0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Red

اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد

شناسه کالا: 824115
شناسه کالا: 824115
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1800000
13 %
قیمت:
1,566,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد

برند پرسپولیس یکی از برندهای معروفی است که طی سالهای اخیر دست به تولید عطر و ادکلن مردانه و زنانه زده و عطرهای فوق‌العاده خوشبو با رایحه‌های متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. یکی از جدیدترین عطرهای مردانه با رایحه شرقی که توسط این برند تولید شده و طرفداران بسیار زیادی دارد، اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد است. این عطر مناسب برای آقایان و خانم‌های جوان و خوش سلیقه بوده و طرفداران تیم پرسپولیس حمایت‌کنندگان اصلی این عطر هستند. عطر و ادکلن مشترک پرسپولیس برای هر گروه سنی و هر جنسیتی مناسب است. به همین منظور شما برای هر فردی به راحتی می‌توانید این عطر را به عنوان هدیه در نظر بگیرید. 

عطر پرسپولیس مدل رد جزء محصولات با کیفیت موجود در بازار است. این محصول با داشتن بسته‌بندی زیبا و با کیفیت یک انتخاب عالی برای نوجوانان و جوانان محسوب می‌شود. طراحی شیشه عطر بسیار خاص و مرتبط با تیم پرسپولیس است. رنگ شیشه به رنگ قرمز و روی سر آن یک درب با طراحی توپ فوتبال قرار دارد. برای خرید این عطر و ادکلن پرسپولیس می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایش و بهداشتی یا یک داروخانه آنلاین اقدام کنید. در ادامه اطلاعات دقیق و جامع‌تری را درباره این عطر بیان خواهیم کرد.

 


 

معرفی کامل اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد

اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد در سال 2023 توسط برند پرسپولیس تولید به بازار عرضه شد. قدرت پخش بو متوسط و همچنین ماندگاری بالای این عطر موجب محبوبیت آن شده است. طبع گرم و طعم تند و تلخ باعث شده تا برای شب‌های سرد سال مانند زمستان و پاییز مناسب باشد. بنابراین اگر به دنبال یک رایحه جذب‌کننده و گرم در روزهای سرد سال هستید، عطر و ادکلن پرسپولیس مدل رد بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. 

این عطر با دارا بودن رایحه جذاب و خاص شرقی توانسته دل آقایان و خانم‌های زیادی را ببرد و نظر بسیاری را به خود جلب کند. سبک اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد کلاسیک بوده و افراد در مراسمات رسمی، خاص، جلسات کاری و... نیز می‌توانند از آن بهره بگیرند. 

آکوردهای اصلی به کار گرفته شده در اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد ادویه و عود است. به همین منظور طعم تند و تلخی دارد. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک عطر تلخ، گرم و تند هستید، عطر پرسپولیس مدل رد انتخاب مناسبی خواهد بود. 

پس از اسپری عطر پرسپولیس مدل رد روی لباس یا بدن خود در ابتدا نت آغازین آن یعنی زعفران به مشام می‌رسد اما پس از گذشت چند دقیقه رایحه عود خودنمایی می‌کند. در پایان این عطر با نت پایه نعناع هندی و مشک روی لباس شما ماندگار و سایرین را به سمت شما جذب می‌کند. 

به طور کلی برخی از نت‌های به کار گرفته شده در عطر پرسپولیس مدل رد به شرح زیر است:

نت‌های آغازین: زعفران

نت های میانی: عود

نت های پایانی: نعناع هندی، مشک

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد

برای خرید اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد
اُدو پرفیوم پرسپولیس مدل رد
تخفیف:
1800000
13 %
قیمت:
1,566,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;