0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sport Deodorant Body Spray

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9

شناسه کالا: 811330
شناسه کالا: 811330
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9

در سال‌های اخیر برند عطر و ادکلن بورلی هیلز به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته است عطرهایی با نت‌های بویایی متنوع و منحصر به فرد تولید و به بازار جهانی عطر عرضه کند. بدن تمامی افراد به دلیل انجام فعالیت‌های بدنی سنگین مانند ورزش کردن، شروع به تعریق کرده و بوی بدی می‌گیرد. متاسفانه میزان تعریق بدن در فصول گرم سال از فصول سرد بیشتر بوده و تبدیل به یک دغدغه بزرک برای افراد شده است. به همین جهت استفاده از اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش کمک فراوانی به آن‌ها می‌کند تا از ایجاد تعریق در بدن جلوگیری کرده و بویی خوش بدهند.

محصولات بهداشتی ضد تعریق و خوشبو کننده میزان تعریق بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند و از این طریق بوی بد بدن را به خوبی کنترل می‌کنند. بهترین زمان مناسب برای استفاده از اسپری‌های بدن بعد از بیرون آمدن از حمام و قبل از بیرون رفتن از منزل به منظور جلوگیری از تعریق زیاد بدن است. یکی از اسپری‌های خوشبوکننده با کیفیت موجود در بازار، اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9 است.

شما جهت خرید انواع خوشبوکننده‌ها و اسپری‌های ضدتعریق بدن می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین یا دیگر فروشگاه‌های بهداشتی سطح شهر اقدام و خریداری کنید.

 


 

معرفی اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9 از برند آمریکایی عطر و ادکلن بورلی هیلز است. این محصول به از بین رفتن بوی بد بدن کمک کرده و میزان تعریق را تا حد زیادی کنترل می‌کند. شما با استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده در طول روز می‌توانید مقدار ترشح عرق از بدن را کاهش داده و بویی خوش بدهید.

در سال 2018 میلادی عطر و ادکلن بورلی هیلز تولید و به بازار جهانی عطر عرضه شد. این عطر نت بویایی گلی و میوه‌ای دارد. اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9 دارای رایحه‌ای خنک و ملایم است و ماندگاری نسبتا بالایی دارد. این اسپری بدن به دلیل رایحه خوشی که دارد موجب می‌شود نظر اطرافیان به سوی شما جلب شود. اسپری بورلی هیلز پولو کلاب در حجم 175 میلی‌لیتر در بازار عطر و ادکلن موجود بوده و به فروش می‌رسد.

نت‌های بالایی این اسپری در ابتدا با رایحه‌های تمشک، سربی و پرتقال تو سرخ آغاز می‌شود و در ادامه ترکیبی از روایح پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس دارد. نت‌های پایانی این اسپری نیز تشکیل شده از چوب کشمران، وانیل، مشک و عنبر است و قدرت جذب بالایی دارد.

اسپری خوشبوکننده بورلی هیلز پولو رایحه‌ای مجذوب‌کننده دارد  و توسط شرکت بورلی هیلز پولو کلاب تولید و برای استفاده بانوان و آقایان به بازار عطر عرضه می‌شود. این محصول را به راحتی از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید تهیه و استفاده کنید. برخی از نت‌های اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9 عبارتند از:

نت‌های بالایی: تمشک، سربی و پرتقال تو سرخ

نت‌های میانی: پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس

نت‌های پایه: چوب کشمران، وانیل، مشک و عنبر

 


 

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9 اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9
اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;