در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش

Photofocus Natural Finish Spray

شناسه محصول: 820744
شناسه محصول: 820744
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : فیکساتور
  • بافت محصول : مایع
  • سایت شرکت سازنده : www.wetnwildbeauty.com
  • طیف رنگی : بی رنگ
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اسپری فیکساتور وت اند وایلد محصولی از برند وت اند وایلد ساخت کشور آمریکا است. این برند که در سال 1979 فعالیت خود را شروع کرده است، اکنون مقام اول در ایالات متحده را دارد؛ چرا که محصولات آن کاملا گیاهی بوده و بر روی حیوانات تست نشده‌اند. بنابراین طرفدارن زیادی از جمله حامی حقوق حیوانات و افراد گیاهخوار دارد. البته محصولات این برند، نسبت به برندهای رقیب کیفیت و هزینه معقولانه‌تری دارند.

در ادامه به توضیح ترکیبات اصلی اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش و همچنین کاربرد و نحوه مصرف آن می پردازیم.


ترکیب اصلی اسپری فیکساتور وت اند وایلد چیست و چه کاربردی دارد؟

وجود یک فیکساتور از ضروریات لوازم آرایشی شما است! درواقع فیکساتورها محصولاتی هستند که در مرحله نهایی میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان تثبیت کننده آرایش کاربرد دارند. فیکساتورها این وظیفه را دارند که بر روی سطح پوست آرایش شده یک لایه محافظتی ایجاد میکنند تا پوست در معرض هوا قرار نگرفته و در نتیجه مواد آرایشی از جمله کرم پودر اکسید و تغییر رنگ ندهد.

اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش، یک فیکساتور حرفه‌ای است که مواد اصلی تشکیل دهنده آن گیاهی بوده و فاقد پارابن است. با استفاده از این محصول، می‌توانید از چروک شدن پوست بعد از آرایش، و حتی محو شدن و ترک خوردن سایه چشم جلوگیری کنید. اگر پوست خشک و دهیدراته‌ای دارید یا پوستتان چرب است، به شما پیشنهاد می‌کنیم اسپری فیکساتور وت اند وایلد را خریداری کنید. چراکه این محصول با انواع پوست ها سازگاری دارد و با خاصیت آبرسانی که دارد، رطوبت را در داخل پوست حفظ می‌کند و آن را زنده‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.


نحوه اثرگذاری اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش

اسپری فیکس وت اند وایلد بافت سبکی دارد و هنگامی که بر روی آرایش نهایی صورت اسپری می‌شود، حالتی مات ایجاد می‌کند و حتی مانع برق زدن پوستتان در هنگام عکاسی می‌شود. درواقع، اسپری فیکساتور مدل natural finish وت اند وایلد ظاهری طبیعی به آرایش صورت می‌دهد و قادر است ساعت ها آن را بدون آسیب حفظ کند. حتی برای ماندگاری بیشتر می‌توانید دو تا سه بار از این محصول در طول روز استفاده کنید.


مواد تشکیل دهنده اسپری فیکساتور مدل نچرال فینیش

آب، دنات الکلی، PVP، پروپاندیول، PPG-3 بنزیل اتر میریستات، دی متیکون PEG/PPG-12/4 فسفات، گلیسرت-5 لاکتات، پلی هیدروکسی استئاریک اسید، کلرفنزین، اتیل هگزیل ایسونونوکسونات، سینونانوکسونات 1، سیونانوکسون 12 ، سدیم کوکامیدوپروپیل PG-دیمونیم کلرید فسفات، کاپریل هیدروکسامیک اسید، برگ آلوئه ورا باربادنسیس، دی پتاسیم گلیسیریزات، PPG-26-Buteth-26، روغن کرچک هیدروژنه PEG-40، عطر.

در ادامه، توضیحی مختصر در رابطه با برخی مواد موثر موجود در اسپری فیکس وت اند وایلد مدل نچرال فینیش خواهیم داد:

آلوئه ورا:

آلوئه ورا ترکیبی ژلاتینی است که با نام صبر زرد نیز شناخته می‌شود. خواص بی‌نظیر این گیاه بر روی پوست کاملا آشکار است و همه ما می‌دانیم که آبرسانی قوی دارد. این گیاه برای پوست خشک و حتی چرب دارای مزایای زیادی است و از آنجاییکه قدرت جذب آب بالایی دارد، در اسپری فیکساتور وت اند وایلد استفاده شده تا از هدر رفتن آب میان بافتی پوست جلوگیری کند.

آرگان:

روغن آرگان از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران ویژه‌ای در صنعت آرایشی و حتی غذایی دارد. این روغن در جوانسازی، ضد پیری، مرطوب کنندگی، رفع لک، رفع چین و چروک پوست، رفع بیماری‌های پوستی، چاقی صورت و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل استفاده از روغن آرگان در اسپری فیکس وت اند وایلد حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و شادابی آن است.

پروپاندیول:

پروپاندیول در اسپری فیکساتور وت اند وایلد نیز به منظور حفظ رطوبت و آبرسانی پوست استفاده می‌شود و بافت خاصی در فرمولاسیون محصول ایجاد می‌کند. در حالت کلی، پروپاندیول نرم کننده است و با قابلیت آبرسانی که دارد یک لایه محافظتی بر روی پوست تشکیل می‌دهد تا در هنگام مواجهه با هوا و محیط‌های خشک آب کمتری از پوست هدر رود.


ویژگی های اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش

  • دارای فرمولاسیون سبک
  • حاوی آلوئه ورا برای آبرسانی به پوست
  • ایجاد ظاهر طبیعی در آرایش و جلوگیری از تغییر رنگ کرم پودر بر اثر اکسایش
  • جلوگیری از ریزش و ساییدگی مواد آرایشی بر روی یکدیگر
  • مناسب برای انواع پوست
  • مناسب برای چشم‌های حساس و دارای لنز
  • بدون ایجاد حالت خشکی بر روی پوست
  • حفظ شادابی پوست
  • قابلیت استفاده چندین بار در طول روز
  • فاقد پارابن
  • فاقد تست حیوانی
  • بسیار بادوام
  • کاملا گیاهی


مزایای مصرف اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش

بهترین مزیتی که اسپری فیکساتور wet n wild مدل نچرال فینیش دارد، جلوه طبیعی آرایش صورت است که می‌تواند آن را ساعت‌ها حفظ کرده و از محو شدن و ماسیدن آن جلوگیری کند. اما در کنار این ویژگی، نمیتوان فرمولاسیون سبک، خاصیت نرم کنندگی، شادابی و آبرسانی این محصول را نادیده گرفت!

نحوه مصرف اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل نچرال فینیش

قبل از استفاده از اسپری فیکساتور مدل natural finish به نکات زیر توجه کنید:

  • هنگام استفاده از این محصول، چشم‌های خود را ببندید و از تماس مستقیم آن با چشم‌ها خودداری کنید.
  • قبل از استفاده، بطری حاوی اسپری را به خوبی تکان دهید تا مواد ته‌ نشین شده آن به حالت اولیه برگردند.
  • محصول را از فاصله مناسب به شکل X یا T بر روی آرایش نهایی صورت اسپری کنید تا تمامی صورت آغشته به آن شود.
  • دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور خورشید و در جای خشک و خنک نگه دارید.

مناسب برای افراد

اسپری فیکساتور وت اند وایلد یک فیکساتور حرفه‌ای و قوی بر پایه گیاهان است که عارضه پوستی ندارد و برای انواع پوست‌ها اعم از خشک و چرب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر چشم‌های حساسی دارید و یا از لنز استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اسپری فیکساتور مدل natural finish را خریداری کنید.


یادداشت پایانی

اسپری فیکساتور وت اند وایلد به منظور فیکس و نهایی کردن آرایش صورت به کار می‌رود و با خاصیت آبرسانی که دارد، باعث شادابی و طراوت پوست در طول روز می‌شود. با این محصول می توانید جلوه ظاهری آرایش خود را ماندگارتر کنید و در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید!

داروخانه صبا یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده لوازم آرایشی در کشور است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از طریق خرید اینترنتی، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای خرید اسپری فیکساتور وت اند وایلد مدل natural finish می‌توانید از طریق سایت ما و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس