0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: اسپری مو

Two Phase Hair Conditioner For Curl Hair With Green Tea Extract

اسپری دو فاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز

شناسه کالا: 302326
شناسه کالا: 302326
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری دو فاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند Nelly یک برند اسپانیایی است که متعلق به لابراتور بلوچ (Laboratorios Belloch) است و در دهه 1950 توسط آقای خوان رامن بلوچ، دکترای شیمی، تاسیس شد. هدف این برند تولید محصولات با کیفیت برای مراقبت و زیبایی مشتریان است و به صورت تخصصی بر روی مو کار می‌کند. نلی در تولید محصولات خود از عصاره گیاهان طبیعی با بهروزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند و به جدیدترین آزمایشگاه‌ها با سیستم کنترل کیفیت حرفه‌ای مجهز است. این شرکت بیش از 60 سال است که در حوزه زیبایی و آرایشی به ویژه مو فعالیت می‌کند و تجربه‌های موفقی داشته است.

اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز یکی از محصولات خوب این برند است که به طور تخصصی برای موهای فر و مجعد ساخته شده است. این اسپری حاوی چای سبز است که علاوه بر محافظت از موها، آن‌ها را آبرسانی و تغذیه می‌کند، در نتیجه از وز شدن موها، ایجاد الکتریسیته و گره جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه اسپری دو فاز نلی فاقد پارابن است و پس از استفاده موهای شما را چرب و سنگین نمی‌کند.

 


 

ترکیب اصلی اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپری دو فاز همانطور که از نامش پیداست، یک اسپری بر پایه دو ترکیب متفاوت است که یکی از آن‌ها سیلیکون (فاز جامد) و دیگری آب (فاز مایع) است. درواقع اسپری دو فاز مو باعث تغذیه مو می‌شود و با ایجاد رطوبت در ساقه موها، از وز شدن و ایجاد الکتریسیته جلوگیری می‌کند. همچنین به خوش حالت‌تر شدن و افزایش حجم آن نیز کمک می‌کند.

اسپری مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز، یک اسپری دوفاز برای موهای فرفری و وز است که با عصاره چای سبز فرموله شده است. این محصول بر ساقه‌های مو اثر می‌کند و با آبرسانی و مرطوب کردن آن، از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. همچنین با کمک این اسپری می‌توانید به موهایتان حالت و فرم بهتری بدهید و نگران چرب شدن و سنگینی موهایتان نباشید.

از دیگر کاربردهای اسپری دو فاز مو فر و مجعد نلی می‌توان به نرم کردن موها برای شانه زدن بهتر اشاره کرد. افرادی که موهای خشک و فرفری دارند، می‌توانند تجربه بهتری با این محصولات داشته باشند.

 


 

نحوه اثرگذاری اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز

همانطور که در بالا اشاره شد، این اسپری شامل دو فاز متفاوت است که هر کدام مستقیما و به صورت جداگانه روی موها اثر می‌گذارند. درواقع اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی هم اثر خارجی و هم اثر داخلی برای موها دارد. فاز مایع این محصول به ساقه موها نفوذ می‌کند و رطوبت مورد نیاز فیبر مو را تامین می‌کند. همچنین حاوی مواد مغذی است که باعث ترمیم و تغذیه موها می‌شود و از آسیب آن‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین موهایی با حالت پذیری بیشتر، نرم و با طراوت‌تر، بدون وز شدگی و الکتریسیته خواهید داشت.

اثر خارجی این اسپری هم مربوط به فاز جامد آن می‌شود که مانند ابریشم بر روی موهای شما می‌نشینند و آن را زیباتر، ابریشمی ‌و درخشان می‌کنند. البته ناگفته نماند که این اسپری در هنگام براشینگ باعث نرم تر شدن موها شده و از ایجاد گره جلوگیری می‌کند. بنابراین شانه زدن موهای فر و مجعدتان را بسیار آسان و راحت می‌کند.

در ادامه باید بگوییم که اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی ویتامین B5 و ابریشم است.

کمبود ویتامین B5 باعث نازک شدن موها و کاهش استحکام آن‌ها می‌شود. اما این محصول با فرمول ویتامینه خود بر روی موها اثر می‌گذارد و با افزایش استقامت و پایداری موها، تارهای آن‌ها را ضخیم‌تر می‌کند و از شکنندگی و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. ابریشم موجود در اسپری دو فاز نلی نیز عملی مانند ابریشم تراپی مو را انجام می‌دهد و موهای خشک و وز را تغذیه و ترمیم می‌کند.

 


 

ویژگی‌های اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز

  • آبرسانی عمقی و مرطوب کردن موها
  • نرم کردن موها
  • باز کردن گره و راحت‌تر شانه زدن مو
  • حالت دهنده موی فر
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته و وز شدن موها
  • تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده
  • بدون چرب کردن و سنگین کردن مو
  • افزایش استحکام مو
  • حاوی عصاره چای سبز
  • حاوی ویتامین B5 و ابریشم
  • فاقد پارابن
  • بدون تست بر روی حیوانات

 


 

مزایای مصرف اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز

افرادی که موهای فر و مجعدی دارند، همیشه با مشکلات زیادی در هنگام شانه زدن موها و حالت دادن به آن‌ها مواجه هستند. همچنین موهای آن‌ها همیشه وز و مجعد است و بر اثر الکتریسیته به سمت هوا معلق می‌شود. اسپری دوفاز سبز نلی به صورت تخصصی برای این مشکل ساخته شده است و مناسب افراد با موهای فر است. با کمک این اسپری دیگر نگران مشکلات بالا نخواهید بود.

نحوه مصرف اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز

برای استفاده از اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز موارد زیر را رعایت کنید:

  • پس از استحمام، مقداری از اسپری دو فاز نلی را بر روی موهای نمدار و مرطوب خود اسپری کنید.
  • سپس موها را کمی‌ماساژ دهید و با کمک یک برس، آن‌ها را به آرامی ‌شانه بزنید.
  • پس از آن، می‌توانید موهای خود را به راحتی سشوار و براشینگ کنید.

توجه داشه باشید که:

  • این محصول برای موهای خشک هم اثرگذاری دارد اما بهتر است موهایتان کمی‌خیس باشد تا نتیجه بهتری دریافت کنید.
  • از تماس محصول با چشم و دهان پرهیز کنید و در صورت بروز این اتفاق، آن‌ها را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید و در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.

 


 

اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی برای چه افرادی مناسب است؟

اسپری دوفاز سبز نلی خاصیت ترمیم و تغذیه موها را دارد و برای موهای وز عالی است. بنابراین، این محصول برای تمام افرادی که موهای فر و مجعد دارند، و از نازک شدن تار موهای خود رنج می‌برند قابل استفاده است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین مراکز فروش محصولات زیبایی است که برندهایی از جمله وت اند وایلد، پوپا، اسکین کد، نلی، بایومارین و ... را در خود جای داده است. این داروخانه علاوه بر محصولات آرایشی، به فروش مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های دارویی، عطر و ادکلن نیز مشغول است.

برای خرید اسپری دوفاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز ‌می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده، سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان درب محل خود تحویل بگیرید. همچنین ‌می‌توانید از طریق شماره گیری 02141971 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و ضمن پرسیدن سوالات خود محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسپری دو فاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز
اسپری دو فاز مو فر و مجعد نلی حاوی چای سبز
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;