0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Backrest BOLSTER TV-142

بالش بارداری سینومکس کد TV142

شناسه کالا: 910032
شناسه کالا: 910032
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
615000
25 %
قیمت:
461,250 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: بالش بارداری سینومکس کد TV142
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مادران در دوران بارداری خود با مشکلات و ناراحتی‌های زیادی از جمله تغییرات بدن، نوسانات خلقی و دردهای غیر منتظره روبرو هستند. یکی دیگر از این ناراحتی‌ها این است که در هنگام خواب با چالش‌های متفاوتی مانند درد گرفتن ستون فقرات، فشار به کمر و پهلو دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. یکی از محصولاتی که می‌تواند سپری کردن این دوران را برای شما راحت‌تر کند، بالش بارداری است.

بالش بارداری سینومکس کد TV142 یک محصول عالی از برند سینومکس است که با شکل خاص خود به مادران باردار این امکان را می‌دهد که به راحتی روی پهلو خود دراز بکشند و در طول شب خواب آرام‌تری را تجربه کنند. این محصول فشار به پهلو و ستون فقرات را کاهش می‌دهد و همچنین باعث بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی به جنین می‌شود.

 


 

چرا خوابیدن به پهلو در دوران بارداری توصیه می‌شود؟

مطالعات اولیه نشان داده است که خوابیدن به پهلوی چپ بهترین حالت برای بارداری سالم است. این وضعیت، در مقایسه با خوابیدن به پشت یا پهلوی سمت راست، با خطرات کمتری همراه است. چراکه خوابیدن به پشت، جریان خون به رحم را محدود می‌کند و می‌تواند منجر به وزن کم جنین در هنگام تولد و سایر مشکلات سلامتی برای کودک شود.

حتی اگر باردار نباشید، خوابیدن به پهلو می‌تواند فواید سلامتی برای شما داشته باشد. این وضعیت با تنفس سالم در طول خواب همراه است و یک اقدام اصلاحی رایج برای آپنه خواب (قطع موقت تنفس در هنگام خواب) است. خوابیدن به پهلوی چپ نیز ممکن است سوزش سر دل و رفلاکس اسید معده را بهبود ببخشد و با استفاده از نیروی جاذبه برای کمک به هضم طبیعی، در سلامت روده موثر باشد.

 


 

بالش بارداری سینومکس کد TV142 برای چه افرادی مناسب است؟

اگرچه پزشکان به مادران باردار توصیه می‌کنند که برای حفظ سلامت جنین خود به پهلو بخوابند، اما این وضعیت می‌تواند خسته کننده و آزار دهنده باشد. بسیاری از کسانی که به پهلو می‌خوابند، به دلیل وضعیت نامناسب یا حمایت ناکافی ستون فقرات، درد بیشتری را در گردن، شانه‌ها و باسن خود تجربه می‌کنند. افزایش وزن در بارداری می‌تواند این وضعیت را حتی بدتر هم کند.

اما بالش بارداری سینومکس به طور خاص برای کمک به کاهش درد ناشی از خوابیدن به پهلو و حمایت از شکم در حال رشد مادر طراحی شده است. این محصول به طور همزمان از کمر، گردن، شکم، زانوها و باسن شما حمایت می‌کند. همچنین با برخورداری از یک تکیه گاه اضافی مثلثی شکل، درد ناشی از به پهلو خوابیدن را کاهش می‌دهد و از پیچ خوردگی مفاصل و گرفتگی عضلات در طول خواب، به خصوص در تشک‌های نرم جلوگیری می‌کند.

از این بالش می‌توانید در دوران شیردهی به منظور کاهش فشار به ستون فقرات و کمر نیز استفاده کنید. البته ناگفته نماند که این بالش‌ بارداری می‌تواند برای افرادی که باردار نیستند نیز مفید باشد، زیرا علاوه بر حمایت از شکم، خواب راحت‌تری را برای شما فراهم می‌کند و تجربه استراحت و ریلکسیشن بهتری خواهید داشت.  

 


 

نحوه استفاده از بالش بارداری سینومکس کد TV142

استفاده از بالش بارداری سینومکس بسیار آسان است. این بالش را می‌توانید روی مبل، کاناپه یا تخت در کنار خود قرار دهید و در حالی که به پهلو خوابیده‌اید، وزن شکم خود را روی بالش بیندازید تا فشار وارد بر ستون فقرات، مهره‌ها و رحم کاهش یابد.

مطمئنا برای مادر باردار، خرید حضوری از فروشگاه ها کمی ‌مشکل است. اما با مراجعه به سایت داروخانه صبا که از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است، می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و بدون دردسر درب منزل تحویل بگیرید.

 


 

 ویژگی‌های بالش بارداری سینومکس کد TV142

  • وزن 705 گرم و کاملا سبک
  • ابعاد 79*7*33 سانتی متر و اشغال فضای کم
  • دارای روکش قابل شستشو
  • ضد حساسیت و قابلیت گردش هوا
  • ایجاد وضعیت مناسب برای ستون فقرات و افزایش انرژی
  • کاهش فشار به مهر‌ها، ماهیچه‌ها و رحم
  • بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی به جنین
  • جلوگیری از گرفتگی و کوفتگی عضلات در هنگام خواب
  • کاهش درد کمر، زانو، شکم، باسن، پهلو و گردن
  • ساخته شده از فوم هوشمند و متناسب با ارگونومی ‌بدن مادر باردار
  • بهبود خواب مادر در طول شبانه روز
  • قابل استفاده برای افراد غیر باردار دارای درد کمر و زانو
  • قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی

 


 

مزایای استفاده از بالش بارداری سینومکس کد TV142

دارای روکش قابل شستشو و طراحی متناسب با مادر

بالش بارداری سینومکس کد TV142 از روکش قابل شستشو و ضد حساسیت برخوردار شده است که هیچ‌گونه حساسیت پوستی در هنگام استفاده ایجاد نمی‌کند. همچنین این محصول کاملا متناسب با بدن مادر طراحی شده است تا بتواند خواب راحت‌تری داشته باشد.

بهبود خواب و استراحت مادر در طول شبانه روز

از آنجایی که این بالش بارداری فشار ناشی از وزن شکم را کم می‌کند، بنابراین از فشار وارد بر کمر، باسن، گردن و ستون فقرات کاهش می‌دهد و از ایجاد درد در این نواحی جلوگیری می‌کند. درنتیجه خواب راحت‌تری را در طول شبانه‌ روز تجربه خواهید کرد.

حفظ سلامت جنین

استفاده از این بالش، به بهبود گردش خون در اندام‌های مادر و اکسیژن رسانی به جنین کمک می‌کند. همچنین از تولد زودهنگام یا دیرهنگام بر اثر فشار به رحم جلوگیری می‌کند.

 

 

 

بالش بارداری سینومکس کد TV142
بالش بارداری سینومکس کد TV142
تخفیف:
615000
25 %
قیمت:
461,250 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;