0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Pour Homme

اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم

شناسه کالا: 824113
شناسه کالا: 824113
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1800000
13 %
قیمت:
1,566,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم 

اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم یک عطر فوق‌العاده خاص و شیک است. آقایانی که به دنبال یک عطر خاص هستند، عطر و ادکلن پرسپولیس مدل پور هوم می‌تواند برای آنها یک انتخاب مناسب باشد. این عطر توسط برند پرسپولیس در سال 2023 برای هواداران پرسپولیس تولید و به بازار عرضه شد. 

برند معتبر پرسپولیس طی یک سال اخیر با تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه توانسته نظر بسیاری از آقایان را به خوب جذب کند. بسته‌بندی خاص و منحصر به فرد محصولات این برند نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان عطر و ادکلن را به خود جلب کرده است. 

اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم دارای یک بسته‌بندی و شیشه خاص و زیبا است. در طراحی شیشه این عطر از ترکیب رنگ قرمز و نقره بهره گرفته شده است و درب شبیه توپ فوتبال آن، زیباییش را دو چندان و نظر خریداران بسیاری را به خوب جلب کرده است. به طور کلی طراحی ویژه شیشه شیک و جذاب این عطر نشان‌ از سلیقه و شخصیت قوی فرد را دارد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر شیک و جذاب هستید، حتما خرید این عطر را تجربه کنید. برای خرید می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی یا یک داروخانه آنلاین اقدام کنید.

این عطر بسیار خاص و فوق‌العاده با ترکیبی از رایحه‌های چوبی و گرم، توانسته مورد توجه بسیاری از آقایان قرار بگیرد. در حقیقت رایحه‌های اولیه و بالای این عطر با ترکیبی از گریپ فوروت، ماندارین و نت‌های دریایی شروع می‌شود و شما با یک اسپری از این عطر روی لباس آنها را احساس خواهید کرد.

 


 

معرفی کامل اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم

اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم در سال 2023 توسط برند پرسپولیس در حجم 100 میل تولید و روانه بازار شد. قدرت پخش این عطر زیاد و ماندگاری آن به نسبت متوسط است. به همین منظور پس از یک اسپری کوچک از این عطر روی لباس بوی فوق‌العاده‌ای محیط اطراف را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

عطر مردانه پرسپولیس مدل پور هوم دارای طبع معتدل و طعم تلخ است. به همین دلیل شما از این عطر در تمام ایام سال و همه فصول می‌توانید استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک عطر همیشگی برای خود هستید، اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان محسوب شود. 

سبک این عطر کلاسیک بوده و شما در مراسمات رسمی، محیط کار، حضور در یک جلسه مهم و... می‌توانید از آن استفاده کنید. در واقع با اسپری این عطر روی لباس، استایل کلاسیک و مدرن شما تکمیل خواهد شد. نکته مهمی که حین اسپری کردن عطر روی لباس باید به آن توجه کنید این است که عطر را از فاصله 15 الی 20 سانتی‌متری روی پوست یا لباس خود اسپری کنید تا پخش بوی قابل قبولی داشته باشید.

آکوردهای اصلی به کار گفته شده در این عطر میوه، گل و چوب است. به همین منظور در ابتدا رایحه چوبی و مرکباتی به مشام می‌رسد. 

برخی از نت‌های به کار گرفته شده عطر مردانه پرسپولیس مدل پور هوم عبارت است از:

نت‌های آغازین: گریپ فوروت، ماندارین، نت‌های دریایی

نت‌های میانی: گل یاس، نوعی برگ

نت‌های پایانی: شاهبوی، نعنای هندی، گلسنگ، چوب گایاک

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم 

برای خرید اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم
اُدو پرفیوم مردانه پرسپولیس مدل پور هوم
تخفیف:
1800000
13 %
قیمت:
1,566,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;