0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Heel Balm

بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک

شناسه کالا: 823600
شناسه کالا: 823600
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
159,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از افراد بر اثر عواملی مثل راه رفتن روی خاک و سیمان، بیماری‌های کلیوی و دیابت، خشکی پوست و... دچار خشکی و ترک پاشنه پا می‌شوند. خشکی پا باعث می‌شود لایه ضخیم و خشنی ‌بر روی پاشنه ایجاد شود که اگر به آن نرسیم و درمان نکنیم، ضخیم و ضخیم تر می‌شود که بعد از مدتی باعث ایجاد ترک می‌شود و در هنگام راه رفتن احساس درد می‌کنید. اما امروزه با پیشرفت فناوری، محصولات ضد ترک پا به بازار عرضه شده‌اند که با آبرسانی و نرم کردن پا، خشکی و زبری پا را درمان می‌کنند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند.

بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک یکی از محصولات قدرتمند در زمینه ترک پا است که قادر است پوست خشن و زبر پاشنه را لایه‌ برداری کند و با آبرسانی و حفظ رطوبت، باعث نرمی‌ پاشنه پا شود. این محصول یک ماده عالی برای ترمیم سلول‌های پوستی کف پا است و مانع از ایجاد ترک در پاشنه می‌شود.

درماتیپیک یک برند معروف در حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی است که از مواد با کیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و همواره به سلامت انسان‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. بنابراین با خیالی راحت می‌توانید محصولات این برند را خریداری کنید و از کیفیت آن‌ها لذت ببرید.

 


 

بالم مرطوب کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

بالم مرطوب کننده یک نوع محصول آبرسان و رطوبت رسان است که پوست را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند و رطوبت مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. به طور کلی، بالم‌ها برای درمان پوست خشک و دهیدراته به کار می‌روند و اثر آبرسانی قدرتمندی که دارند، بنابراین می توانند پوست را نرم و لطیف کنند. بالم‌ها انواع مختلفی دارند که از میان آن‌ها می‌توان به بالم لب، بالم ترک پا، بالم نرم کننده آرنج و زانو و ... اشاره کرد. بالم‌ها بر حسب نوع استفاده می‌توانند خواص مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها تنها مرطوب کننده و آبرسان هستند، اما برخی دیگر قابلیت لایه برداری از پوست را هم دارند.

بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک یکی از بالم‌های مخصوص پاشنه پا است که برای لایه برداری از پوست خشن و زبر پا ساخته شده است. این محصول با آبرسانی کردن پاشنه باعث از بین رفتن خشکی آن و در نتیجه جلوگیری از ترک پا می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک

همانطور که در بالا اشاره شد، بالم ترک پا درماتیپیک از پوست خشن و زبر پاشنه پا لایه برداری می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. همچنین این محصول حاوی مواد و ترکیباتی است که باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در این ناحیه از پا می‌شود. در ترکیبات این محصول از موم زنبور عسل، شی باتر، سالیسیلیک اسید، اوره، کره کاکائو و دایمتیکون استفاده شده است.

موم زنبور عسل باعث آبرسانی به پوست پا می‌شود و آن را بسیار نرم و لطیف می‌کند. همچنین این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند و از ایجاد التهاب پوستی جلوگیری می‌کند. کره کاکائو نیز یک نرم کننده و مرطوب کننده به شمار می‌آید، شی باتر هم به دلیل ویتامین E که دارد یک ضد التهاب و تسکین دهنده برای پوست است. سالیسیلیک اسید موجود در این محصول، یک لایه بردار قوی است و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و پوست را صاف و لطیف می‌کند.  ناگفته نماند که این محصول برای بیماران دیابتی و کلیوی و همچنین برای پینه‌های زانو و آرنج نیز مناسب است.

 


 

ویژگی‌های بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک

  • لایه برداری پا و پاکسازی سلول‌های مرده پوست
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست
  • صاف و یکدست کردن پاشنه
  • از بین بردن ترک و زبری پا
  • مناسب برای پینه‌های آرنج و زانو
  • مناسب برای بیماران کلیوی و دیابتی
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست پا

 


 

مزایای بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک

ترک پا یکی از معضلاتی است که در شهرهای سردسیر بر اثر سرما یا در مکان‌هایی که گرد و خاک زیاد است بوجود می‌آید. با کمک بالم ترک پا درماتیپیک می‌توانید پوست زبر و خشن پاشنه پا را درمان کنید و از ترک آن جلوگیری کنید. با استفاده از این محصول، پاشنه‌های شما نرم و لطیف خواهند بود و دیگر نگران گیر کردن پاشنه به تار و پودهای لباس نخواهید شد.

نحوه مصرف بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک

برای استفاده از بالم برطرف کننده ترک پاشنه پا برند درماتیپیک بهتر است ابتدا پاهای خود را بشویید. سپس مقداری از بالم ترمیم کننده را بر روی پاها مالیده و ماساژ دهید. در آخر جوراب بپوشید تا نرم باقی بماند.

 


 

یادداشت پایانی

 داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک
بالم ترمیم کننده ترک پا درماتیپیک
قیمت:
159,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;