0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Poesie Pour Homme

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی

شناسه کالا: 822985
شناسه کالا: 822985
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی

دیوان پرس برندی ایرانی است که محصولات آن در کشور ایران تولید و به بازار عطر عرضه می‌شود. برند دیوان پرس بین بسیاری از خانم‌ها و آقایان محبوب است. شاید بپرسید علت این محبوبیت چیست؟ یکی از دلایل محبوبیت این عطر بهره از ترکیبات اولیه بسیار با کیفیت، بسته‌های جذاب و رایحه‌های خاص است. این برند با تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه خاص توانسته سهمی از بازار عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد. 

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی در سال 2022 توسط برند دیوان پرس تولید و به بازار عرضه شد. ادکلن مردانه دیوان دارای رایحه بسیار خاص و فوق‌العاده‌ای است. بر بال روایح این عطر می‌توانید بنشینید و تا اوج آسمان نیلگون عواطف و احساسات پرواز کنید. در حقیقت این برند با مضمون شعر و آزادی عطری بسیار خاص تولید کرده و آقایان می‌توانند با بهره از آن همیشه استایلی خاص و ویژه را تجربه کنند. 

عطر و ادکلن مردانه دیوان دارای بسته‌بندی و شیشه بسیار شیک و منحصر به فرد است. این عطر دارای یک شیشه استوانه‌ای شفاف بوده که درون آن مایع خوشرنگ آبی-طوسی عطر به چشم می‌خورد. کلمات نگارش شده با فونت نستعلیق کنار شیشه عطر زیبایی و منحصر به فرد بودن آن را دو برابر کرده است. به همین منظور این عطر می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای هدیه به همسر باشد. جهت خرید و تهیه اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی می‌توانید از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی سراسر ایران یا یک داروخانه آنلاین اقدام کنید.

 


 

معرفی کامل اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی یک عطر با قدرت پخش و ماندگار متوسط است. از این رو با اسپری آن روی بدن یا لباس می‌توانید در طول روز بوی خوب و دلنشینی بدهید و همه را مجذوب خود کنید. طبع خنک و طعم آروماتیک این عطر موجب شده تا یک انتخاب مناسب برای روزهای گرم سال مانند تابستان باشد. افراد در روزهای گرم برای حضور در یک مهمانی، دورهمی دوستانه، جلسات کاری و... می‌توانند از ادکلن مردانه دیوان مدل پوئزی بهره بگیرند و خوش بدرخشند. 

سبک ادکلن مردانه دیوان مدل پوئزی اسپرت است. به همین دلیل آقایان در هر موقعیتی (کار، ورزش، مهمانی و...) می‌توانند از آن استفاده کنند و در خاطرات ماندگار بمانند. بنابراین این عطر می‌تواند یک انتخاب همیشگی و ثابت در روزهای گرم سال باشد. 

آکوردهای اصلی عطر و ادکلن مردانه دیوان مدل پوئزی چوب و مرکبات بوده و از خانواده بویایی چوبی, آکواتیک است. به همین منظور پس از اسپری این عطر روی بدن یا لباس در ابتدا عطر مرکبات به مشام می‌رسد. به طور کلی برخی از نت‌های به کارگرفته شده در این عطر عبارتند از:

نت‌های آغازین: مریم گلی، رزماری، مرکبات

نت‌های میانی: نعنای هندی، نمک دریا، نتهای چوبی، کشمران

نت‌های پایانی: چوب کهربا، دانه تنکا، چرم، وانیل، نت‌های دودی

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی

برای خرید اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی
اُدو پرفیوم مردانه دیوان مدل پوئزی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;