در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا

Atopia Dry Relief Lip Balm

شناسه محصول: 820176
شناسه محصول: 820176
دسته بندی: نرم کننده لب
تولید کننده: آردن - Ardene آردن - Ardene
آماده ارسال
197,100 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : لب
  • نوع پوست : پوست خشک و ترک خورده
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

بالم در واقع نوعی موم یا پماد است که با خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی که دارد سطح پوست لب را بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی چرب نگه می‌دارد و از ترک خوردن آن جلوگیری می‌کند.

برند آردن به دنبال جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید محصولات در لاین‌های متنوع و با قیمت مناسب کرده است. یکی از لاین‌ها، لاین مرطوب کننده است که اکثر محصولات این لاین از برند آردن، ساختار مراقبتی دارند و فاقد هرگونه روغن‌های معدنی و ترکیبات مضر هستند. در این نوشتار به بررسی و توضیح بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا Atopia Dry Relief Lip Balm پرداخته‌ایم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.


نحوه اثرگذاری بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا بر لب چگونه است؟

لب یکی از اعضای مهم و تاثیر گذار بر زیبایی صورت است. برای زیبا تر شدن لب باید آن را سالم نگه داشت. بدین منظور که پوسته‌پوسته و خشک نباشد. یکی از بهترین راه‌ها برای این کار استفاده از بالم لب است. بافتی نرم و عالی بر روی پوست لب دارد. مزیت این بالم لب این است که باعث رفع خشکی و رطوبت رسانی لب می شود. بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن اتوپیا به واسطه مواد موثره اش همچون شی باتر، عصاره جوانه گندم و روغن کالاندولا از پوست لب محافظت نموده و با بازسازی آن، نرمی و لطافت را به لب های شما باز می‌گرداند.


ترکیبات بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا

مواد اصلی به کار رفته در این محصول عبارتند از:

روغن جوانه گندم، روغن کالاندولا، شی باتر، اسکالن، بیزاواکس، دی ایزو استئاریل مالات، میکروکریستالین وکس هیدروژنه، پلی گلیسریل-۳ دی ایزو استئارات، اکتیل دودکانل، بیس دی گلیسریل پلی آسیل آدیپات-۲، کارنوباوکس، ستیل پالمیتات، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، پلی بوتن-۳۰۰، ستیل الکل، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، توکوفریل استات، دایمتیکون، وینیل پیرولیدون/هگزادسن کوپلیمر، بیزابولول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، روغن دانه کرچک، رتینیل پالمیتات، پانتنول، متیل پارابن، سدیم لاکتات

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن آتوپیا پرداخته‌ایم:

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم یکی از روغن‌های محبوب در روغن تراپی پوست صورت است. این روغن دارای فواید و خواص بسیاری است که علاوه بر تغذیه مناسب پوست، در درمان و رفع برخی مشکلات پوستی حتی پیشگیری از آن‌ها نیز کاربرد دارد.

 روغن کالاندولا

روغن کالاندولا یا همان گل همیشه بهار در درمان جای زخم تاثیر به سزایی دارد. تحقیقات پژوهشگران به این نکته اشاره دارد که روغن کالاندولا سرعت بهبود زخم و ترمیم پوست را نیز بالا می‌برد.

 شی باتر

این ماده علاوه بر کاهش التهابات زمینه‌ای، در فرآیند بازسازی بافت که برای درمان زخم‌‌ها بسیار مهم است نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. این نیز گفتنی است که اسید‌های چرب محافظ موجود در شی‌باتر طی فرآیند ترمیم، از زخم‌‌ها در مقابل محرک‌‌های محیطی محافظت می‌کنند.

اسکالن

یک ترکیب بسیار مورد توجه در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان مرطوب‌ کننده و نرم‌ کننده است. گفته می‌شود که منبع اصلی تهیه آن زیتون، برنج و چغندر است. اسکوالان از هیدروژنه کردن اسکولن که به طور طبیعی در سبوم پوست تولید می‌شود، به دست می‌آید. در حالی‌که اسکولن یک ترکیب غیر اشباع و ناپایدار است با تبدیل آن به اسکوالان یک ترکیب اشباع و پایدار تشکیل می‌شود.


 ویژگی‌های بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا

  • ترمیم کننده و نرم کننده و مرطوب کننده قوی لب های بسیار خشک و یا ترک خورده
  • رفع احساس کشیدگی, خشکی و ترک خوردگی لب های خشک و آسیب دیده
  • محافظت از لب بواسطه دارا بودن روغن جوانه گندم و کالاندولا
  • ترمیم کننده قوی پوست خشک و ترک خورده لب
  • رطوبت رسانی و رفع خشکی پوست لب
  • کمک به نرمی و لطافت لب
  • بازسازی پوست لب
  • دارای بافت سبک


مزایای استفاده از بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا چیست؟

بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن اتوپیا حاوی کمپلکس به عنوان نرم کننده لب مرطوب کننده، بازسازی کننده و التیام بخش سبب حفظ و افزایش رطوبت لب‌ها به مدت طولانی گردیده و با محافظت از لب‌های خشک و آسیب دیده در برابر شرایط نامطلوب آب و هوایی در پیشگیری و درمان ترک خوردگی‌ها و شقاق‌های لب ناشی از کلیه عوامل اندوژن و اگزوژن نقش اساسی ایفا می‌نماید.

نحوه مصرف بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا

قبل از مصرف به موارد زیر توجه نمایید

  • برای استفاده از بالم لب می‌بایست آن را به طور مستقیم روی لب‌ها بزنید
  • اگر قصد دارید لب‌هایتان بیشتر مشخص باشد لازم است ابتدا اول خط لب را کشیده و پس از آن داخل لب‌ها را با این بالم لب پر کنید
  • روزانه دو الی سه بار از بالم لب برای ترمیم خشکی لب استفاده کنید
  • پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید


استفاده از بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا برای چه افرادی مناسب است؟

خشکی لب در کنار درد و سوزشی که به همراه دارد، زیبایی لب‌ها را هم به خطر می‌اندازد. در چنین مواقعی بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا Atopia Dry Relief Lip Balm علاوه بر این که می‌تواند به درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها کمک شایانی کند، توانایی این را هم دارند تا از بروز مجدد چنین عارضه هایی جلوگیری کنند. لذا بالم لب مرطوب کننده و ترمیم کننده آردن مدل آتوپیا برای افراد با عارضه خشکی لب و پوسته پوسته شدن آن بسیار مناسب و کاربردی است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس