0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Fifty Five

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل 55

شناسه کالا: 823772
شناسه کالا: 823772
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل 55
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مهران مدیری از سال 1399 تولید عطر و ادکلن برند خود را با نام مهران مدیری آغاز کرد که امروزه زبان‌زده بسیاری از مردم در سراسر ایران شده و طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از مواد خالص در ترکیبات این عطر، باعث پیشرفت و رشد این برند ایرانی نسبت به رقبای خود شده است.

عطر و ادکلن مهران مدیری با دو کلکسیون مردانه و زنانه در سال 2021 روانه بازار شد که مدل اول « کلوزآپ» و دومی نیز «پلان» نام دارد که هرمدل این عطر ارتباط تنگاتنگی با عرصه سینما دارند که خود مهران مدیری شخصا این نام‌ها را برای مدل‌های خود برگزیده است. مدل کلوزآپ آن رایحه فریبنده و خاصی دارد که مخاطبان به خصوص مردان شیفته رایحه آن می‌شوند. مدل پلان آن بیانگر عشق در نگاه اول و شور و حرارت است. اما عطر و ادکلن مردانه او غوغایی در صنعت عطر ایران به پا کرده است، مخصوصا مدل 55 او که طعم تلخ و طبع سردی دارد و مناسب مردانی است که عطرهایی با سبک اسپورت را دوست دارند و می‌خواهند در فصل‌های بهار و تابستان عطری با ماندگاری بالایی داشته باشند. در ادامه مطلب به طور کامل ویژگی‌های این ادکلن مردانه را باهم بررسی خواهیم کرد.

شما می‌توانید این عطر مردانه اسپورت را از داروخانه آنلاین معتبر به راحتی سفارش دهید و از رایحه فوق العاده آن لذت ببرید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل 55

ادکلن مردانه مهران مدیری ساخت ایران بوده و مدل 55 آن در سال 2023 در صنعت عطر ایران رونمایی شده و با حجم 100 میل یکی از عطر‌های پرطرفدار بین مردان ایرانی است، زیرا با توجه به طعم تلخ، طبع خنک و سبک اسپورتی که دارد آقایان می‌توانند از آن به عنوان یک عطر روزانه در فصل‌های گرم سال استفاده کنند.

لازم به ذکر که بدانید عطر‌های مردانه با طعم تلخ بیشتر خانم‌ها را جذب خود می‌کنند. طراحی شیشه این عطر با ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده و هر مخاطبی با دیدن طراحی ساده و شیک مجذوب آن خواهد شد. از آنجایی که عطرها نت‌های مختلفی دارند ادکلن مردانه مهران مدیری هم با رایحه نعناع هندی, وتیور, چوبی آگار آغاز شده و با ترنج، میموزا، اسطوخودوس، لابدانیوم ترکیب شده ودر نهایت هم رایحه کارامل، مشک، یاسمن به مشام می‌رسد.

قدرت پخش بوی این عطر زیاد است و ماندگاری متوسطی دارد. اگر از این عطر در روز استفاده کنید شاهد پخش بوی عالی آن خواهید بود پس ادکلن مردانه مهران مدیری به عنوان یک عطر روزانه برای رفتن به سرکار، ملاقات‌های دوستانه و مهمانی‌ها می‌تواند بهترین انتخاب برای خاص‌پسندها باشد.

در ادامه می‌خواهیم نت‌های مختلف این عطر را بررسی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • خانواده بویایی: چوبی, عنبری
  • نت های بالایی: نعناع هندی, وتیور, چوبی آگار
  • نت های میانی: ترنج, میموزا, اسطوخودوس, لابدانیوم
  • نت های پایه: چوب, مرکبات, گل

 


 

نحوه خرید ادکلن مردانه مهران مدیری 

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/  اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل 55
اُدو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل 55
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;