0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Pour Femme Deodorant Body Spray

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1

شناسه کالا: 811331
شناسه کالا: 811331
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1

برند بورلی هیلز پولو کلاب یکی از برندهای مشهور و شناخته شده است که در از سالیان بسیار دور در حوزه‌های مختلف در هر حال فعالیت است. BEVERLY HILLS POLO CLUB در سال 1982 تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این نام برگرفته از ظرافت زرق و برق شهر Beverly Hills و همچنین میراث ورزشی پولو است. این برند در حوزه‌های مختلف محصولات متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌کند. برند بورلی هیلز پولو با تولید عطر و ادکلن بورلی هیلز توانست در بین مردم جهان شناخته و مشهورتر شود. 

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1، یک انتخاب عالی برای روزهای گرم سال یا روزهای پر فعالیت شماست. چرا که این اسپری، ضد تعریق و خوشبو کننده بوده و از بوی بد بدن جلوگیری می‌کند. 

اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش موجب جلوگیری از تعریق زیاد و همچنین بوی خوب بدن می‌شود. این محصولات بهداشتی مناسب همه فصول به ویژه فصل گرم تابستان هستند. از این محصولات در هر موقعیت مکانی به خصوص باشگاه‌ها و پس از انجام فعالیت‌های سخت ورزشی می‌توانید استفاده کنید. 

جهت خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 و همچنین عطر و ادکلن بورلی هیلز می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی معتبر اقدام کنید.

 


 

معرفی کامل اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 محصولی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب است. این محصول در سال 2018 میلادی توسط این برند تجاری تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 با دارا بودن یک رایحه خوشبو توانست نظر بسیاری از بانوان خوش‌سلیقه را به خود جلب کند. 

رایحه این اسپری خوشبو و فوق‌العاده عالی گلی، میوه‌ای و اشتهاآور بوده و بسیاری از خانم‌ها که به دنبال یک عطر قوی و ماندگار هستند این اسپری می‌تواند برایشان انتخاب عالی و فوق‌العاده‌ای محسوب شود. در حقیقت اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 می‌تواند یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه‌تر به جای عطر و ادکلن باشد. 

نت آغازین اسپری بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 مرکباتی (پرتقال، لیمو، ترنج) است. اما پس از مدت زمان کوتاهی شمیم عطر گل‌های مریم و بنفشه و گاردنیا را در نت میانی یا قلب این اسپری احساس می‌کنید. اما در آخر این عطر با رایحه‌های گیاه نعناع هندی، وانیل، عسل روی لباس و بدن ماندگار می‌شوند. بنابراین اگر به دنبال یک عطر بر این پایه هستید، می‌توانید اسپری بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 را انتخاب کنید. به طور کلی اگر به دنبال خرید یک اسپری با خانواده بویایی گلی و میوه‌ای هستید، این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

اسپری Beverly Hills Polo Club Number 1  در حجم 150 میلی‌لیتر تولید و به بازار عرضه می‌شود. بانوان جوان و مسن همگی می‌توانند از این اسپری خوشبو استفاده کنند و همیشه بوی عالی و فوق‌العاده‌ای بدهند. 

·        نت‌های بالایی: پرتقال، لیمو و ترنج

·        نت‌های میانی: مریم، بنفشه و گاردنیا

·        نت‌های پایه: نعناع هندی، وانیل و عسل

 


 

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1 می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانهhttps://www.sabads.com  اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱  تماس بگیرید. این عطر می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

 

 

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1
اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 1
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;