0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hydrating & Moisturizing Balm For Men

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان

شناسه کالا: 824363
شناسه کالا: 824363
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
403,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از آقایان فکر می‌کنند استفاده از محصولات مراقبتی مانند مرطوب کننده و آبرسان فقط مختص بانوان است. اما لازم است بدانید که هر نوع پوست چه خانم باشید و چه آقا، نیاز به مراقبت دارد و برای اینکه ظاهری شاداب و سالم داشته باشید، حتما باید از محصولات مراقبتی مناسب با پوست خود استفاده کنید.

برند ریچلند (Richland)، از جمله برندهای خوب بازار است که در حوزه پوست و مو فعالیت می‌کند و محصولاتی عالی با فرمولاسیون بالا تولید می‌کند. این برند، از مواد با کیفیت تحت لیسانس فرانسه استفاده می‌کند و همواره در تلاش است از بروزترین تکنولوژی‌ها در ساخت محصولات خود استفاده کند.

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند، یکی از انواع مرطوب کننده‌های برند ریچلند است که برای استفاده آقایان عرضه می‌شود. این محصول، از مواد با فرمولاسیون فوق‌العاده آبرسان ساخته شده است و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. با استفاده از این محصول، پوست شما حالت ارتجاعی و کشسانی خود را حفظ می‌کند و دیرتر دچار پیری پوست و چین‌وچروک می‌شود. در ادامه به توضیح ویژگی‌ها و خواص عالی بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند پرداخته‌ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

مرطوب کننده‌ها از جمله محصولات مراقبتی پوست هستند که بدون ایجاد چربی بر روی پوست، باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست می‌شوند. این محصولات، خشکی پوست را برطرف می‌کنند و از پوسته پوسته شدن، اگزما و خارش پوست جلوگیری می‌کنند. مرطوب کننده‌ها بر اساس مواد و ترکیباتی که در خود دارند، اثرات متفاوتی هم روی پوست می‌گذارند. به عنوان مثال، برخی از مرطوب کننده‌ها علاوه بر ترکیبات آبرسان، دارای مواد غیر کومدون زا (غیر جوش زا) هستند و از ایجاد جوش در صورت جلوگیری می‌کنند. برخی دیگر، دارای رنگدانه هستند که لکه‌های پوستی و سیاهی زیر چشم را می‌پوشانند.

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند هم در دسته محصولات آبرسان و مرطوب کننده قرار می‌گیرد و فواید بسیاری برای پوست صورت دارد. این محصول حاوی مواد آبرسان، ضد التهاب، ضد قرمزی، تغذیه کننده، آنتی اکسیدان و غیر کومدون زا است که تاثیر شگفت‌انگیزی روی پوست شما می‌گذارند.

 


 

نحوه اثرگذاری بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند Richland بر پوست

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان ساخته شده است و حاوی مواد فرموله شده قدرتمند برای مرطوب کردن پوست و مبارزه با چین و چروک است. در این محصول از موادی مانند عصاره جو دوسر، عصاره چای سبز، شی باتر، سدیم هیالورونات، ویتامین‌های B کمپلکس، ویتامین E، پروتئین، نشاسته، بتاگلوکان و مواد معدنی استفاده شده است که هر کدام برای پوست معجزه می‌کنند.

عصاره چای سبز

چای سبز، یک آنتی اکسیدان قوی است که اثر معجزه آسایی روی پوست دارد. این ماده حاوی کافئین است که برای بهبود پف و سیاهی زیر چشم مفید است. همچنین در این ماده، نیاسین وجود دارد که می‌تواند قرمزی پوست و التهاب آن را کاهش دهد. کنترل چربی پوست و پاکسازی منافذ ازدیگر ویژگی‌های چای سبز هستند که موجب جلوگیری از ایجاد جوش در صورت می‌شود.

عصاره جو دو سر

جو دوسر سرشار از مواد مغذی و فیبر است که پوست را تغذیه و بازسازی می‌کند. این ماده، یک پاک کننده طبیعی است و با از بین بردن چربی‌ها و آلودگی‌ها در درمان جوش بسیار موثر است. از دیگر فواید جو دوسر باید به خاصیت آبرسانی آن اشاره کنیم که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و از خشکی پوست و خارش آن جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه این ماده خاصیت روشن کنندگی هم دارد.

سدیم هیالورونات

سدیم هیالورونات یک ماده آب دوست است و موجب حفظ آب و رطوبت موجود در پوست می‌شود. این ماده التهاب پوست را کاهش می‌دهد و در بهبود خشکی پوست مفید است. التیام زخم و کاهش چین و چروک از دیگر خواص سدیم هیالورونات برای پوست هستند.

ویتامین‌ها و پروتئین به کار رفته در بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند Richland نیز سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان هستند که ضمن تامین رطوبت پوست، از پیری زودرس، ایجاد چین و چروک و لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند

  • نرم کننده و شاداب کننده پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان عمقی پوست
  • افزایش خاصیت کشسانی و استحکام پوست
  • جلوگیری از تبخیر سطحی آب پوست به واسطه سدیم هیالورونات
  • ضد التهاب و قرمزی پوست
  • آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید
  • پاکسازی پوست از چربی و آلودگی
  • بهبود جوش و جای جوش
  • تغذیه و تامین مواد مورد نیاز پوست
  • یکرنگ کردن پوست
  • بازسازی و احیا پوست
  • کاهش سیاهی و پف زیر چشم
  • بهبود خشکی پوست
  • جلوگیری از خارش و اگزما

 


 

مزایای مصرف بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند Richland

با استفاده از بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان، پوستی شاداب و سالم خواهید داشت. این محصول به دلیل آبرسانی عمقی پوست، خاصیت کشسانی و الاستیسیته پوست را افزایش می‌دهد و از کشیده شدن پوست و در نتیجه ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. همچنین این مرطوب کننده ریچلند، تاثیر بسزایی در کاهش قرمزی و التهاب پوستی دارد و می‌تواند رنگ پوست شما را صاف و یکدست کند.

از دیگر مزایای استفاده از بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند، پاکسازی منافذ از چربی و آلودگی و جلوگیری از آکنه است. همچنین این محصول به واسطه سدیم هیالورونات قادر است زخم و جای جوش را در دراز مدت بهبود دهد.

 


 

نحوه مصرف بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند

برای استفاده از مرطوب کننده و آبرسان ریچلند Richland مناسب برای آقایان به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا صورت خود را ترجیحا با شوینده مناسب پوست خود بشویید و اجازه دهید خشک شود.
  • سپس مرطوب کننده آقایان ریچلند را روی پوست صورت و گردن مالیده و به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب شود.
  • برای تاثیر بهتر این محصول می‌توانید از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

 


 

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند برای چه افرادی مناسب است؟

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند برای پوست صورت و گردن آقایان مناسب است. این محصول برای انواع پوست ساخته شده است و به دلیل برخورداری از مواد غیر کومدون زا برای پوست‌های چرب توصیه می‌شود.

 

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

عصاره جو دو سر

*

عصاره چای سبز

*

شی باتر

*

سدیم هیالورونات

*

ویتامین B کمپلکس

*

ویتامین E

*

پروتئین

*

مواد معدنی

*

بتاگلوکان

*

 

 

 

 

بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان
بالم مرطوب کننده و آبرسان ریچلند مناسب برای آقایان
قیمت:
403,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;