0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Lespoir

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق

شناسه کالا: 820459
شناسه کالا: 820459
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
3300000
21 %
قیمت:
2,607,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق

یکی از برندهای فارسی محبوب برند دیوان است. این برند از سال 1399 فعالیت خود را در تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه آغاز کرده و توانسته نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. این برند نماد و پیام‌آور صلح و عشق است. برند دیوان پرس عطر و ادکلن‌های مختلفی را با رایحه‌های منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه می‌کند. اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق یکی از مدل‌های با شکوه این برند محسوب می‌شود. بسته‌بندی و سبک خاص طراحی روی شیشه عطر و ادکلن مردانه دیوان موجب محبوبیت آن شده است.

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق در سال 2021 توسط برند دیوان پرس تولید و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. پس از اسپری کردن این عطر روی لباس بلافاصله روایح برگاموت و نارنگی در نت بالایی آن به مشام می‌رسد. این در حالیست که به مرور زمان و با گذشت زمان در نت میانی آن ترکیبی رویایی از رایحه گل بنفشه و یاس را شما احساس می‌کنید. نت پایه و ماندگار عطر مردانه دیوان مدل لیس پوآق از چوب گایاک، نعناع هندی و هل است. 

عطر و ادکلن مردانه دیوان دارای یک شیشه و بسته‌بندی منحصر به فرد است. روی شیشه این عطر یکی از غزلیات مشهور حافظ با فونت نستعلیق نوشته شده که خاص بودن آن را چندین برابر می‌کند. غزل نوشته شده روی شیشه عطر عبارت است از:

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور          کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

این عطر با بسته‌بندی خاص و فوق‌العاده زیباش می‌تواند یک هدیه ارزشمند و فوق‌العاده باشد. این عطر را می‌توانید از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی سراسر کشور یا یک داروخانه آنلاین تهیه و استفاده کنید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق

عطر مردانه دیوان مدل لیس پوآق قدرت پخش بالا و ماندگاری متوسط دارد. به همین منظور شما می‌توانید در طول روز از آن استفاده کنید و در هر موقعیت و مکانی بوی خوش بدهید. طبع خنک و طعم تلخ و ترش این عطر موجب شده تا برای روزهای گرم سال یعنی تابستان بسیار مناسب باشد. افراد در هر زمانی از روز می‌توانند با اسپری کردن این عطر روی لباس یا بدن خود احساس خوبی داشته باشند. 

سبک اسپرت عطر مردانه دیوان مدل لیس پوآق باعث شده تا آقایان بتوانند در هر موقعیت مکانی (کار، دانشگاه، باشگاه، دورهمی دوستانه و...) از آن استفاده کنند.

آکوردهای اصلی عطر و ادکلن مردانه دیوان مدل لیس پوآق مرکبات، چوب و گل است. به همین منظور اگر به دنبال یک عطر تلخ و ترش هستید، این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

نت‌های خاص و ویژه‌ای در این عطر به کار رفته است. برخی از این نت‌ها عبارت است از:

نت‌های آغازین: برگاموت، پرتقال ماندارین

نت‌های میانی: بنفشه، گل یاسمین

نت های پایانی: چوب گایاک، نعنا هندی، هل

اگر به دنبال یک هدیه ارزشمند و خاص برای همسر خود هستید، اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق

برای خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق
اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل لیس پوآق
تخفیف:
3300000
21 %
قیمت:
2,607,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;