0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Nourishing Lip Balm SPF15

بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF15

شناسه کالا: 823529
شناسه کالا: 823529
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
199,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF15
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

لب‌ها به دلیل پوست حساس و نازکی که دارند، بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرند. مخصوصا اگر در فصل سرما همراه با وزش باد باشید، ممکن است لب‌هایتان دچار خشکی و پوسته پوسته شوند یا در اثر خندیدن پوست نازک آن ترک بخورد و خون بیاید. در این مواقع، استفاده از یک نرم کننده لب می‌تواند لب‌ها را آبرسانی و مرطوب کند و مشکل ترک و پوسته پوسته شدن آن‌ها را از بین ببرد.

برند درماتیپیک محصولی تولید کرده است که با آبرسانی و مرطوب کردن لب‌ها آن‌ها را از ترک و خونریزی نجات می‌دهد و یک لایه محافظتی بر روی لب ایجاد می‌کند. این محصول که با نام بالم لب نرم کننده درماتیپیک در بازار به فروش می‌رسد، حاوی مواد آبرسان است که رطوبت مورد نیاز پوست لب را تأمین می‌کند و مانع ترک خوردن لب‌هایتان می‌شود. همچنین این بالم لب مرطوب کننده، با فاکتور SPF عرضه می‌شود و یک لایه محافظتی در برابر اشعه‌های مضر آفتاب بر روی لب ایجاد می‌کند.

 


 

بالم لب چیست و چه کاربردی دارد؟

بالم لب یا نرم کننده لب، موادی بر پایه کرم یا ژل هستند که بافت سبک و نرمی ‌دارند و بر روی لب استفاده می‌شوند. این محصولات با ساختار آبرسان خود، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کنند. در واقع بالم لب، لب‌ها را نرم می‌کند و با افزایش خاصیت الاستیسته یا همان کشسانی پوست، مانع از ترک خوردن لب در هنگام لبخند یا خندیدن می‌شود.

اگر در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می‌کنید که لب‌هایتان به شدت در معرض باد و نور خورشید است و همواره پوست خشک و متورمی ‌دارد، بهتر است از بالم لب استفاده کنید. همچنین مصرف برخی داروها مثل راکوتان آب بدن شما را به شدت خشک می‌کند و لب‌ها را پوسته پوسته می‌کند. بالم لب یک گزینه عالی برای این مشکل است و پوست لبتان را همیشه تازه و مرطوب نگه می‌دارد.

 


 

نحوه اثرگذاری بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15

بالم لب درماتیپیک حاوی مواد و فرمولاسیونی است که نه تنها لب را مرطوب می‌کند بلکه آن را ترمیم و تغذیه نیز می‌کند. در این محصول موادی نظیر موم زنبور عسل، کره کاکائو، شی باتر و ... به کار رفته که همه آن‌ها خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی دارند و با قرار گرفتن بر روی لب هم باعث مرطب ماندن لب و هم نرم کردن آن می‌شوند.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15

ترکیبات و موادی که در بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15 به کار رفته عبارتند از:

براسیکا کامپستریس استرولز، ایزوپروپیل میریستات، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکونول، کره کاکائو، شی باتر، موم زنبور عسل، ستیل هیدروکسی پرولین پالمیتامید، بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین (تینوسرب ام)، هگزیل دکانول، دکسپانتنول، ستیل الکل، فنوکسی اتانول، بیزابولول، استئاریک اسید، لانولین طبیعی، توکوفریل استات، کاپریلیل گلایکول، ا د ت آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

  • شی باتر

شی باتر سرشار از مواد آبرسانی کننده است که موجب درخشان شدن پوست می‌شود. این ماده به دلیل برخورداری از ویتامین E یک محافظ عالی در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است.

  • کره کاکائو

این ماده نرمی ‌و لطافت عالی به لب می‌بخشد و آن را زمخت نشان نمی‌دهد.

  • موم زنبور عسل

موم عسل به دلیل خاصیت نرم کنندگی که دارد، پوست لب را بسیار نرم و لطیف می‌کند. سرشار از ویتامین است و از پوست لب در برابر عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است و باعث تجدید سلول‌ها بر اثر ترک و خشکی می‌شود.

  • تینوسرب ام

این ماده یکی از فیلتر‌های محافظتی در برابر اشعه UV است که از پوست لب در برابر نور خورشید جلوگیری می‌کند و مانع آفتاب سوختگی لب و پوسته پوسته شدن آن می‌شود.

  • دکسپانتنول

این ماده نقش مهمی‌دارد و برای درمان زخم لب، ترک لب و ... مفید است و پوست را نرم و با طراوت می‌کند.

 


 

ویژگی‌های بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15

از ویژگی‌هایی که می‌توان برای بالم لب ضد آفتاب درماتیپیک نام برد عبارتند از:

  • نرم کننده لب
  • آبرسان و مرطوب کننده لب
  • ترمیم پوست لب و تغذیه آن
  • محافظت از لب در برابر عوامل بیرونی و نور آفتاب
  • جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن لب
  • درمان زخم و ترک لب
  • افزایش حالت کشسانی لب
  • کاهش تورم و برآمدگی‌های روی پوست لب

 


 

مزایای مصرف بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15

لب‌ها مرکز زیبایی صورت هستند و داشتن لب‌هایی نرم و خوش فرم یکی از دغدغه بانوان ایرانی است. با مصرف بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15 لب‌هایی نرم و لطیف خواهید داشت و دیگر پوسته پوسته شدن لب آزارتان نمی‌دهد. همچنین با کمک این محصول می‌توانید از خشکی پوست لب در اثر نور آفتاب یا عوامل محیطی بیرونی محافظت کنید و همیشه لب‌های نرم و مرطوبی داشته باشید.

نحوه مصرف بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15

هرگاه احساس خشکی در لب داشتید، می‌توانید بالم لب درماتیپیک را بر روی لب‌های خود بمالید تا مواد آن جذب پوست لب شود.

توجه داشته باشید که:

  • در طول روز می توانید چندین بار از این محصول استفاده کنید و منع مصرف خاصی ندارد.
  • پس از هربار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
  • محصول را دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
  • از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF 15، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

 

 

 

 

 

بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF15
بالم لب نرم کننده درماتیپیک با SPF15
قیمت:
199,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;