0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Plan For Men

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان

شناسه کالا: 818304
شناسه کالا: 818304
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1950000
19 %
قیمت:
1,579,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند مهران مدیری از سال 2021 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات عطر و ادکلن آغاز کرده و از سطح کیفیت بالایی برخوردار است. این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی ویژه در حوزه تولید عطر، رایحه‌ای منحصر به فرد و ماندگار خلق کرده و گزینه‌ای مناسب برای افراد خوش سلیقه و سخت پسند است. شما می‌توانید این محصول و همچنین عطر و ادکلن مردانه خود را از بیشتر فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه‌های معتبر سرتاسر شهر تهیه و استفاده کنید.

طراحی ظاهری ادکلن مردانه مهران مدیری بسیار ساده و در عین حال شیک است. شیشه این ادکلن به صورت یک مکعب مستطیل عمودی طراحی شده و نماد تجاری برند مدیری به رنگ طلایی روی آن هک شده است. حجم این ادکلن 100 میل است و ماندگاری متوسط و قدرت پخش بو زیادی دارد. زمان مناسب برای استفاده از ادکلن مردانه مهران مدیری روزها بوده و سبک اسپرتی دارد. برند مهران مدیری انواع عطرها با سبک بویی متفاوت برای استفاده آقایان و بانوان تولید کرده است و به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی به حساب می‌آید.

برای خرید این محصول و تحویل بی‌دردسر آن درب منزل می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر اقدام کنید. چرا که در این صورت تنها با ثبت سفارش به راحتی این محصول را درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

فراموش نکنید عطر مهران مدیری مدل پلان بهترین انتخاب برای هدیه دادن است. چرا که این عطر می‌تواند یک هدیه ویژه، خاص و منحصر به فردی باشد که همسر، پدر، پسر و... شما را خوشحال کند.

 

 


 

معرفی ادو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان

ادوپرفیوم مردانه پلان یکی از عطرهای شناخته شده برند مهران مدیری است که دارای رایحه‌ای معتدل بوده و به دلیل طبع خنک و طعم تلخ و ترشی که دارد، برای استفاده در فصول گرم سال همچون بهار و تابستان مناسب است. آقایان با گروه سنی متفاوت می‌توانند از این ادکلن استفاده کنند و به دلیل رایحه خاصی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. رایحه این عطر از آکوردهای اصلی چوب و میوه برگرفته شده است. ماندگاری این مدل از عطرهای برند مهران مدیری به نسبت قیمت مناسبی که دارد، متوسط و عالی است. به همین دلیل شما می‌توانید با خرید این عطر همیشه و در طی روز خوشبو باشید.

نت‌های آغازین و پایانی این عطر، رایحه فوق‌العاده‌ای دارند. به همین منظور تنها با یک اسپری کوچک می‌توانید بوی متفاوت و خاصی بدهید. ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان در خانواده بویایی اقیانوسی و مرکباتی قرار دارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: سیب، پرتقال تلخ، ماندارین، ترنج
  • نت‌های میانی: نعنا هندی، فلفل سیاه، یاس، چوب سرو
  • نت‌های پایانی: کهربا، وانیل، مشک سفید، چرم

این عطر با دارا بودن نت‌ها خاص و منحصر به فرد می‌تواند یک انتخاب عالی برای آقایان محسوب شود.

 


 

نحوه خرید ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان
اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل پلان
تخفیف:
1950000
19 %
قیمت:
1,579,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;