0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Pour Femme Deodorant Body Spray

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2

شناسه کالا: 811332
شناسه کالا: 811332
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2

عطر و ادکلن بورلی هیلز در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. برند تجاری BEVERLY HILLS POLO CLUB در سال 1982 تاسیس و محصولات خود را به بازار عرضه کرد. این نام با الهام از ظرافت و زرق و برق شهر Beverly Hills و همچنین میراث ورزشی پولو ایجاد شده است. این برند در حوزه‌های ورزشی، ساعت، عطر و ادکلن و... محصولات متنوعی را تولید به بازار عرضه می‌کند. 

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2 با دارا بودن رایحه خنک و چوبی و با طراحی آبی رنگ زیبایی که دارد یک انتخاب مناسب برای تمامی فصول به ویژه فصول گرم سال مانند تابستان است. این اسپری یک محصول ضد تعریق و خوشبو کننده است که از تعریق زیاد بدن جلوگیری می‌کند. 

محصولات بهداشتی خوشبو کننده همانند اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش برای تابستان بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. چرا که این محصولات از تعریق زیاد بدن و همچنین بوی بد جلوگیری می‌کنند. بنابراین کافیست پس از هر بار استحمام از این محصولات خوشبو کننده بهره بگیرید. 

این محصول در حجم 150 میلی‌لیتر تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین شما برای خرید انواع محصولات بهداشتی و عطر و ادکلن بورلی هیلز از طریق یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانید اقدام کنید. 

 


 

معرفی اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2 یک محصول از برند آمریکایی هیلز پولو کلاب است. افرادی که به دنبال یک اسپری با رایحه قوی و ماندگار هستند می‌توانند این محصول را خریداری کنند. در حقیقت افراد علاقه‌مند به عطر و ادکلن بورلی هیلز می‌توانند به جای صرف هزینه بسیار زیاد و خرید یک عطر گران قیمت از اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2 روزانه استفاده کنند. 

این اسپری دارای رایحه‌ای سرخسی و بسیار آرامشبخش است. به همین منظور با یک اسپری روی بدن یا پوست می‌توانید همیشه احساس طراوات و شادابی کنید. 

نت آغازین اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2 با رایحه معطر و آرامبخش اسطوخودوس شروع می‌شود و پس از گذشت مدت زمانی کوتاهی با عطر دل‌انگیز گل موگه، نرولی و روایح آب خودش را نشان می‌دهد. در نهایت نت پایه و پایانی اسپری با ترکیبی از رایحه‌های چوب صندل، کهربا (عنبر) و خزه تکمیل و ماندگار می‌شود. 

اسپری Beverly Hills Polo Club Sport 2 Pour Femme محصولی از شرکت بورلی هیلز پولو کلاب است و برای استفاده خانم‌ها مناسب است. این محصول در حجم 150 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه می‌شود. این عطر از خانواده بویایی آروماتیک و سرخسی است. به همین منظور منظور افرادی که به دنبال یک رایحه خاص و ماندگار هستند از این محصول می‌توانند بهره بگیرند. 

برخی از نت‌های اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2 عبارتند از:

·        نت‌های بالایی: اسطوخودوس

·        نت‌های میانی: موگه، نرولی و روایح آبی

·        نت‌های پایه: چوب صندل، عنبر و خزه

 


 

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2 از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانهhttps://www.sabads.com  اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱  تماس بگیرید. 

 

 

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2
اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب زنانه مدل شماره 2
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;