0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Oily & Acne Prone Skin Anti Acne Spray

اسپری ضد جوش نو آکنه مناسب برای پوست های چرب و جوشدار

شناسه کالا: 824664
شناسه کالا: 824664
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
176,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری ضد جوش نو آکنه مناسب برای پوست های چرب و جوشدار
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری ضد جوش نو آکنه مناسب برای پوست‌های چرب و جوشدار Oily & Acne Prone Skin Anti Acne Spray، یک محصولی مراقبتی برای پوست است که با کنترل چربی به مبارزه با جوش‌ها رفته و در مدت زمان کوتاهی سبب نابودی آن‌ها می‌شود.

برند نو آکنه یک کمپانی داخلی است که با تکیه بر تخصص و هدف درمان مشکلات پوستی، با به کارگیری فرمولاسیون باکیفیت و عرضه محصولات درمانی ارزان قیمت، به کمک افراد با مشکلات پوستی شتافته است.

یکی از محصولات پرکاربرد این برند، اسپری ضد جوش نو آکنه است که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی و توضیح در مورد این محصول بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری اسپری ضد جوش نو آکنه بر پوست چگونه است؟

اسپری ضد جوش نو آکنه یک محصول ضد جوش بسیار قوی است که سبب درمان سریع جوش‌های موضعی و التهابی می‌شود. در این محصول از یک کمپلکس گیاهی ویژه و موثر استفاده شده که با مکانیزم‌های مختلف سبب درمان سریع آکنه می‌شود. اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی بسیار قوی چای سبز موجود در این محصول؛ پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و برای التیام بخشیدن به پوست بسیار موثر واقع می‌شود.

تنها با استفاده چند روز از اسپری شاهد کاهش چشمگیر جوش‌های مختلف در نواحی سینه، کشاله ران، بازو و هر نقطه دیگر از بدن خواهید بود. اثرات این محصول برای انواع پوست به ویژه پوست حساس مناسب بوده و به سبب عدم استفاده از ترکیبات مضر مانند صابون، رنگ، عطر، الکل، پارابن و سولفات بدون کمترین عوارض اثر می‌کند و بدین ترتیب پوست هیچ گونه آسیبی را متحمل نمی‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در اسپری ضد جوش نو آکنه

مواد اولیه به کار رفته در این محصول ضد جوش نو آکنه عبارت است از:

الکل خالص، گلیسیرین، آلانتوئین، گلیکولیک اسید، سالیسیلیک اسید، روغن کرچک هیدرولیز شده، دکسپانتنول، فنوکسی اتانول، ویتامین E، عصاره برگ چای سبز.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در اسپری ضد جوش نو آکنه پرداخته‌ایم:

آلانتوئین

 آلانتوئین عصاره‌ای از گیاه کامفری است؛ گیاهی بومی که در اروپا و آسیا رشد می‌کند. این ماده یک لایه بردار محسوب می‌شود و توانایی بالقوه بهبود دهنده پوست را دارد.

 گلیکولیک اسید

اسید گلیکولیک متشکل از مولکول‌های ریز است که پوست به خوبی آن‌ها را جذب می‌کند. این ترکیب از کلاژن محافظت کرده و همچون یک ترکیب ضد چروک و لیفتینگ به پوست شما کمک می‌کند تا سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد؛ این فرآیند پوست شما را صاف و روشن می‌کند، منافذ شما را تمیز نگه می‌دارد و از رشد موهای درونی و آکنه جلوگیری می‌کند.

دکسپانتنول

این ماده یک مرطوب کننده است که خاصیت التیام بخشی نیز دارد و برای بهبود جای جوش و زخم بسیار موثر عمل می‌کند.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید به پوست نفوذ کرده و سلول‌های مرده‌ی پوست که باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شوند را در خود حل می‌کند. به این ترتیب با پاکسازی منافذ جوش‌ها زودتر بهبود می‌یابند و از بروز جوش‌های جدید نیز جلوگیری می‌شود.

ویتامین E

ویتامین E یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی دارد. آنتی‌اکسیدان‌ها از سلول‌های بدن در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. همچنین این ویتامین با افزایش ساخت کلاژن و الاستین به طراوت پوست نیز کمک می‌کند.

عصاره برگ چای سبز

 چای سبز خواص ضد باکتریایی دارد و همین موضوع باعث کاهش التهاب شده و به تنظیم اختلالات هورمونی کمک بسیاری می‌کند. علاوه بر این؛ ترکیبات موجود در چای سبز نقش مؤثری در کاهش و رفع باکتری استافیلوکوکوس یا باکتری مسئول آکنه که عامل اصلی به وجود آمدن جوش روی پوست است را دارد.

 


 

ویژگی‌های اسپری ضد جوش نو آکنه

  • آنتی باکتریال و کمک به جلوگیری از رشد باکتری‌های مولد جوش و آکنه
  • حاوی عصاره چای سبز؛ موثرترین ماده آنتی باکتریال گیاهی تایید شده
  • آنتی باکتریال و کمک به پیشگیری باکتری‌های مولد جوش و آکنه
  • کمک به رفع جوش‌های سرسفید و سر سیاه
  • لایه بردار و حذف سلول‌های مرده پوست
  • التیام بخش و بهبود دهنده جای جوش
  • جلوگیری از باقی ماندن جای جوش
  • مناسب برای نقاط مختلف بدن
  • کنترل و تنظیم چربی پوست
  • بدون مواد مضر
  • اثربخشی سریع

 


 

مزایای استفاده از اسپری ضد جوش نو آکنه چیست؟

این محصول با بهره‌گیری ترکیبات و فرمولاسیون ویژه به گونه‌ای طراحی شده که برای رفع جوش‌های بدن در نواحی مختلف که با توجه به عوامل گوناگونی ایجاد می‌شوند؛ مفید اثر خواهد بود. این اسپری ضد جوش داخلی مانند یک شبه قهرمان عمل کرده و در مدت زمان کوتاهی جوش‌ها را نابود می‌کند. با استفاده از این محصول به وضوح شاهد جادوی شفافیت روی پوست خود خواهید بود.

همچنین این اسپری ضد جوش نو آکنه یک لایه بردار و اسکراب نیز محسوب می‌شود و با حذف سلول‌های مرده و لایه‌برداری، باعث جمع شدن منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد جوش می شود. از سوی دیگر با افزایش پروتئین سازی، سلول سازی و بازسازی سلولی سبب برطرف شدن جای جوش می‌شود. از مزیت‌های دیگر محصول یاد شده نیز التیام بخشی به پوست است.

نحوه مصرف اسپری ضد جوش نو آکنه

قبل از استفاده به نکات زیر توجه نمایید

  • قبل از مصرف محل مورد نظر را با استفاده از شوینده مناسب پاکسازی کنید
  • روزانه دو مرتبه مقداری از محلول را در نقاط جوش‌دار اسپری نمایید
  • همچنین می‌توانید با اسپری محلول روی پد یا پنبه برای نقاط جوش‌دار استفاده کنید
  • در صورت بروز حساسیت از استفاده مجدد خودداری کنید
  • دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از اسپری ضد جوش نو آکنه برای چه افرادی مناسب است؟

پوست‌های چرب بیش از سایر پوست‌ها مستعد بروز جوش و آکنه هستند؛ لذا اسپری ضد جوش نو آکنه مناسب برای پوست‌های چرب و جوش‌دارOily & Acne Prone Skin Anti Acne Spray، با فرمولاسیون درمانی، محصولی تخصصی با عملکرد چندگانه جهت عارضه‌های پوست‌های جوشدار است.

 از آنجایی که این اسپری حاوی عناصر ویژه از جمله اسید سالیسیک، دکسپانتنول و گلیکولیک اسید است و این ترکیبات از عوامل بسیار موثر برای داشتن پوستی بدون عارضه محسوب می‌شوند؛ بنابراین با حذف جوش در هر نقطه از بدن می‌تواند یک درمان قطعی و مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان به شمار آید. 

 

اسپری ضد جوش نو آکنه مناسب برای پوست های چرب و جوشدار
اسپری ضد جوش نو آکنه مناسب برای پوست های چرب و جوشدار
قیمت:
176,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;