در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فوگر

Fougere

شناسه محصول: 823253
شناسه محصول: 823253
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : آقایان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فوگر

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس یکی از بهترین آثار عطرسازان در زمینه عطرسازی است و رایحه‌ای منحصر به فرد و خیره‌کننده دارد. عطر پرفیوم هاوس مدل فوگر در سال 2022 معرفی شد و توانست در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این عطر مردانه، انتخابی مناسب و ایده‌آل برای آقایانی است که به شیک پوشی و جذابیت اهمیت فراوانی می‌دهند. اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس دارای شیشه‌ای مکعبی شکل بوده که در عین سادگی ظاهری شیک به آن بخشیده است. نام برند روی زمینه‌ای نقره‌ای رنگ به زیبایی هک شده و جلوه آن را چندین برابر کرده است. این محصول در حجم 100 میل به بازار عرضه شده و سبک بویی کلاسیک دارد و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.


معرفی اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فوگر

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس (Perfums House) محصولی ایرانی است و رایحه‌ای تلخ دارد. در ابتدا روایح پونه کوهی و فلفل شوکی لذت‌بخش را به شما انتقال می‌دهد. پس از آن در نت میانی و قلب این عطر، شما به خوبی نت‌های شرقی که برپایه چوب و گیاهان هستند را احساس می‌کنید. این ادکلن ماندگاری زیاد و قدرت پخش بوی متوسطی دارد و برای استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب است. چرا که طبع آن معتدل و طعم تلخفی دارد. سبک بویی کلاسیک این عطر موجب شده است تا برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس خاص مناسب باشد و نظر اطرافیان را به سوی شما جلب کند. اُدوپرفیوم پرفیوم هاوس از آکوردهای اصلی مرکبات، چوب و چرم تشکیل شده و در خانواده عطرهای شرقی و چوبی قرار دارد.

عطر و ادکلن مردانه برند هاوس در طول یک سال فعالیت خود توانسته نظر بسیاری از آقایان را به خود جذب کند و یک گزینه ایده‌آل و فوق‌العاده برای آنها محسوب شود.

 نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه پرفیوم هاوس مدل فوگر به شرح زیر است:

  • نت‌های آغازین: پونه کوهی، فلفل، برگاموت
  • نت‌های میانی: بخور، صمغ اوپوپوناکس، عنبر، لابدانوم
  • نت‌های پایانی: چرم، چوب آگار، نعنا هندی


نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فوگر

اگر تمایل دارید عطری کلاسیک و خاص که برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است را تهیه فرمایید، ما به شما اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فوگر را پیشنهاد می‌دهیم. این عطر با رایحه خاص و اغواگر خود، نظر هر شخصی را به سمت شما جلب می‌کند و به خوبی نمایانگر ثروت و جذابیت مردانه است. برای خرید انواع عطر و ادکلن مردانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و به آسانی سفارش خود را به ثبت برسانید. پس از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس