0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Seat Cushion

بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر

شناسه کالا: 822842
شناسه کالا: 822842
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

آیا می‌دانستید وضعیت بدنی نامناسب به طور مستقیم بر کمردرد تاثیر می‌گذارد؟ به همین دلیل مهم است که نه تنها به وضعیت مناسب در هنگام ایستادن، بلکه به وضعیت لگن در هنگام نشستن نیز توجه کنید. نشستن طولانی ‌مدت باعث ایجاد کمردرد یا بدتر شدن آن می‌شود و ممکن است فشار زیادی را به استخوان‌های لگن و دنبالچه شما وارد کند.

بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر با طراحی ارگونومیک و اصولی خود، به حفظ وضعیت بدن کمک می‌کند و فشارهای ناشی از نشستن‌های طولانی مدت روی صندلی را کاهش می‌دهد. این محصول از الیاف پلی استر پر شده است که ضمن عدم حساسیت، در بهبود سلامت مهره‌های تحتانی و دیسک کمر موثر است.

 


 

بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر برای چه افرادی مناسب است؟

نشستن طولانی مدت با مشکلات سلامتی متعددی همراه است. اما ممکن است به دلیل وضعیت شغلی خود، نتوانید نشستن را ترک کنید. بیشتر اجسام و صندلی‌هایی که روی آن‌ها می‌نشینیم لذت‌بخش نیستند یا به خوبی طراحی نشده‌اند تا با وضعیت بدن ما سازگار باشند. معمولاً صندلی‌ها طراحی اصولی ندارند و پس از استفاده طولانی باعث تغییر شکل ستون فقرات می‌شوند.

در این شرایط، وضعیت بدن از حالت طبیعی خارج شده و خودبه‌خود لم می‌دهید. بنابراین هنگام استفاده از صندلی، می‌توانید با قرار دادن یک بالش طبی زیر نشیمن تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت بدنتان انجام دهید. بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر، یک بالش مقرون‌ به ‌صرفه و قابل حمل است که راحتی قابل توجهی را در هنگام نشستن روی صندلی ارائه می‌دهد.

صندلی‌های با طراحی ضعیف فشار زیادی بر ناحیه لگن، ستون فقرات و دنبالچه شما وارد می‌کنند و باعث درد و خستگی در این نواحی می‌شوند. این بالش با طراحی ارگونومیک خود، بدن شما را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد و در ایجاد هم‌ترازی طبیعی بین ستون فقرات، لگن و دیسک کمک می‌کند. درنتیجه خطر ابتلا به دردهای مزمن کمر و دیسک کاهش یافته و توجه و انرژی شما در جهت شغلی افزایش می‌یابد.

 


 

نحوه استفاده از بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر

بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر یک بالش طبی با طراحی ساده و کاربری آسان است. تنها کافی است این بالش را روی صندلی قرار دهید و روی آن بنشینید. به طوریکه استخوان دنبالچه و تحتانی شما دقیقا در قسمت دایره‌ای وسط قرار بگیرد تا فشاری بر اثر نشستن طولانی مدت بر آن ایجاد نشود.

گفتنی است که این بالش دارای روکش مخمل و ضد حساسیت است که در هنگام نشستن باعث عرق و خارش نمی‌شود. همچنین وزن سبک و ابعاد مناسب این بالش، آن را به یک بالش قابل حمل و بسیار مناسب برای سفر تبدیل کرده است. برای خرید این محصول می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 


 

 ویژگی‌های بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر

  • دارای روکش مخمل و ضد حساسیت
  • پر شده از الیاف پلی استر با تحمل وزن بالا
  • وزن سبک و ابعاد متناسب
  • قابل حمل برای سفر
  • طراحی ارگونومی ‌جهت کاهش فشار به لگن و دنبالچه
  • مناسب برای افراد مبتلا به شکستگی و دارای التهاب و ورم دنبالچه
  • حفظ انحنا و وضعیت طبیعی ستون فقرات
  • کاهش فشار وارد بر مهره‌ها و دیسک کمر
  • خنثی کردن تکان‌های خودرو و جلوگیری از مشکلات اسکلتی
  • جلوگیری از درد ناشی از نشستن‌های طولانی مدت
  • حفظ تعادل در هنگام نشستن
  • مناسب برای مراقبت‌های بعد از زایمان
  • کاهش درد افراد مبتلا به هموروئید
  • موثر در کاهش درد افراد مبتلا به دیسک کمر

 


 

مزایای استفاده از بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر

حفظ وضعیت طبیعی بدن

بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر، نشستن با وضعیت مناسب را ساده‌تر می‌کند، و به بدن شما در ایجاد هم‌ترازی طبیعی بین ستون فقرات و لگن کمک می‌کند. با استفاده از این ایرینگ ظاهر طبیعی بدن خود را حفظ می‌کنید و احساس بهتر و شادتری خواهید داشت.

کاهش فشار در باسن، ستون فقرات و مهره‌ها

صندلی‌های قدیمی ‌فشار زیادی بر ناحیه لگن و ستون فقرات وارد می‌کنند و باعث ایجاد درد و گرفتگی می‌شوند. اما این بالش، فشار را پراکنده می‌کند و از بدن شما در برابر خستگی ناشی از نشستن محافظت می‌کند.

افزایش سطح راحتی

آسایش همیشه باید در خانه یا محل کار در اولویت قرار گیرد. زمانی که احساس راحتی کنید در کار خود کارآمدتر خواهید شد. این بالش اداری به دلیل برخورداری از الیاف پلی استر و انعطاف پذیر، تمام فشاری را که ممکن است تحمل کنید به خود جذب می‌کند و سطح راحتی شما را افزایش می‌دهد.

جلوگیری از آسیب

اگر می‌خواهید سبک زندگی سالمی‌ داشته باشید، باید از کمر خود مراقبت کنید. قدرت ستون فقرات شما سطح فعالیت شما را تعیین می‌کند. این بالش زیر نشیمن به جلوگیری از آسیب بیشتر به ستون فقرات و ناحیه کمر کمک زیادی می‌کند.

انرژی

استفاده از این محصول، باعث وضعیت بدنی مناسب، بهبود گردش خون و همچنین کاهش ناراحتی در هنگام نشستن می‌شود. درنتیجه احساس نشاط بیشتری خواهید داشت و کمتر دچار اختلال می‌شوید. بنابراین زمانی که از این بالش روی یک صندلی ارگونومیک مدرن استفاده می‌کنید، ممکن است از کارهایی که می‌توانید انجام دهید شگفت زده شوید.

بهبود سلامت دستگاه گوارش

اختلالات گوارشی، یبوست و حتی سوء‌هاضمه بر بسیاری از افرادی که برای مدت طولانی در طول روز می‌نشینند، تاثیر می‌گذارد. اسهال، حالت تهوع و گرفتگی معده از جمله علائم دیگری هستند که ممکن است به هنگام نشستن طولانی مدت با آن مواجه شوند. نشستن روی بالش ارتوپدی می‌تواند به شما کمک کند تا از ایجاد عوارض گوارشی جلوگیری کنید. 

 

بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر
بالش زیر نشینمن طبی الماس شهر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;