0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sport Deodorant Body Spray

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2

شناسه کالا: 811328
شناسه کالا: 811328
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2

عطر و ادکلن بورلی هیلز یک انتخاب عالی برای افرادیست که به دنبال یک بوی خاص و اسپورت هستند. بسیاری از افراد همیشه به دلیل فعالیت بسیار زیاد دچار تعریق و بوی بد بدن می‌شوند. به همین دلیل این افراد باید از اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش برای جلوگیری از بوی بدن و تعریق بیش از اندازه خود استفاده کنند.

ضد تعریق و خوشبو کننده به افراد کمک می‌کند تا کمتر عرق کنند و بوی بدی بگیرند. به همین خاطر شما در طی روز یا پس از یک ورزش جانانه به منظور کاهش بوی بد عرق، می‌توانید از آنها بهره بگیرید. یکی از اسپری‌های خوشبوکننده با کیفیت موجود در بازار، اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2 است.

شما جهت خرید خوشبوکننده و اسپری‌های ضدتعریق می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر یا سایر فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور اقدام کنید.

معرفی اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2 (Beverly Hills Polo Club Number 2 Deodorat Body Spray) از برند آمریکایی عطر و ادکلن بورلی هیلز است. این محصول مناسب برای بدن بوده و افراد می‌توانند در طول روز به منظور جلوگیری از تعریق و بوی بد آن را به بدن اسپری کنند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز در سال 2018 میلادی به بازار جهانی عطر عرضه شده است. این عطر رایحه‌ای شرقی، ادویه‌ای دارد. اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2 دارای رایحه‌ای گرم و تلخ است و ماندگاری به نسبت بالایی دارد. این عطر طرفداران بسیار زیادی در دنیا داشته و در حجم 175 میلی‌لیتر تولید و به بازار عرضه می‎شود.

رایحه گرم و تلخ اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت موجب شده تا این عطر مناسب روزهای سرد سال و شب‌ها باشد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر و اسپری منحصر به فرد در روزهای سرد هستید، این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

نت‌های بالایی این اسپری در ابتدا با رایحه‌های فلفل صورتی، هل، زعفران و جوز هندی آغاز و به مشام می‌رسد اما در ادامه ترکیبی از روایح شمعدانی و مرحجازی در نت میانی قلب شما را تسخیر می‌کند. نت‌های پایانی این عطر که به نسبت نت‌های آغازین و میانی ماندگاری بیشتری دارند، چوب آگار، نعناع هندی، چرم و بخور خوشبو است.

این اسپری خوشبوکننده بدن بسیار خاص و فوق‌العاده است که توسط شرکت بورلی هیلز پولو کلاب تولید و برای استفاده آقایان به بازار عرضه می‌شود. این محصول را به راحتی از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید تهیه کنید و استفاده کنید. برخی از نت‌های اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2 عبارتند از:

نت‌های بالایی: فلفل صورتی، هل، زعفران و جوز هندی

نت‌های میانی: شمعدانی و مرحجازی

نت‌های پایه: چوب آگار، نعناع هندی، چرم و بخور خوشبو

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2 اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانهhttps://www.sabads.com  اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱  تماس بگیرید. این عطر می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2
اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 2
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;