0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Ancien

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان

شناسه کالا: 822453
شناسه کالا: 822453
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1740000
19 %
قیمت:
1,409,400 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان

برند دیوان پرس یکی از برندهای ایرانی است که چند سالیست در زمینه تولید عطر و ادکلن مردانه فعالیت می‌کند. عطر و ادکلن دیوان محبوبیت خاصی بین افراد دارد و بسیاری از آقایان از آن استفاده می‌کنند تا در طی روز بوی خوبی بدهند. اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان در سال 2022 در حجم 50 میل تولید و به بازار عرضه شده است. این برند الهام گرفته از داستان‌های اساطیری عطر و ادکلن‌های خود را تولید می‌کند و در فرهنگ و تمدن نقش اصلی را در طراحی‌ها ایفا می‌کند. 

بسته‌بندی خاص و نقش و نگارهای روی جعبه (بسته‌بندی) این عطر، موجب شده تا برای هدیه دادن یک انتخاب عالی فوق‌العاده باشد. به همین منظور اگر به دنبال یک هدیه خاص برای همسر خود هستید، عطر مردانه دیوان مدل آنیسان را فراموش نکنید. 

عطر و ادکلن مردانه دیوان دارای رایحه بسیار خاص و فوق‌العاده است. این رایحه دلنواز و روح‌نواز دارای نت‌های بویایی چوبی و ادویه‌ای بوده و شما با یک اسپری کوچک از آن روی لباس رایحه ادویه‌ای و چوبی را احساس می‌کنید. این عطر تداعی‌گر طبیعت برای شما خواهد بود. چرا که از نت‌های بویایی چوب، سرو، عطر سیب و برگاموت برگرفته شده که همه آنها یادآور طبیعت هستند. 

برای خرید عطر و ادکلن مردانه دیوان می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی یا یک داروخانه آنلاین اقدام کنید. در ادامه اطلاعات مفیدتر و جامع‌تری از این عطر را بیان خواهیم کرد.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان

همانطور که در بالا بیان شد، اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان در سال 2022 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر به نسبت سایر عطرهای هم رده، قدرت پخش متوسط و ماندگاری بسیار بالایی دارد و هنگامی که مدتی از اسپری کردن آن بگذرد، بویی ملایم از عنبر، مشک و لابدانوم به مشام می‌رسد. 

طبع سرد و طعم تند و تلخ آن موجب شده تا افراد بتوانند از این عطر در شب‌های سرد سال مانند زمستان و پاییز استفاده کنند. بنابراین اگر قصد حضور در یک مهمانی یا جلسه کاری را در روزهای سرد زمستان دارید. عطر مردانه دیوان مدل آنسیان می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. 

عطر مردانه مدل آنسیان دارای سبکی مدرن است. بنابراین بسیاری از آقایان از آن در مراسمات مهم و رسمی، جلسات کاری، محل کار و... می‌توانند استفاده کنند. در حقیقت این عطر می‌تواند تکمیل‌کننده استایل بی‌نظیر شما باشد و جذابیت‌تان را دو برابر کند. 

آکوردهای اصلی به کار گرفته شده در این عطر چوبی و ادویه‌ای است. بنابراین اگر به دنبال خرید یک عطر با رایحه تند و تلخ هستید، اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نت‌های به کار گرفته شده در این عطر موجب شده تا بسیاری از آقایان آن را دوست داشته باشند. برخی از نت‌های به کار گفته شده در این عطر عبارت است از:

نت‌های آغازین: سیب، برگاموت، چوب سرو

نت‌های میانی: برگ بو، نعنای هندی، وتیور

نت‌های پایانی: عنبر، بنزوئین، مشک، لابدانوم

این عطرقطعا هدیه ای ارزنده برای مردانی است که به اصالت و هنر، فرهنگ و تاریخ علاقه مندند. چرا که عطر و ادکلن مردانه دیوان برگرفته از فرهنگ و تمدن ایرانی است و به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. 

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان

برای خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان
اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل آنسیان
تخفیف:
1740000
19 %
قیمت:
1,409,400 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;