوش رایحه موجب شده تا بانوان بتوانند از آن در هر مراسم و مهمانی استفاده کنند.

برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: کلمنتین (یافا)
  • نت‌های میانی: گل صدتومانی، ماگنولیا، یلانگ یلانگ
  • نت‌های پایانی: مشک، وانیل، بنزوئین


نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر

اُدو پرفیوم زنانه پرفیوم هاوس مدل واتر یک انتخاب هوشمندانه و عالی برای شب‌های سرد سال است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک عطر مدرن هستید که بتوانید از آن برای حضور در مکان‌های مختلف استفاده کنید، عطر زنانه هاوس مدل واتر بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. به همین منظور برای خرید و تهیه این عطر همین حالا می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش، ادکلن اصل برند هاوس را درب منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس