در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت

Granet

شناسه محصول: 817961
شناسه محصول: 817961
تولید کننده: پیراسی - Pirrassi پیراسی - Pirrassi
آماده ارسال
840,000
672,000 تومان 20 % تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : فرانسه
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدوپرفیوم
  • مناسب برای : آقایان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت (GARNET) یک عطر مردانه با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص است. این عطر با الهام از سنگ قیمتی به نام لعل تولید و به بازار عرضه شد و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرد. زیبایی و خاص بودن این عطر چیزی از سنگ لعل ندارد. همانقدر جذاب و خیره کننده است و شما در هر مراسم و مهمانی می‌توانید از آن بهره بگیرید. شیشه شفاف قهوه‌ای رنگ این عطر و برند حک شده در وسط شیشه جذابیت این عطر را تا چندین برابر بیشتر کرده و شما می‌توانید از آن به عنوان یک هدیه ارزشمند استفاده کنید. بنابراین اگر مناسبتی پیش‌رو دارید؛ این عطر یک هدیه عالی برای همسرتان خواهد بود. 


معرفی اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت

انتخاب یک عطر و ادکلن مردانه خوب و با کیفیت تقریبا کار سختی است. بنابراین شما قبل از خرید باید به نکات مهمی توجه کنید. عطر مردانه پیراسی مدل گارنت (GARNET) در سال 2020 در حجم 100 میل توسط برند پیراسی تولید و به بازار عرضه شد. این عطر با غلظت اُدو پرفیوم ساخته شده و به همین منظور قدرت پخش متوسط و ماندگاری بسیار بالایی دارد. بنابراین شما تنها با یک اسپری از این عطر روی لباس یا بدن می‌توانید تا ساعت‌های طولانی در طی روز خوش عطر و بو بمانید. 

طبع گرم و طعم تند این محصول موجب شده تا این ادکلن برای شب‌های سرد سال گزینه مناسبی باشد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر خاص و هوشمندانه برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز هستید؛ اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت بهترین انتخاب برای شما است.

سبک کلاسیک این عطر یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص عطر پیراسی مدل گارنت است. از این رو آقایان می‌توانند از این عطر در مراسمات رسمی بسیار مهم و همچنین قرار ملاقات‌های کاری خود استفاده کنند و همیشه در دید مخاطبین خودشان خاص به نظر برسند. 

خانواده این عطر چوبی و میوه‌ای بوده و آکوردهای اصلی آن از چوب و چرم برگرفته شده است. به همین منظور پس از استفاده و اسپری کردن این عطر روی لباس یا بدن پس از گذشت مدت زمان کوتاه نت پایانی آن یعنی نعناع هندی، چوب صندل، چوب آگار و چرم ماندگار خواهد شد. 

برخی از نت‌های برگرفته شده در این عطر عبارت است از:

  • نت‌های آغازین: فلفل، ترنج
  • نت‌های میانی: صمغ اپوپوناکس، گل لادن، کهربا، بخور
  • نت های پایانی: نعناع هندی، چوب صندل، چوب آگار، چرم


نحوه خرید اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت

اُدو پرفیوم مردانه پیراسی مدل گارنت یک انتخاب عالی برای هدیه دادن و استفاده روزانه است. شما از این عطر فوق‌العاده می‌توانید در تمام شب‌ها و روزهای سرد زمستان و پاییز استفاده کنید و در نگاه مخاطبین خود بدرخشید. برای این خرید و تهیه این عطر پرطرفدار می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید.

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس