0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Aromatic

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک

شناسه کالا: 821956
شناسه کالا: 821956
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک (AROMATIC House Men Eau de Parfum) یک عطر با رایحه اغواگر و منحصر به فردی است که در حجم 80 میل توسط برند هاوس تولید و به بازار عرضه می‌شود. این عطر با طراحی منحصر به فرد و رایحه فوق‌العاده یک انتخاب عالی برای آقایان خوشتیپ محسوب می‌شود. بنابراین شما اگر به دنبال هم به دنبال خرید یک هدیه خاص و ارزشمند هستید؛ عطر مردانه هاوس مدل آروماتیک می‌تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود. 

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک (AROMATIC House Men Eau de Parfum) یک عطر با تمام ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است که سال 2022 توسط برند هاوس تولید شده و طی یکسال اخیر بین آقایان خوش استایل و خوش سلیقه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. بسته‌بندی ساده اما در عین حال شکیل این عطر موجب شده تا همه آن را به عنوان خاص‌ترین عطر و ادکلن مردانه بشناسند. مایع دودی رنگ درون یک استوانه شیشه‌ای به همراه یک درب مشکی و برند حکاکی شده نقره‌ای زیبایی این عطر را چندین برابر بیشتر کرده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک هدیه ارزشمند فوق‌العاده برای همسر یا پدرتان هستید، در خرید و انتخاب این عطر اصلا تردید نکنید. 

عطر مردانه هاوس مدل آروماتیک با غلظت اُدوپرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین قدرت پخش بسیار بالا و ماندگاری متوسطی روی پوست و لباس دارد. به همین منظور پس از اسپری کردن این عطر روی لباس یا بدن شما به محض ورود به یک مکان، تا چند دقیقه خط بوی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت که احتمالا افراد را به سمت خود جذب کنید. 

انتخاب عطر و ادکلن متناسب با فصل و همچنین سردی و گرمی هوا میزان هوشمندی و سلیقه شما را نشان می‌دهد. اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک طبع خنک و طعم تلخ و ترشی دارد. به همین منظور این عطر مناسب برای روزهای گرم سال است. شما از عطر خوشبو می‌توانید در فصول گرم مانند تابستان و بهار استفاده کنید. 

عطر مردانه هاوس در دسته خانواده عطرهای آروماتیک و چوبی بوده و از آکوردهای اصلی مرکبات و چوب الهام گرفته است. سبک اسپرت این عطر خوش رایحه موجب شده تا آقایان بتوانند از آن در هر مراسم و مهمانی استفاده کنند.

برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: برگاموت، گریپ فروت، گشنیز
  • نت‌های میانی: شمعدانی، جوز هندی، چوب سرو، چوب صندل
  • نت‌های پایانی: پاچولی، عنبر، مشک، خزه، دانه تنکا

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک برای آقایان یک انتخاب منحصر به فرد و همه چیز تمام است. چرا که از این عطر با توجه به سبک اسپرتی که دارد، می‌توانند در هر موقعیتی حتی پس از ورزش نیز استفاده کنند. بنابراین یک عطر برای رفع نیازهای روزانه است. این محصول منحصر به فرد و خاص را می‌توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا سفارش و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک
اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل آروماتیک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;