0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Zircon

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون

شناسه کالا: 817956
شناسه کالا: 817956
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون (Zircon) یک محصول همه چیز تمام و فوق‌العاده خاص برای آقایان است. نام زیرکون این محصول برگرفته از کلمه زرگون فارسی بوده و در حقیقت نام یک کانی شبیه به طلا است. این محصول یکی از عطر و ادکلن‌های بسیار با ارزش در صنعت عطر و ادکلن مردانه بوده که در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر خاص بویی با درون مایه چوبی دارد که در کنار رایحه تلخ و خنک این محصول جذابیت و منحصر به فرد بودنش را تا چندین برابر بیشتر کرده است. شیشه شفاف سرمه‌ای رنگ و طراحی خاص آن موجب شده تا ظاهر عطر مردانه پیراسی مدل زیرکون خاص و جذاب به نظر برسد. در واقع اولین چیزی که آقایان را جذب این عطر می‌کند دقیقا ظاهر بسیار شیک آن است.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون

اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن مردانه خاص هستید؛ اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون (Zircon) یک انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شود. این عطر برای هدیه دادن یک گزینه عالی بوده و شما می‌توانید با خرید این عطر به عنوان هدیه به هر مناسبتی همسر خود را خوشحال کنید. 

 عطر مردانه پیراسی مدل زیرکون با غلظت اُدوپرفیوم تولید شده و قدرت پخش بسیار بالا و ماندگاری متوسطی دارد. به همین منظور شما تنها با یک اسپری از این محصول روی لباس تا مدت زمان طولانی در طول شبانه‌روز خوشبو خواهید ماند.

طبع خنک و طعم تلخ و ترش این محصول خاص و منحصر به فرد موجب شده تا این ادکلن مناسب برای روزهای گرم سال به ویژه تابستان و بهار باشد. انتخاب مناسب عطر و ادکلن متناسب با فصل می‌تواند کاملا هوشمندانه باشد و به خوش استایل بودن شما در یک مهمانی یا قرار کاری کمک کند. 

از دیگر ویژگی‌های مهم این عطر می‌توان به سبک اسپرت آن اشاره کرد. آقایان از این عطر می‌توانند در هر موقعیتی بهره بگیرند. در حقیقت این ادکلن برای مصرف روزانه یک انتخاب عالی بوده و شما در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه می‌توانید از آن استفاده کنید. 

خانواده بویایی این عطر چوبی و اقیانوسی بوده و از برگرفته از آکوردهای اصلی چوب و مرکبات است. بنابراین با اسپری کردن این ادکلن روی لباس شما نت آغازین آن یعنی گریپ فروت و رایحه‌های اقیانوسی را استشمام خواهید کرد. 

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در این عطر عبارت است از:

  • نت‌های آغازین: گریپ فروت، رایحه‌های اقیانوسی
  • نت های میانی: چوب گایاک، برگ بو
  • نت های پایانی: نعناع هندی، عنبر

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون

اگر به دنبال یک ادکلن خوب و خاص برای روزهای گرم سال مانند تابستان و بهار هستید و قصد دارید در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی با هر استایلی از آن بهره بگیرید، خرید اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون را به شما توصیه می‌کنیم. برای خرید این محصول فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا می‌توانید اقدام کنید.

 

 

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون
اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل زیرکون
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;