0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Re Majeur

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور

شناسه کالا: 820056
شناسه کالا: 820056
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور از سال 2021 میلادی راهی بازار شده است و جزء یکی از عطرهای پرطرفدار ایرانی به حساب می‌آید. این ادکلن رایحه‌ای دلپذیر دارد و در میان دیگر عطرهای این برند بسیار لوکس و جذاب است. ادکلن مردانه مهران مدیری با نت بویی ویژه‌ای که دارد، انتخابی مناسب برای خاص پسندان است و رضایت این افراد به خوبی جلب خواهد کرد. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه آنلاین و دیگر سایت‌های آنلاین فروش خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه مهران مدیری طراحی ساده و شیکی دارد و در ظرف شیشه‌ای مکعب مستطیلی به بازار عرضه شده است. روی شیشه این ادکلن نام تجاری برند مهران مدیری به رنگ طلایی به چشم می‌خورد. عطر و ادکلن مردانه مهران مدیری دارای حجم 100 میل است و قدرت پخش بو بالا و ماندگاری متوسطی دارد. این ادکلن دارای سبک اسپرتی است و بایستی آن را در طول شب استفاده کنید. برند مهران مدیری با استفاده از مواد اولیه خالص و با کیفیت، ادکلن‌هایی با سبک بویی متفاوت تولید و به بازار عرضه کرده است که برای تمامی افراد با سلیقه‌های متفاوت مناسب خواهد بود.

 

 


 

معرفی ادو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور

ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور یکی از محصولات خاص این برند است. این عطر طبع خنک و طعم تلخ و ترشی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب است. به همین منظور شما از این عطر در روزهای گرم سال می‌توانید بهره بگیرید و همیشه با یک خنکی خاص به مهمانی یا قرار ملاقات کاری خود بروید. رایحه ادکلن مردانه مهران مدیری از آکوردهای اصلی چوب، عنبر و مرکبات تشکیل شده است و در خانواده بویایی چوبی و مرکباتی قرار دارد. به همین منظور رایحه‌ای که از این عطر به مشام می‌رسد بسیار خاص و اعجاب‌انگیز است.

ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور یک انتخاب عالی برای آقایان است. این عطر مناسب تمامی گروهی سنی بوده و شما برای هر سنی می‌توانید این عطر خوشبو و زیبا را هدیه بخرید. بنابراین اگر به دنبال یک رایحه خاص و خنک برای همسر، پدر، پسر، برادر و... هستید این مدل از عطرهای مهران مدیری می‌تواند فوق‌العاده باشد.

 برخی دیگر از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن مردانه مهران مدیری مدل ری میجور عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: پرتقال، ترنج
  • نت‌های میانی: گل شمعدانی، اسطوخودوس
  • نت‌های پایانی: کهربا، کومارین، بلوط، نت‌های چوبی

نت چوبی و بلوطی این عطر موجب شده تا شما در عین خنک بودن، تلخی فوق‌العاده‌ای استشمام کنید. ماندگاری این عطر متوسط بوده و از نظر قیمت، کاملا مقرون به صرفه است. همه ویژگی‌های خوب در یک برند عالی و ایرانی جمع شده است. به عنوان یک آقا خاص‌پسند می‌توانید این عطر را خریداری کنید و افراد زیادی را به خود جذب نمایید. قطعا با یک اسپری پخشش عالی این عطر را احساس خواهید کرد.

 


 

نحوه خرید ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور
اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل ری میجور
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;