0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hommage

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل امژ

شناسه کالا: 823774
شناسه کالا: 823774
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل امژ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

انتخاب عطری که ارزش خرید داشته باشد، بسیار سخت است اما مهران مدیری با تولید عطرهای خود از سال 2021 میلادی این مشکل را برای ایرانیان حل نموده. او در ابتدا 2 عطر زنانه و 2 عطر مردانه را روانه بازار عطر ایران کرد که افراد زیادی در همان ابتدا استقبال خوبی از عطر و ادکلن‌های او کردند. مهران مدیری نام‌های خاصی را برای عطرهای خود برگزیده، که هر کدام مفهوم ویژه‌ای دارند و برگرفته از سینمای ایران هستند. مدل کلوزآپ او رایحه فریبنده و دلنشینی دارد و هر مخاطبی را جذب خود می‌کند. مدل پلان او بیانگر شور و اشتیاق جوانی است و عشق در نگاه اول را برای مخاطب به تصویر می‌کشد و مناسب ملاقات های عاشقانه است. عطر و ادکلن مردانه او نیز زبان زده ایرانیان شده.

ادکلن مردانه مهران مدیری مدل امژ به معنای ادای احترام است و بیشتر به آقایانی پیشنهاد می‌شود که  خاص بودن برایشان اولویت است زیرا طعم تلخ و ترش این عطر جذابیت ویژه‌ای به آقایان هدیه می‌بخشد که هر مخاطبی با استشمام این عطر محو بوی فوق العاده آن می‌شود. در ادامه مطلب به طور کامل این عطر عجب‌انگیز را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

اگر شما هم به دنبال عطری هستید که رایحه فوق العاده داشته باشد می‌توانید ادکلن مهران مدیری مدل امژ را از داروخانه آنلاین معتبر تهیه کنید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل امژ

ادکلن مردانه مهران مدیری مدل امژ در سال 2023 در صنعت عطر ایران رونمایی شد. کیفیت این عطر با توجه به قیمتی که دارد قابل قبول است و ماندگاری بالایی نسبت به عطرهای هم قیمت خود دارد. ادکلن مردانه مهران مدیری علاوه بر خوشبو بودن ظاهری شیک و ساده‌ای دارد و مناسب هدیه دادن به دوستان و همسرانتان است. بدنه این عطر از جنس شیشه‌ای بوده و امضای خود مهران مدیری پشت جعبه‌ این عطر قرار گرفته که خرید آن را برای طرفدارهای او جذاب‌ترکرده است.

آقایانی که خواهان عطری اسپورت برای فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان هستند، عطر مهران مدیری مدل امژ به علت طعم تلخ و ترش و طبع خنک که دارد، برای استفاده روزانه، رفتن به سرکار و ملاقات‌های دوستانه می‌تواند بهترین انتخاب برای آن‌ها باشد.

رایحه این عطر ترکیبی از چوب و مرکبات است که با یک اسپری از این ادکلن بوی چوب و مرکبات اعجاب‌انگیزی در فضا پخش می‌شود که هر مخاطبی به خصوص بانوان را جذب خود می‌کند. همچنین قرارگیری ترکیبات چوب، مرکبات، گل، ادویه در این عطر خاص بودن آن را نسبت به عطرهای دیگر دوچندان کرده است. در کل این عطر به گونه‌ای طراحی شده که بوی آن برایتان تازگی دارد و با بقیه عطرهایی که تا به امروز استفاده کرده‌اید متفاوت است.

و همان‌گونه که می‌دانید عطرها از نت‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که به صورت مختصر به آن‌ها می‌پردازیم:

  • خانواده بویایی: چوبی، مرکباتی
  • نت های اصلی: چوب، مرکبات، گل و ادویه

 


 

نحوه خرید ادکلن مردانه مهران مدیری

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه  https://www.sabads.com/  اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل امژ
اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل امژ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;