0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Fresh

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش

شناسه کالا: 823254
شناسه کالا: 823254
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش

یکی از عطرهای خاص و منحصر به فرد برند پرفیوم هاوس، اُدوپرفیوم مردانه مدل فرش است. این ادکلن در سال 2022 میلادی تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن مردانه عرضه شد. برند پرفیوم هاوس در ساخت عطرهای خود از برترین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته و موفق شده است که عطرهایی با رایحه‌های ماندگار و بادوام تولید کند. مدل فرش این ادکلن رایحه تلخ و مجذوب‌کننده دارد و استفاده از آن به آقایانی که سبک عطرهای اسپرت را دوست دارند پیشنهاد می‌شود. طراحی مکعبی شیشه اُدوپرفیوم پرفیوم هاوس و درب چوبی آن ظاهری ساده و در عین حال شیک به آن بخشیده است. در بخش جلویی شیشه شما می‌توانید نام برند این محصول را که به رنگ نقره‌ای هک شده است مشاهده کنید. شما می‌توانید این محصول را در حجم 100 میل از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز برای هر مناسبتی می‌توانید خریداری و استفاده کنید.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش دارای رایحه‌ای چوبی و مرکباتی است و سبک بویی اسپرتی دارد. طعم تلخ و ترش این عطر در همان ابتدا که از آن استفاده می‌کنید نظر شما را جلب خواهد کرد. طبع خنک ادکلن پرفیوم هاوس موجب شده است که این محصول برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب باشد. میزان ماندگاری آن متوسط است و قدرت پخش بوی بالایی دارد. 

رنگ این ادکلن به رنگ آبی کمرنگ است و به خوبی حس خنکی و طراوات را به شما القا می‌دهد. ترکیب آکوردهای اصلی مرکبات، گل و عنبر در عطر پرفیوم هاوس، برای آقایانی با شخصیت سرزنده و سرکش مناسب است. نت‌های به کار گرفته شده در این عطر و ادکلن مردانه موجب می‌شود که هر شخصی در اولین بار که این عطر را می‌بوید، جذب آن شده و هرگز نتواند رایحه خاصش را به فراموشی بسپارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش به شرح زیر است:

  • نت‌های آغازین: برگاموت، پرتقال 
  • نت‌های میانی: شمعدانی، اسطوخودوس، نت‌های اوزوی (با طراوت)
  • نت‌های پایانی: چوب‌های ارزشمند، کومارین، عنبر، خزه‌ی بلوط

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش

اگر فردی خاص پسند هستید و همیشه به دنبال منحصر به فرد بودن هستید، اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش را به شما پیشنهاد می‌کنیم! این عطر رایحه‌ای چوبی و مرکباتی دارد و برای استفاده روزانه گزینه‌ای بسیار مناسب است. شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن مردانه برند پرفیوم هاوس را از داروخانه آنلاین صبا سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش
اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فرش
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;