0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Chiraz

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز

شناسه کالا: 820456
شناسه کالا: 820456
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز

دیوان پرس یکی از برندهای محبوب ایرانی است که از سال 1399 کار خود را در حوزه تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه آغاز کرد. این برند در طول این چند سال فعالیت خود، توانست نظر بسیاری از بانوان و آقایان خوش سلیقه ایرانی را به خود جذب کند. دلیل اصلی محبوبیت این عطر استفاده از مواد اولیه بسیار عالی، با کیفیت و بسته‌بندی جذاب و خاص آن است. یکی از مدل‌های عطر و ادکلن مردانه دیوان، مدل شیراز است. این عطر رایحه فوق‌العاده ویژه و خاصی داشته و بسیاری از آقایان خوش‌پوش و خاص‌پسند از آن جهت جذابیت بیشتر استفاده می‌کنند.

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز دارای بسته‌بندی و شیشه خاص و منحصر به فردی است که نظر بسیاری را قبل از خرید و بوییدن رایحه آن به خود جلب می‌کند. این عطر مردانه در سال 2019 در حجم 100 میل توسط برند دیوان تولید و به بازار عطر عرضه شد. عطرهای برند دیوان پرس، ادای احترامی به فرهنگ غنی و با شکوه ایرانی است. روی شیشه این عطر با خط نستعلیق شعر زیبای حافظ شیرازی " گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید      گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر آید" حک شده و زیبایی آن را دوچندان کرده و اصالت و شکوه ایرانی را به رخ دیگران می‌کشاند.

عطر و ادکلن مردانه دیوان مدل شیراز را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی و همچنین یک داروخانه آنلاین تهیه و استفاده کنید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز

عطر و ادکلن مردانه دیوان مدل شیراز یک عطر خاص و منحصر به فردی است که قدرت پخش متوسط اما ماندگاری بسیار بالایی دارد. به همین منظور شما پس از اسپری کردن این عطر روی لباس می‌توانید تا چند روز رایحه دلنشین آن را احساس کنید.

طبع گرم و طعم تند این عطر موجب شده تا اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز مناسب شب‌های سرد سال مانند زمستان و پاییز باشد. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک عطر گرم و ماندگار در روزهای سرد هستید، خرید عطر و ادکلن مردانه دیوان مدل شیراز را فراموش نکنید. چرا که گرمی این عطر در ذهن‌ها ماندگار می‌ماند و جذابیت شما را دو برابر می‌کند. 

این مدل از عطرهای مردانه دیوان دارای سبک کلاسیک بوده و افراد می‌توانند در مراسمات مهم و جلسات کاری رسمی از آن بهره بگیرند. در حقیقت با بهره از این عطر همیشه در مراسمات رسمی، استایل شما زبانزده عام و خاص خواهد شد. 

آکوردهای اصلی به کار گرفته شده در این عطر هل و چرم است. همچنین پس از اسپری این ادکلن روی لباس یا بدن، رایحه ادویه‌ای و چرم به مشام می‌رسد. برخی از نت‌های به کارگرفته شده در این عطر عبارتند از: 

نت‌های آغازین: هل

نت‌های میانی: یاسمین عربی، چرم

نت‌های پایانی: نعنا هندی، کهربا، خزه

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز

برای خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز و همچنین عطر و ادکلن مردانه دیوان می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز
اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل شیراز
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;