0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Titan

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان

شناسه کالا: 822004
شناسه کالا: 822004
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان

در سال 2018 میلادی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو، ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان را تولید و به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. برند بورلی هیلز پولو در صنعت عطرسازی از پیشرفته‌ترین ابزار و همچنین مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه را با رایحه‌های ویژه تولید می‌کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه ملایم و تلخ بوده و برای آقایانی که نت بویایی تلخ دوست دارند گزینه بسیار مناسبی است. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان شیشه‌ای فوق‌العاده زیبا به رنگ نارنجی دارد و از بخش بالا شیشه به سمت پایین رنگ آن به تدریج کمرنگ‌تر شده و در نهایت بی‌رنگ می‌شود. همچنین یک درب طلایی با نوار چرم نارنجی روی گردن این ادکلن قرار دارد و موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود. رنگ نارنجی شیشه این عطر ظاهر آن را بسیار دلربا کرده و به آسانی نظر اطرافیان را به خود جلب می‌کند.

روی شیشه این ادکلن مردانه نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ طلایی هک شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی اسپرتی دارد و برای استفاده در تمام ساعات روز مناسب است. شما از این عطر در هر موقعیت مکانی (محل کار، مهمانی، دانشگاه و باشگاه) می‌توانید استفاده کنید.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان رایحه‌ای معتدل و طعم تلخ و ملایم دارد و موجب می‌شود که فرد حس تمیزی و پاگیزگی داشته باشد. رایحه اغواگر این عطر به خوبی در ذهن افراد ثبت می‌شود و یک گزینه مناسب برای افرادی است که دوست دارند همیشه از یک عطر استفاده کنند. از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد.

طعم تلخ و ملایم و همچنین رایحه معتدل آن موجب شده تا افراد بتوانند از آن در همه ایام سال بدون محدودیت استفاده کنند. این عطر آکوردهای اصلی مرکبات و گیاه را دارد و در خانواده بویایی عطرهای شیپر و گلی قرار می‌گیرد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب تیتان عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: لیمو، گریپ فروت، جوز هندی و زنجبیل
  • نت‌های میانی: فلفل صورتی، یاس و نعناع
  • نت‌های پایانی: وتیور، نعناع هندی و بخور خوشبو

رایحه خاص و نت‌های خاص به کار گرفته شده در این عطر موجب شده تا افراد زیادی این عطر را دوست داشته باشند. بنابراین اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه دادن باشد.

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان

برای خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان
اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تیتان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;