در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل میجور

Majeur

شناسه محصول: 820054
شناسه محصول: 820054
آماده ارسال
1,280,000
1,036,800 تومان 243,200 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : آقایان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

برند ایرانی مهران مدیری از سال 2021 میلادی فعالیت خود را در عرصه تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه آغاز کرده است. ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل میجور با رایحه ویژه و خاصی که دارد، توجه آقایان را به خود جلب کرده است. این ادکلن از نت‌های اعجاب‌انگیزی تولید شده و برای آقایانی که سلیقه خاص و سخت پسندی دارند مناسب است.

ادکلن مردانه مهران مدیری مدل میجور به رنگ آبی است و درون شیشه‌های ساده و شیکی به طرح مکعب مستطیل قرار دارد. روی این شیشه‌ها نام برند مهران مدیری و همچنین نوع غلظت عطر به رنگ طلایی هک شده است. حجم این ادکلن 100 میل بوده و از قدرت پخش بو بالا و ماندگاری متوسطی برخوردار است. این ادکلن برای استفاده در تمام ساعات شبانه روز مناسب است و سبک بو اسپرتی دارد. برند مهران مدیری، تمامی آقایان با سلیقه‌های مختلف را در نظر گرفته و عطرهایی با تناژهای بویایی متنوع تولید و به بازار عرضه کرده است.

شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و به صورت روزانه استفاده کنید.


معرفی ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل میجور

ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل میجور یکی از عطرهای تولیدی خاص این برند است و با طبع معتدل و طعم تلخی که دارد، افراد خاص پسند را به خود جذب کرده است و از محبوبیت بالایی در میان دیگر عطرهای این برند برخوردار است. ادکلن مردانه مهران مدیری برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است و در خانواده عطرهای چوبی و مرکباتی قرار دارد و از آکوردهای اصلی چوب، عنبر و پرتقال تولید شده است.

ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل میجور یک مدل عالی و فوق‌العاده است. همه گروه‌های سنی می‌توانند از این عطر در جلسات کاری، روزهای دانشگاه، مهمانی‌ها و... بهره بگیرند. همچنین عطر مردانه مهران مدیری مدل میجور یک انتخاب عالی برای خرید هدیه است. شما در مناسبت‌های خاص نظیر تولد، سالگرد ازدواج و روز مرد می‌توانید با خرید ای عطر خوش رایحه همسر، پدر، پسر و... را خوشحال کنید.

تنها با یک اسپری بوی این عطر در فضا می‌پیچد و شما از رایحه پرتقالی، تلخ و ترنجی آن می‌توانید لذت ببرید.

برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده ادکلن مردانه مهران مدیری مدل میجور عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: پرتقال ماندارین، پرتقال تلخ، ترنج
  • نت‌های میانی: نعناع هندی، چوب سرو، چوب گرانبها
  • نت‌های پایانی: کهربا، خزه، مشک سفید

نت‌های خاص به کار رفته شده در این عطر، موجب شما تا رایحه خاص و منحصر به فردی داشته باشد. بنابراین شما از این ادکلن حتی در مراسمات مهم و مهمانی‎های خاص نیز می‌توانید استفاده کنید. عطر و عطر ادکلن مهران مدیری می‌تواند بهترین انتخاب برای آقایان سخت‌پسند باشد. برند مهران مدیری از سال 2021 طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. چرا که علاوه بر رایحه منحصر به فرد، یک داستان شگفت‌انگیز پشت هر مدل مدیری است که این قصه را خود آقای مدیری انتخاب کرده است.


نحوه خرید ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل میجور

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس