0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Les Annees Folles

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لز آنی فولز

شناسه کالا: 821322
شناسه کالا: 821322
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لز آنی فولز
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لز آنی فولز

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل ل زن فل (ROSSETA HARRIS LES ANNÉES FOLLES) یک عطر فوق‌العاده برای آقایان خوش استایل و خوشتیپ اما سخت‌پسند. برند رزتا هریس نماد تازگی، شکوفایی و دوباره آغاز کردن است. بنابراین عطر و ادکلن تولیدی این برند همگی نشان از شادابی و طراوت دارند. آقایان با استفاده از مدل ل زن فل رزتا هریس می‌توانند میزان قدرت و اعتماد به نفس خود به رخ دیگران بکشانند. این عطر در بسته‌بندی عالی و بسیار شیک در حجم 90 میل در سال 2021 تولید و به بازار عطر و ادکلن مردانه جهانی عرضه می‌گردد. 

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لزآنی فولز

شیشه شکیل اما ساده و در عین حال شفاف و استوانه‌ای این ادکلن که مایع مشکی رنگ درون خود را به نمایش می‌گذارد، جذابیت ظاهری این عطر را چندین برابر کرده است. درب روی استوانه اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل ل زن فل (ROSSETA HARRIS LES ANNÉES FOLLES) بسیار خاص است. شما برند این محصول را به صورت حکاکی شده روی درب آن می‌توانید مشاهده کنید. برند “رزتا هریس” به جادوی روایح ایمان دارد و رسیدن به ظاهری ایده‌آل را، بدون امضای پایانی یک عطر، ممکن نمی‌داند.

غلظت عطر و ادکلن مردانه ساخت برند رزتا هریس اُدوپرفیوم است. بنابراین قدرت پخش و ماندگاری تمامی عطرهای تولید شده توسط این برند به خصوص مدل ل زن فل متوسط و زیاد است. طبع خنک و همچنین طعم تلخ و ترش عطر مردانه رزتا هریس مدل ل زن فل موجب شده تا این عطر مناسب روزهای گرم سال باشد. بنابراین آقایان خوش استایل و خوش سلیقه می‌توانند از این عطر در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار استفاده کنند. انتخاب یک عطر متناسب با فصل، هوشمندی و خوش استایل بودن یک فرد را نشان می‌دهد. 

سبک اسپرت این محصول موجب شده تا آقایان بتوانند آن را در هر موقعیتی استفاده کنند. بنابراین با خرید این عطر شما در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی و در محیط کار می‌توانید همیشه خوش عطر و بو به نظر برسید. بنابراین اگر به دنبال یک عطر برای مصرف روزانه هستید؛ عطر مردانه رزتا هریس مدل ل زن فل انتخاب خوبی خواهد بود.

خانواده بویایی این عطر چوبی و مرکباتی بوده و از آکوردهای اصلی مرکبات، چوب و گل ساخته شده است. به همین منظور به محض اسپری کردن این عطر روی لباس یا بدن اولین نت آغازین آن یعنی بوی پرتقال به مشام می‌رسد.

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در این عطر به شرح زیر است:

  • نت‌های آغازین: برگاموت، پرتقال
  • نت‌های میانی: شمعدانی، اوزون، اسطوخودوس
  • نت‌های پایانی: عنبر، چوب هابی ارزشمند، کومارین، خزه بلوط

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لزآنی فول

 آقایان با بهره از اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل ل زن فل می‌توانند همیشه خاص و منحصر به فرد باشند و افراد را به سمت خود جذب کنند. برای تهیه و خرید این ادکلن می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید. 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لز آنی فولز
اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل لز آنی فولز
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;