0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: اسپری مو

Two Phase Hair Conditioner

محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر مناسب برای قبل از سشوار و اتو مو

شناسه کالا: 816378
شناسه کالا: 816378
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
798,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر مناسب برای قبل از سشوار و اتو مو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از خانم‌ها برای زیباتر به نظر رسیدن موهایشان از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو استفاده می‌کنند تا موهایی خوش حالت‌تر و جذاب‌تر داشته باشند. اما غافل از این که حرارت باعث خشک شدن مو می‌شود و مشکلاتی مانند موخوره، وزی و شکنندگی موها را به همراه دارد. برند لافارر با تلاش‌ها و آزمایشات بسیار خود توانسته است محصولی مناسب جهت حفاظت از موها در برابر حرارت تولید کند.

محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر مناسب برای قبل از سشوار و اتو مو یک انتخاب ایده‌آل از برند لافارر است که می‌تواند از خشکی و زبری مو در اثر استفاده زیاد از وسایل حرارتی جلوگیری کند. علاوه بر این، حاوی ترکیبات قوی با فرمولاسیون انحصاری است که موجب نرمی ‌موها، تقویت فولیکول‌های مو و همچنین حالت‌دهی بهتر آن‌ها می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

مهم‌ترین خاصیت محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر، نرم‌کنندگی مو است. همانطورکه می‌دانید، استفاده از سشوار و اتو مو باعث می‌شود نوک موها دچار وزی، موخوره و خشکی شود و حالتی دفرمه و فرفری به خود بگیرد. اما استفاده از این محصول می‌تواند این مشکلات را برطرف کند و موهایی نرم با قابلیت حالت‌پذیری و شانه‌پذیری بالا به شما هدیه دهد.

درواقع دو فاز بودن این تقویت کننده و ترمیم کننده مو این امکان را فراهم می‌کند که یک لایه ابریشمی ‌روی موهایتان بنشیند و ضمن درخشان کردن موها، از آن‌ها در برابر حرارت وسایل برقی محافظت کند. بنابراین دیگر نگران خشکی نوک مو در اثر سشوارکشی و اتو مو نخواهید بود. ضمن اینکه این محصول حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده است که حالت ارتجاعی و کشسانی مو را بهبود می‌بخشد، درنتیجه شانه‌پذیری و حالت‌دهی موها بهتر انجام می‌شود.

ترمیم موهای آسیب دیده و احیا مجدد آن‌ها، از دیگر خواص این نرم کننده مو لافارر است. درواقع موهای آسیب دیده بر اثر حرارت و رادیکال‌های آزاد را ترمیم می‌کند و به واسطه مواد مغذی که در ساختار خود دارد، موجب تغذیه فولیکول‌های مو و در نتیجه بهبود ظاهر و زیبایی موهایتان می‌شود. در نهایت موهایی ابریشمی، درخشان و نرم خواهید داشت.

از ترکیبات موجود در این اسپری دو فاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کراتین

کراتین، پروتئینی است که در ساختمان مو وجود دارد و وظیفه استحکام و پایداری موها را بر عهده دارد. درنتیجه کراتین موجود در این محصول موجب افزایش ضخامت و استقامت تارهای مو می‌شود و به پرپشت‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند.

بیوتین

بیوتین در افزایش سلامت مو، ضخیم‌تر شدن آن‌ها و همچنین جلوگیری از ریزش مو موثر است.

پروتئین هیدرولیز شده گندم

این ماده در حفظ رطوبت مو موثر است و به بافت مو کمک می‌کند تا حالت طبیعی خود را حفظ کند. افزایش حجم موها در کنار ایجاد نرمی ‌و لطافت از دیگر خواص این ماده محسوب می‌شود. ضمن اینکه پروتئین در ساختار مو و افزایش استقامت آن نیز موثر است.

دکسپانتنول

دکسپانتنول یک ماده مرطوب کننده است که سبب رطوبت رسانی به موها می‌شود و از خشکی، موخوره و شکنندگی تارهای نازک مو جلوگیری می‌کند.

ویتامین E

این ویتامین یک آنتی اکسیدان است و از موها در برابر رادیکال‌های آزاد، حرارت و نور خورشید محافظت می‌کند. همچنین جریان خون در پوست سر را افزایش می‌دهد و عمل اکسیژن رسانی و تغذیه فولیکول‌ها را بهبود می‌بخشد.

روغن کرچک

افزایش ضخامت، جلوگیری از خشکی موها، نرم شدن، حالت‌پذیری و آبرسانی از ویژگی‌های روغن کرچک برای مو محسوب می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

  • نرم‌کننده و ایجاد لطافت در موها
  • دو فاز و حاوی ترکیبات سیلیکونی جهت افزایش درخشندگی موها
  • افزایش ضخامت و استقامت تارهای نازک
  • ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده
  • آبرسانی و مرطوب کنندگی
  • حفظ رطوبت ساقه مو و جلوگیری از خشکی و موخوره
  • درمان نوک وز شده و بیمار مو
  • محافظت از موها در برابر وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو
  • بهبود شانه‌پذیری و حالت‌پذیری موها
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی مو
  • بدون نیاز به آبکشی

 


 

مزایای استفاده از محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

مزیت محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر، این است که در هنگام اتو کشیدن موها یا حالت‌دهی آن‌ها با سشوار، دیگر نگران موخوره زدن موها و خشکی و زبری آن نخواهید بود. چراکه این محلول دو فاز از موهای شما در برابر حرارت این وسایل جلوگیری می‌کند و مانع خشکی و تبخیر آب از سطح مو می‌شود.

از دیگر مزیت‌های این محصول، ترکیبات بی‌نظیر آن است که موجب افزایش ضخامت و استحکام مو می‌شود و به شما امکان می‌دهد موهای خود را به هر سمت که خواستید حالت دهید و موقع شانه زدن، با گره‌های کمتری مواجه شوید. با این تفاسیر، این محلول یک انتخاب عالی برای افرادی است که زیاد از وسایل حرارتی برای حالت دادن موهای خود استفاده می‌کنند.

برای خرید این محصول می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را به صورت اینترنتی و کاملا امن سفارش دهید.

نحوه مصرف محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

قبل از استفاده از وسایل حرارتی، ابتدا محلول را به خوبی تکان دهید تا دو فاز با یکدیگر ترکیب شوند، سپس آن را روی موهای نمدار خود بمالید و به خوب ماساژ دهید. پس از آن می‌توانید موهای خود را سشوار و اتوکشی کنید یا شانه بزنید.

 


 

محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

اگر بر اثر استفاده بیش از حد وسایل حرارتی، موهایتان دچار وزی، موخوره و شکنندگی شده است، می‌توانید با استفاده از محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر موهای خود را ترمیم و بازسازی کنید. درواقع این محصول جهت استفاده قبل از سشوار کشی و اتو استفاده می‌شود.

 

ترکیبات محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

آب دیونیزه، کاپریلیل تری متیکون، فنیل تری متیکون، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، کراتین، پلی کواترنیوم 10، دکسپانتنول، ویتامین E، پروتئین هیدرولیز شده گندم، لاکتیک اسید، پروپیلن گلیکول، پی‌ای‌جی-40، روغن کرچک، سیتریک اسید، دی سدیم ا.د.ت.ا، ایزوتیازولینون، بنزوئیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

 

 

 

 

 

 

 

 

محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر مناسب برای قبل از سشوار و اتو مو
محلول دوفاز نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر مناسب برای قبل از سشوار و اتو مو
قیمت:
798,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;