0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Polo Club Tour

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور

شناسه کالا: 822002
شناسه کالا: 822002
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور

در سال 2018 میلادی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو، ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور را تولید و به بازار جهانی عطر عرضه کرد و توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن نظر اکثر آقایان را به خود جلب کند. برند بورلی هیلز پولو در صنعت عطرسازی از تکنولوژی روز دنیا بهره‌گیری کرده و انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه را با رایحه‌های خاص و اغواگر تولید می‌کند. عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه تلخ است و مناسب برای آقایانی است که به عطرهای تلخ علاقه دارند.

شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور شیشه‌ای مقاوم و زیبا به رنگ سبز دارد و از بخش بالا شیشه به سمت پایین رنگ آن کمرنگ‌تر شده و به سفیدی می‌زند. همچنین یک درب طلایی با نوار چرم سبز روی گردن این ادکلن قرار دارد و موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود. رنگ سبز شیشه این عطر ظاهر آن را بسیار دوست داشتنی کرده و طراحی بسیار شیکی دارد. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ طلایی هک شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی اسپرتی دارد و برای استفاده در طول روز مناسب است. شما از این عطر با سبک اسپرت می‌توانید در هر محیطی حتی در باشگاه، دورهمی دوستانه، جلسه کاری و... استفاده کنید.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور دارای یک رایحه خنک و طعم تلخ و شیرین است. این عطر احساس تمیزی، شادابی و سرزندگی را به شما و اطرافیانتان القا می‌کند و موجب جذابیت هر چه بیشتر شما می‌شود. با استفاده از این عطر شما در خاطره اطرافیان خود ماندگار، جذاب و خوش استایل خواهید ماند.

از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری متوسط و قدرت پخش بو بسیار زیادی دارد. با توجه به طبع سرد و خنک این عطر از آن در روزهای گرم سال مانند تابستان و بهار می‌توانید استفاده کنید. این عطر آکوردهای اصلی مرکبات و گل را دارد و در خانواده بویایی عطرهای چرمی قرار می‌گیرد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب تور عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: پرتقال، لیمو، ترنج و هل
  • نت‌های میانی: روایح گلی، صمغ لادن و سرخس
  • نت‌های پایانی: وتیور، خزه اوک موس، وانیل، عنبر و حسن لبه

اگر شما هم به دنبال یک عطر خاص، منحصر به فرد با قدرت پخش بالا و متوسط هستید، عطر مردنه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور یک انتخاب عالی برای شماست. همچنین اگر قصد خرید یک هدیه خاص را دارید، می‌توانید در لیست الویت‌های خرید خود اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور را نیز در نظر بگیرید.

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور

برای خرید این اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور
اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تور
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;