0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Woody

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی

شناسه کالا: 821959
شناسه کالا: 821959
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
870,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس در سال 2022 میلادی تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. این برند ایرانی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در صنعت عطرسازی، توانسته است ادکلن‌هایی با روایح خاص و به یاد ماندنی تولید کند و نظر هر مخاطبی را به خوبی به سوی شما جلب نماید. عطر و ادکلن مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی یکی از خاص‌ترین عطرهای تولیدی این برند است و طعمی تلخ و گیرا دارد. این عطر یک گزینه مناسب برای شما در طول روز محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک رایحه فوق‌العاده برای مصرف روزانه هستید، این یک انتخاب مناسب خواهد بود. اُدوپرفیوم پرفیوم هاوس مدل وودی (Woody) دارای شیشه‌ای مکعب مستطیل و دربی چوبی است. نام برند این محصول در زمینه‌ای مشکی و با رنگ نقره‌ای به زیبایی هک شده و جلوه آن را بیشتر کرده است. شما می‌توانید این ادکلن را در حجم 80 میل تهیه و استفاده کنید.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی

اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی (Parfums House) دارای رایحه‌ای چوبی و چرمی است و طعمی تلخ و ترش دارد که در همان ابتدا حس بویایی افراد را تحریک می‌کند. این عطر ماندگاری متوسط اما قدرت پخش بو بالایی دارد و نظر اطرافیان را به خوبی سوی شما جلب می‌کند. طبع خنک اُدوپرفیوم وودی آن را تبدیل به عطری کرده است که برای استفاده در فصول گرم سال نظیر بهار و تابستان مناسب خواهد بود.

سبک بویی این عطر و ادکلن مردانه اسپرت است و می‌توانید آن را به صورت روزانه استفاده کنید. بهترین زمان مصرف این عطر در روز است. اُدوپرفیوم مردانه وودی در خانواده عطرهای چوبی و چرمی قرار دارد و آکوردهای اصلی آن، گل، چوب و چرم است. برخی دیگر از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر پرفیوم هاوس مدل وودی عبارتند از:

  • نت‌های آغازین:  برگاموت، فلفل
  • نت‌های میانی: رام، یاسمن
  • نت‌های پایانی: چرم، وتیور، پاچولی، چوب سرو

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی

در صورتی که قصد دارید عطری خاص برای استفاده روزانه  خود خریداری و استفاده کنید، اُدوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. رایحه چوبی و چرمی این عطر حس قدرت را به شما القا کرده و به محض ورود نظر تمامی افراد را به سوی شما جلب می‌کند. برای خرید انواع عطر و ادکلن مردانه برند پرفیوم هاوس، می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و محصولتان را درب منزل دریافت کنید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی
اُدو پرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل وودی
قیمت:
870,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;