0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sunbeam

اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم

شناسه کالا: 823989
شناسه کالا: 823989
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2900000
21 %
قیمت:
2,291,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند ایرانی لارسی لوان از سال 2020 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن مردانه آغاز کرده است. این برند از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته و با استفاده از مواد اولیه مرغوب عطر و ادکلن‌هایی با رایحه مجذوب‌کننده تولید کرده است. برند به نام ایرانی لارسی لوان در سال 2023 میلادی از عطر مردانه خود مدل سانبیم رونمایی کرد و با رایحه خاص و منحصر به فرد خود توانست افراد زیادی را به خود جلب کند. شما می‌توانید محصولات لارسی لوان را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید.

ادکلن مردانه لارسی لوان مدل سانبیم طراحی ظاهری بسیار ساده و در عین حال شیک دارد. شیشه این عطر به رنگ مشکی بوده و به صورت مکعب مستطیل عمودی طراحی شده و نام محصول روی شیشه آن به رنگ طلایی روی زمینه مشکی به چشم می‌خورد. ادکلن مردانه لارسی لوان سانبیم در حجم 100 میل در بازار موجود است و سبک بویی کلاسیک داشته و برای استفاده در شب مناسب است. برند لارسی لوان همواره افراد با سلیقه‌های بویایی متفاوت را در نظر می‌گیرد و عطرهایی با رایحه بویایی متفاوت تولید می‌کند و به بازار عرضه می‌کند.


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم

اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم دارای رایحه‌ای منحصر به فرد بوده و نظر آقایان سخت و خاص پسند را به خود جذب کرده است.  این محصول ماندگاری متوسط و همچنین قدرت پخش بو بالایی دارد. به همین دلیل در اغلب مواقع آقایان پس از استفاده از این عطر تا چند دقیقه خط عطرشان فضا را پوشش می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر با رایحه خاص و ماندگاری و قدرت پخش عالی و به نسبت قیمت مناسب هستید، ادکلن مردانه لارسی لوان مدل سانبیم را هرگز فراموش نکنید.

 از سویی دیگر طبع گرم و طعم تند و تلخ آن موجب می‌شود که برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب باشد. به همین دلیل شما می‌توانید از این عطر در جلسات کاری و همچنین ملاقات‌های خاص و دوستانه در شب‌های سرد سال نیز بهره بگیرید. البته فراموش نکنید که طعم تند و تلخ این عطر بسیاری از خانم‌ها را مجذوب شما می‌کند. پس اگر به دنبال خاص و منحصر بودن هستید، پیشنهاد ما به شما خطر این مدل از عطر لارسی لوان است.

رایحه عطر سانبیم دارای آکوردهای اصلی چرم و گیاه است و در خانواده بویایی عطرهای چوبی و عنبری قرار دارد. با اسپری این عطر ابتدا نت‌های آغازین آن و سپس نت‌های میانی آن به مشام می‌رسند. اما در نهایت این عطر با نت پایانی یعنی بنزوئین تمام و ماندگار روی لباس می‌ماند. برخی از نت‌های به کار گرفته شده در عطر و ادکلن مردانه سانبیم عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: چرمی، عنبر، علف وتیور
  • نت‌های میانی: نت‌های با طراوت
  • نت‌های پایانی: بنزوئین

 

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم
اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل سانبیم
تخفیف:
2900000
21 %
قیمت:
2,291,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;