0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Sport Deodorant Body Spray

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 8

شناسه کالا: 811329
شناسه کالا: 811329
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 8
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8

برند عطر و ادکلن بورلی هیلز با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته در صنعت عطرسازی موفق شده عطرهایی با نت‌های بویایی خاص و متنوع تولید و نیاز تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف را برطرف کند. بسیاری از افراد به دلیل داشتن فعالیت بدنی بالا به ویژه در فصل تابستان، دچار تعریق شده و بوی بدی می‌گیرند. به همین منظور استفاده از اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش کمک فراوانی به جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن می‌کند.

محصولات بهداشتی ضد تعریق و خوشبو کننده به افراد کمک می‌کند که بوی بد بدن خود را کنترل کنند. از این رو پس از هر بار استحمام و پیش از بیرون رفتن از منزل به منظور جلوگیری از تعریق بیش از حد، می‌توانید از اسپری‌ها استفاده کنید.

یکی از اسپری‌های خوشبوکننده با کیفیت موجود در بازار، اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8 است. شما جهت خرید خوشبوکننده و اسپری‌های ضدتعریق می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا سایر فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور اقدام کنید.

 


 

 

معرفی اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8 از برند آمریکایی عطر و ادکلن بورلی هیلز است. این محصول از تعریق زیاد و ایجاد بوی بد در بدن جلوگیری می‌کند و افراد می‌توانند در طول روز از آن استفاده کنند.

در سال 2018 میلادی عطر و ادکلن بورلی هیلز تولید و به بازار جهانی عطر عرضه شد. این عطر نت بویایی میوه‌ای و گلی دارد. اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 8 دارای رایحه‌ای ملایم و شیرین است و ماندگاری خوبی دارد. این اسپری بدن به دلیل رایحه خنکی که دارد توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند و در حجم 150 میلی‌لیتر در بازار عطر و ادکلن موجود است.

رایحه ملایم و شیرین اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب موجب شده تا این عطر برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب باشد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر و اسپری با رایحه خاص در روزهای گرم تابستانی هستید، این عطر گزینه مناسبی است.

نت‌های بالایی این اسپری در ابتدا با رایحه‌های مرکباتی، میوه‌ای و گلی آغاز می‌شود و در ادامه ترکیبی از روایح گل یاس، نیلوفر آبی و برگ گل بنفشه در نت میانی آن هوش و حواس شما را از سر می‌برد. نت‌های پایانی اسپری ماندگاری بالاتری به نسبت نت‌های آغازین و میانی عطر دارند و تشکیل شده از سدر، مشک و وانیل است.

اسپری خوشبو کننده بورلی هیلز پولو رایحه‌ای خاص و اغواگر دارد  و توسط شرکت بورلی هیلز پولو کلاب تولید و برای استفاده بانوان به بازار عرضه می‌شود. این محصول را به راحتی از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید تهیه کنید و استفاده کنید. برخی از نت‌های اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8 عبارتند از:

  • نت‌های بالایی: روایح مرکباتی، پشن فروت
  • نت‌های میانی: یاس، نیلوفر آبی و برگ گل بنفشه
  • نت‌های پایه: سدر، مشک و وانیل

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 8 اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

 

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 8
اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 8
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;