0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Haute Couture

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور

شناسه کالا: 818392
شناسه کالا: 818392
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1190000
22 %
قیمت:
928,200 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور (ROSSETA HARISS HAUTE COUTURE) یکی از عطرهای فوق‌العاده مردانه است که جذابیت آقایان را چندین برابر می‌کند. این عطر در سال 2021 توسط برند رزتا هریس تولید و به بازار عطر و ادکلن مردانه عرضه گردید. در طی دو سال اخیر؛ ادکلن رزتا هریس مدل اوت کوتور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این عطر رایحه تلخ و چرمی دارد و برای مهمانی‌ها و استفاده روزانه بسیار مناسب است. شیشه استوانی ساده و شکیل و همچنین درب بسیار زیبایی که روی آن برند و مدل این عطر حکاکی شده موجب شده تا این محصول یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به آقایان خوش سلیقه و خوش استایل باشد. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک عطر فوق‌العاده برای همسر خود هستید؛ عطر رزتا هریس مدل اوت کوتور را همیشه در خاطر داشته باشید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور (ROSSETA HARISS HAUTE COUTURE) در حجم 90 میل تولید و به بازار عرضه می‌شود. انتخاب عطر و ادکلن مردانه با توجه به تنوع زیاد عطر در بازار کار به نسبت سخت و دشواری است. اما برای یک انتخاب درست قبل از هر چیزی باید به سبک و خانواده بویایی و همچنین طعم و طبع عطر توجه کنید. در این حالت قطعا انتخاب درستی خواهید داشت. 

عطر مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور با غلظت اُدوپرفیوم تولید می‌شود. بنابراین این عطر ماندگاری و قدرت بخش مناسب و متوسطی دارد. شما تنها با یک اسپری از این عطر روی لباس تا مدت زمان طولانی در طول روز می‌توانید خوشبو باشید.

طبع گرم و طمع شیرین این عطر موجب شده تا این محصول مناسب برای شب‌های سرد سال باشد. به همین منظور شما می‌توانید از آن در فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز بهره بگیرید. سبک کلاسیک عطر و ادکلن رزتا هریس مدل اوت کوت، استایل کلاسیک و مردانه یک آقای خوش تیپ و خوش استایل را تکمیل می‌کند. به همین دلیل آقایان از این عطر می‌توانند برای حضور در مراسمات رسمی و جلسات کاری مهم استفاده کنند. 

خانواده بویایی این عطر گلی و چوبی بوده و از آکوردهای اصلی چوب و عنبر برگرفته شده است. به همین منظور شما پس از اسپری کردن این عطر روی لباس و گذشت مدت زمان کوتاهی بوی عنبر و چوب صندل را استشمام می‌کنید. 

برخی از نت‌های برگرفته شده در این عطر عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: ﺗرﻧﺞ، هلیوﺗروپ، زﯾره
  • نت‌های میانی: یاسمن، ﺑﺎدام ﺗﻠﺦ، اﺳطوﺧودوس
  • نت‌های پایانی: ﻋﻧﺑر، وانیل، ﭼوب ﺻﻧدل

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور

اگر شما هم به دنبال یک عطر مردانه بسیار خاص هستید؛ اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین اقدام کنید. پس از ثبت سفارش این محصول در سایت صبا می‌توانید آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. این ادکلن مردانه با توجه به بسته‌بندی وارداتی یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان است.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور
اُدو پرفیوم مردانه رزتا هریس مدل اوت کوتور
تخفیف:
1190000
22 %
قیمت:
928,200 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;