0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hipster Cushion TV-236

بالش عشق سینومکس کد TV236

شناسه کالا: 910035
شناسه کالا: 910035
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
674000
25 %
قیمت:
505,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: بالش عشق سینومکس کد TV236
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

احساس راحتی در حین رابطه جنسی بر کیفیت و افزایش لذت این امر تاثیر دارد. برند سینومکس یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لوازم ارتوپدی است که باز هم در این زمینه خوش درخشیده است و با تولید بالش طبی مناسب رابطه جنسی به بهبود کیفیت رابطه شما کمک می‌کند تا همواره بهترین پوزیشن‌ها را در حین رابطه داشته باشید.

 این بالش که تحت عنوان بالش عشق سینومکس کد TV236 در داروخانه صبا به فروش می‌رسد، از جنس پلی یورتان ساخته شده و کاملا با آناتومی ‌لگن و کمر متناسب است. وزن و ابعاد این محصول بسیار سبک و جمع‌وجور است و به شما امکان می‌دهد از آن برای نشستن در هنگام بارداری یا در حین رابطه جنسی استفاده کنید.

 


 

بالش عشق سینومکس کد TV236 برای چه افرادی مناسب است؟

اگر باردار هستید و در ماه‌های آخر به سر می‌برید که نشستن برای شما کمی ‌دشوار شده است، می‌توانید از بالش عشق سینومکس استفاده کنید. این بالش، فشار به استخوان‌های لگن و اندام تحتانی را کاهش می‌دهد و وضعیت متناسب‌تری را برای شما در هنگام نشستن ایجاد می‌کند. درنتیجه دیگر نگران فشار به رحم و تورم ناشی از بارداری در این ناحیه نیستید.

از دیگر کاربردهای این بالش های طبی این است که به وضعیت بهتر و پوزیشن شما در حین رابطه جنسی کمک می‌کند. درواقع این بالش برای افرادی که گودی کمر، دیسک کمر و دردهای مزمن دارند که بر اثر آن، به پشت خوابیدن برایشان سخت است، می‌توانند با استفاده از این بالش زیر ناحیه کمر خود، گودی این ناحیه را پر کنند. در نتیجه فشار کمتری به لگن و استخوان دنبالچه آن‌ها وارد می‌شود.

البته ناگفته نماند که استفاده از این بالش، با ایجاد ارتفاع و بالا آمدن اندام جنسی خانم‌ها، به آقایان کمک می‌کند دخول بهتری داشته و ضمن کاهش درد در ناحیه کمر، لذت بیشتری را تجربه کنند. در نهایت با استفاده از این محصول می‌توان کیفیت رابطه جنسی را افزایش داد و وضعیت بدون درد را تحمل کرد. چراکه فشار به ستون فقرات دو طرف را کاهش داده و باسن و کمر را در شیب ملایمی ‌قرار می‌هد.

 


 

نحوه استفاده از بالش عشق سینومکس کد TV236

برای استفاده از بالش عشق سینومکس در حالت نشسته، تنها کافی است این بالش را زیر باسن خود قرار دهید به طوری که استخوان لگن و دنبالچه در قسمت طراحی شده متناسب با آناتومی ‌این اندام‌ها قرار بگیرند. جهت خوابیدن نیز می‌توانید این بالش را زیر گودی کمر خود قرار دهید تا این ناحیه را پر کند.

گفتنی است که فوم به کار رفته در این محصول، از جنس پلی یورتان با تراکم بسیار بالا ساخته شده است که حمایت عالی از مهره‌ها، ستون فقرات، لگن و استخوان دنبالچه ارائه می‌دهد. در نتیجه به شما امکان می‌دهد راحتی و لذت بیشتری را در حین استفاده از بالش داشته باشید.

توجه داشته باشید که:

  • از شستشوی این محصول داخل ماشین لباسشویی و خشک کن خودداری کنید.
  • محصول را به وسیله دست و با آب ولرم و صابون شستشو دهید.
  • اجازه دهید بالش در هوای آزاد خشک شود و از فشردن آن به منظور آبکشی خودداری کنید.

برای خرید این بالش جهت بهبود و افزایش کیفیت رابطه جنسی خود می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 

 


 

ویژگی‌های بالش عشق سینومکس کد TV236

  • از جنس پلی یورتان و بسیار با کیفیت ساخته شده است.
  • به فوم تراکم بالا جهت حمایت و راحتی بیشتر مجهز شده است.
  • فشار وارد بر اندام‌های تحتانی مانند ستون فقرات، مهره‌ها، لگن و دنبالچه را کاهش می‌دهد.
  • برای نشستن در دوران بارداری مناسب است.
  • برای افراد با ناراحتی دنبالچه و فیستول مناسب است.
  • رضایت جنسی دو طرفین را در حین رابطه افزایش می‌دهد.
  • گودی کمر را پر می‌کند و با ایجاد ارتفاع، پوزیشن مناسب‌تری به شما می‌دهد.
  • درد و گرفتگی عضلانی ناشی از رابطه را کاهش می‌دهد.
  • برای افراد دارای ناراحتی هموروئید مناسب است.
  • قابل شستشو است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.
  • طراحی ارگونومیک دارد و کاملا با آناتومی ‌بدن متناسب است.

 


 

مزایای استفاده از بالش عشق سینومکس کد TV236

چه مزیتی بهتر از اینکه در حین رابطه جنسی دیگر نگران دردهای ناشی از وضعیت بد بدن خود نیستید و ارتفاع و ژست بهتری در حین رابطه دارید. بالش عشق سینومکس کد TV236 با طراحی متناسب خود، گودی کمر شما را پر می‌کند و با ایجاد ارتفاع در اندام‌های تحتانی نسبت به سطح زمین، وضعیت کمر و واژن شما را در موقعیت مناسب‌تری قرار می‌دهد. درنتیجه در هنگام رابطه درد کمتر و لذت بیشتری را تجربه خواهید کرد.

همچنین گفتنی است که این بالش فشار وارد بر ستون فقرات در هر دو طرف (خانم و آقا) را کاهش می‌دهد و در طولانی مدت از کمر و مهره‌هایتان در هنگام رابطه پشتیبانی می‌کند. درنتیجه به مشکلات احتمالی مانند دیسک کمر، انحنا ستون فقرات و گرفتگی ماهیچه‌ها دچار نخواهید شد.

مزیت دیگر این بالش این است که در حالت نشسته، فشار کمتری را به دنبالچه و فیستول وارد می‌کند و از این رو برای افرادی که با ناراحتی‌های قسمت لگن، دنبالچه و فیستول رنج می‌برند، بسیار مناسب است. ضمن اینکه در افراد هموروئیدی هم به کاهش درد این ناحیه کمک زیادی می‌کند. در نهایت، خانم‌های باردار جهت نشستن‌های طولانی مدت می‌توانند با استفاده از این بالش، درد کمتر و وضعیت بهتری را تجربه کنند.

 

بالش عشق سینومکس کد TV236
بالش عشق سینومکس کد TV236
تخفیف:
674000
25 %
قیمت:
505,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;