در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9

Pour Femme Deodorant Body Spray NO 09

شناسه محصول: 811410
شناسه محصول: 811410
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع محصول : اسپری خوشبو کننده
  • ناحیه مصرف : بدن
  • مناسب برای : خانم ها
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9

برند عطر و ادکلن بورلی هیلز در صنعت عطرسازی پیشرفته چشمگیری داشته و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت موفق شده عطرهایی با نت‌های بویایی متنوع تولید کند. این عطرهای با کیفیت نظر تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف بویایی را به خود جذب کرده و بسیاری از خانم‌ها از این اسپری در طول روز استفاده می‌کنند.

به طور معمول با انجام فعالیت‌های بدنی سنگین، بدن دچار تعریق شده و بوی بدی می‌گیرد. میزان تعریق در فصول گرم سال بیشتر بوده و برای اغلب افراد به یک چالش تبدیل شده است. به همین جهت استفاده از اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش کمک فراوانی به جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن می‌کند.

محصولات بهداشتی ضد تعریق و خوشبو کننده میزان تعریق بدن را تا حد زیادی کاهش داده و از این طریق بوی بد بدن را کنترل می‌کنند. شما می‌توانید از این محصولات پس از هر بار استحمام و پیش از بیرون رفتن از منزل به منظور جلوگیری از تعریق زیاد استفاده کنید. یکی از اسپری‌های خوشبوکننده با کیفیت موجود در بازار، اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9 است.

شما جهت خرید خوشبوکننده و اسپری‌های ضدتعریق می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین معتبر در سطح شهر یا سایر فروشگاه‌های بهداشتی اقدام کنید.


معرفی اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9 از برند آمریکایی عطر و ادکلن بورلی هیلز است. این محصول مانع از ایجاد بوی بد در بدن می‌شود و میزان تعریق را کنترل می‌کند. افراد می‌توانند در طول روز از انواع اسپری‌های خوشبوکننده استفاده کرده و حس طراوت و تمیزی داشته باشند.

در سال 2018 میلادی عطر و ادکلن بورلی هیلز تولید و به بازار جهانی عطر عرضه شد. این عطر نت بویایی میوه‌ای و گلی دارد. اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 9 دارای رایحه‌ای خنک و ملایم است و ماندگاری بالایی دارد. این اسپری بدن به دلیل رایحه خنکی که دارد، موفق شده است علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. اسپری بورلی هیلز پولو کلاب در حجم 150 میلی‌لیتر در بازار عطر و ادکلن موجود است.

رایحه خنک و ملایم اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب موجب شده است تا این محصول برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب باشد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر و اسپری با رایحه گلی و میوه‌ای در روزهای گرم تابستانی هستید، این عطر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

نت‌های بالایی این اسپری در ابتدا با رایحه‌های تمشک، سربی و پرتقال خونی آغاز می‌شود و در ادامه ترکیبی از روایح پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس در نت میانی آن رایحه منحصر به فرد آن را تکمیل می‌کند. نت‌های پایانی این اسپری ماندگاری بیشتری به نسبت نت‌های آغازین و میانی آن دارند و تشکیل شده چوب کشمران، وانیل، مشک و عنبر هستند.

اسپری خوشبوکننده بورلی هیلز پولو رایحه‌ای منحصر به فرد دارد  و توسط شرکت بورلی هیلز پولو کلاب تولید و برای استفاده بانوان به بازار عرضه می‌شود. این محصول را به راحتی از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید تهیه و استفاده کنید. برخی از نت‌های اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9 عبارتند از:

  • نت‌های بالایی: تمشک، سربی و پرتقال تو سرخ
  • نت‌های میانی: پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس
  • نت‌های پایه: چوب کشمران، وانیل، مشک و عنبر

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 9 اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس