0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Maelstrom

اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم

شناسه کالا: 823985
شناسه کالا: 823985
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2500000
21 %
قیمت:
1,975,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم

در سال 2020 میلادی برند ایرانی لارسی لوان، پا به عرصه تولید عطر و ادکلن مردانه گذاشت و فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب، عطرهایی با رایحه خاص و اغواگر تولید کرده است. این برند در سال 2023 میلادی از اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم رونمایی کرد. این محصول یک انتخاب مناسب برای افراد خاص پسند است و می‌تواند به خوبی خواسته آن‌ها را از یک عطر برآورده کند. شما می‌توانید این ادکلن را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین معتبر خریداری و به صورت روزانه مصرف کنید.

ادکلن مردانه لارسی لوان مدل میلستورم ظاهری فوق‌العاده شیک و در عین حال ساده دارد. شیشه این عطر به رنگ مشکی است و به صورت مکعب مستطیل عمودی طراحی شده و نام محصول روی شیشه آن به رنگ طلایی روی زمینه مشکی هک شده و به چشم می‌خورد. ادکلن مردانه لارسی لوان میلستورم در حجم 100 میل در بازار موجود و سبک بویی اسپرت داشته و برای استفاده در طول روز مناسب است. خوشبختانه برند لارسی لوان حین تولید عطر و ادکلن‌های خود همواره افراد با سلیقه‌های بویایی متفاوت را در نظر می‌گیرد و عطرهایی با رایحه بویایی متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند.


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم

اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم رایحه‌ای خاص داشته و نظر اطرافیان را به خوبی خود جذب می‌کند. این ادکلن ماندگاری زیاد و همچنین قدرت پخش بو متوسطی دارد. شما تنها با یک اسپری کوچک از این عطر روی لباس می‌توانید تا ساعت‌ها خوشبو بمانید. بنابراین ماندگاری بسیار زیاد این عطر به نوعی به صرفه‌تر نیز هست. چرا که دیگری نیازی به هر بار استفاده مجدد نیست.

 همچنین طبع خنک و طعم آروماتیک و شیرین آن منجر شده است که برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب باشد. به همین منظور شما در روزهای گرم سال از این عطر خاص و منحصر به فرد قرارهای دوستانه‌، ملاقات‌های کاری و همچنین در محل کار و دانشگاه نیز می‌توانید استفاده کنید. قطعا طبع خنک آن، در فصل گرما احساس خوبی به مخاطبین و اطرافیان شما القا می‌کند.

 رایحه عطر میلستورم دارای آکوردهای اصلی هل، چوب و گل بوده و در خانواده بویایی عطرهای آروماتیک و شیرین قرار دارد. پس از مصرف و اسپری این عطر روی لباس به سرعت شما نت‌های آغازین عطر را احساس می‌کنید و پس از گذشت مدت زمان کوتاه نت‌های میانی به مشام شما می‌رسد. این در حالیست که این عطر با نت‌های پایانی علف و تیور و چوب سدر روی لباس‌ها ماندگار می‌ماند. برخی از نت‌های به کار گرفته شده در ادکلن لارسی لوان میلستورم عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: هل، زنجبیل، برگاموت
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، شمعدانی
  • نت‌های پایانی: علف وتیور، چوب سدر

 

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم
اُدو پرفیوم مردانه لارسی لوان مدل میلستورم
تخفیف:
2500000
21 %
قیمت:
1,975,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;