0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Memory Foam Hooshmand

بالش نگهدارنده کودک هوشمند

شناسه کالا: 815518
شناسه کالا: 815518
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: بالش نگهدارنده کودک هوشمند
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از مادران در هنگام شیر دادن به کودک دلبند خود با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که یکی از آن‌ها عدم تناسب بدن و نرسیدن سینه به دهان کودک است. درواقع، مادران در هنگام شیر دادن به کودک خود باید با زاویه زیادی خم شوند، این امر باعث ایجاد درد در گردن و کمر شده و تا پایان شیر خوردن کودک به خشک شدن بدن منجر می‌شود.

با استفاده از بالش نگهدارنده کودک هوشمند می‌توانید عوارض ناشی از شیردهی را کاهش داده و از درد در ناحیه گردن و کمر جلوگیری کنید. این بالش توسط شرکت تولیدی هوشمند و از بهترین متریال موجود از جمله روکش پنبه و مموری فوم ساخته شده است که انعطاف پذیری بالایی دارد و قادر است فشار زیادی را تحمل کند. البته ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری هم دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم.

 


 

مموری فوم چیست و چه تفاوتی با سایر فوم‌ها دارد؟

مموری فوم یک نوع فوم پلی یورتان ویسکوالاستیک است که در چند درجه موجود است و استحکام متفاوتی را ارائه ‌می‌دهد. به این فوم «مموری» می‌گویند؛ زیرا فوراً برنمی‌گردد و فشار و شکلی را که روی آن وارد شده حفظ می‌کند. دلیل اصلی محبوبیت بالش‌های مموری فوم به دلیل فاکتور راحتی آن‌هاست. چراکه با بدن شما مطابقت دارند و فشار روی ستون فقرات را کاهش ‌می‌دهند، به این معنی که با این بالش‌ها احساس راحتی بی‌نظیری را خواهید داشت.

تشک‌های مموری فوم از موادی ساخته شده‌اند که باعث سلامتی ‌می‌شوند. همچنین ضد حساسیت بوده و در برابر گردوغبار نیز مقاوم هستند. استفاده طولانی مدت از این نوع فوم، درد مزمن کمر و گردن را کاهش ‌می‌دهد. همچنین تاثیر مثبتی بر مشکلات تنفسی دارد، زیرا تنفس در خواب را آسان‌تر ‌می‌کند.

 


 

بالش نگهدارنده کودک هوشمند برای چه افرادی مناسب است؟

در بخش قبل، یکی از کاربردهای بالش نگهدارنده کودک هوشمند را بیان کردیم و به این موضوع اشاره کردیم که با استفاده از این بالش ‌می‌توانید راحت‌تر به کودک دلبند خود شیر دهید. درواقع با استفاده از این بالش، کودک شما در ارتفاع بالاتری قرار ‌می‌گیرد و کاملا به سینه نزدیک ‌می‌شود تا بهتر بتواند شیر خوردن را آغاز کند. همچنین بلعیدن کودک در این حالت بهتر انجام ‌می‌شود.

در ادامه باید اشاره کنیم که استفاده از این بالش برای مادر نیز احساس راحت‌تری در هنگام شیردهی ایجاد ‌می‌کند. افرادی که بدون بالش به کودک خود شیر ‌می‌دهند، پس از گذشت دقایقی در ناحیه کمر و گردن احساس گرفتگی و درد دارند، این در حالی است که برای شیر خوردن راحت‌تر کودک قادر به اصلاح وضعیت خود نیستند.  اما با استفاده از این بالش دیگر مشکلاتی نظیر خم شدن بیش‌ از حد و گرفتگی ناحیه کمر و گردن نخواهید داشت.

از دیگر کاربردهای این بالش نگهدارنده کودک این است که برای کودکان غذاخور یا شیر خشک خور نیز مناسب است. درواقع این بالش، سر کودک را در راستای بالاتری از بدن قرار ‌می‌دهد و عمل بلعیدن را آسان‌تر ‌می‌کند. این محصول بدون اینکه آسیبی به ستون فقرات و مهره‌های کودک ایجاد کند، به سیستم گوارش او کمک زیادی ‌می‌کند و از رفلاکس و بالا آوردن کودک نیز جلوگیری ‌می‌کند.

 


 

نحوه استفاده از بالش نگهدارنده کودک هوشمند

برای استفاده از بالش نگهدارنده کودک هوشمند در هنگام شیردهی، تنها کافی است بالش را روی پاهای خود قرار داده و کودک را روی این بالش بگذارید. جهت مصارف زمینی نیز ‌می‌توانید باسن کودک را در ناحیه هلالی شکل داخلی قرار داده به طوری که سر کودک روی قسمت دارای ارتفاع این محصول باشد.

توجه داشته باشید که روکش این بالش از جنس پنبه ساخته شده است و هیچ حساسیتی برای کودک دلبندتان ایجاد نمی‌کند. با قابل شستشو بودن این بالش نیز دیگر نگران کثیف شدن آن در هنگام شیردهی و غذا دادن به کودک خود نخواهید بود.

داروخانه صبا یک داروخانه اینترنتی و آنلاین است که برای شما به ویژه مادران دارای کودک شیرخوار این امکان را فراهم کرده تا محصول خود را به صورت آنلاین و بدون دردسرهای حضور در فروشگاه و هزینه‌های رفت‌وآمد سفارش دهید. برای خرید این محصول نیز ‌می‌توانید با خیالی راحت به سایت این داروخانه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

 


 

ویژگی‌های بالش نگهدارنده کودک هوشمند

  • طراحی ارگونو‌می ‌متناسب با فرم بدن
  • وزن سبک با ابعاد متناسب
  • روکش پنبه با قابلیت جدا شدن و شستشو
  • ضد حساسیت و ضد تعریق
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال و جذب رطوبت در هنگام تعریق کودک
  • مجهز به مموری فوم با قابلیت انعطاف پذیری و تحمل فشار بالا
  • برگشت فوم به حالت اولیه با سرعت بسیار کم
  • بهبود وضعیت شیردهی و غذا دادن به کودک
  • کاهش درد و گرفتگی عضلات مادر در هنگام شیر دادن
  • کاهش فشار به ستون فقرات، سر و گردن
  • حفظ حالت طبیعی سر و گردن با ستون فقرات در یک راستا

 


 

مزایای استفاده از بالش نگهدارنده کودک هوشمند

از مزیت‌های استفاده از بالش نگهدارنده کودک هوشمند این است که روکش آن از جنس پنبه ساخته شده است و خاصیت آنتی باکتریال دارد. بنابراین برای پوست حساس کودکان کاملا ایمن است و هیچ حساسیت و قرمزی ایجاد نمی‌کند. همچنین گفتنی است این بالش خاصیت جذب رطوبت دارد که تعریق شبانه کودک را به خود جذب ‌می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این بالش باید به مموری فوم موجود در آن اشاره کنیم. این متریال خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. ویژگی این فوم این است که فرم بدن را به خود ‌می‌گیرد و تمام انحناهای بدن مثل گردن و ستون فقرات را پر ‌می‌کند. در نتیجه فشاری به ناحیه کمر و گردن کودک وارد نمی‌شود. 

 

بالش نگهدارنده کودک هوشمند
بالش نگهدارنده کودک هوشمند
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;