در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد

Large Eyeshadow Brush

شناسه محصول: 820816
شناسه محصول: 820816
دسته بندی: برس آرایشی
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : برس سایه چشم
  • بافت محصول : پلاستیک, فلز
  • سایت شرکت سازنده : www.wetnwildbeauty.com
  • طیف رنگی : سفید / صورتی
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

همانطور که می‌دانید، کیفیت ابزار آرایشی در خروجی که از میکاپ و آرایش می‌گیرید نقش بسیار مهمی دارد. یعنی هرچه ابزار آرایشی شما با کیفیت‌تر باشد و از مواد مرغوب ساخته شده باشد، درنهایت میکاپ تمیزتر و مرتب‌تری خواهید داشت. یکی از ابزارهای آرایشی، براش‌ها هستند که در انواع، سایز و کاربردهای مختلف تولید شده و وارد بازار می‌شوند. اما با این همه تنوع ممکن است کمی سردرگم شوید که کدام برند نتیجه بهتری به شما می‌دهد. پیشنهاد ما برند وت اند وایلد است. چراکه این برند در تولید محصولات خود از بهترین مواد استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده جایگاه بالایی در میان مردم آمریکا و حتی دیگر کشورها داشته باشد.

 براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد از جمله محصولات این شرکت است که از مواد مرغوب و بدنه ارگونومیک ساخته شده و مورد رضایت کاربران زیادی قرار گرفته است. قیمت براش سایه چشم وت اند وایلد، نسبت به برندهای دیگر کاملا اقتصادی و به صرفه است. در ادامه بیشتر به معرفی این محصول و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.


براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد چه کاربردی دارد؟

در حالت کلی، برس آرایشی در دسته لوازم آرایشی ماسک‌ کننده قرار می‌گیرند. ماسک کردن به معنی پوشاندن یا تغییر ظاهر است. براش سایه چشم این امکان را ایجاد می‌کند که سایه‌های پودری، کانسیلرها و حتی اصلاح کننده‌ها را با ظرافت و دقت بالاتری بر روی پلک ها پخش کنید و خروجی بی‌نظیری خلق کنید!


ویژگی ‌های براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد

  • دارای الیاف مصنوعی به منظور آسیب نزدن به طبیعت

از ویژگی‌های خوب این براش می‌توانیم به موهای آن اشاره کنیم که از الیاف مصنوعی ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. این الیاف، کانسیلر و سایه را به خوبی پخش و صاف می‌کنند و تیرگی‌ها، قرمزی و سایر عیوب پوست را کاملا می‌پوشانند.

  • طراحی سر گرد با کاربری بهتر

بریستل‌های براش چشم وت اند وایلد به حالت گرد طراحی شده‌اند. بنابراین به اندازه لازم آغشته به کرم و سایه می‌شوند و درنهایت کمتر کثیف می‌شوند.

  • دارای موهای نرم با تراکم بالا

موهای استفاده شده در براش سایه چشم وت اند وایلد، بافت نرمی دارند و با کشیدن آن‌ها بر روی پلک‌ها، احساس سوزن شدن و حتی حساسیت نخواهید داشت. علاوه براین، تراکم بالای موهای براش به بهتر پخش شدن سایه کمک می‌کنند.

  • طراحی بدنه ارگونومیک و بسیار سبک

قطعا یک براش خوش دست، کیفیت آرایش کردن را بالاتر می‌برد! بدنه براش سایه چشم وت اند وایلد به صورت ارگونومیک و کاملا سبک طراحی شده و با جای انگشتی که روی بدنه خودش دارد، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا براش را بهتر در دست بگیرید و در نتیجه سایه و کرم را بهتر پخش کنید.

  • فاقد تست روی حیوانات

براش سایه چشم wet n wild کرولتی فری است. به این معنی که بر روی حیوانات تست نمی شود و از این رو طرفداران زیادی از جمله گیاهخواران و حامی حقوق حیوانات دارد.


نحوه استفاده از براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد

همانطور که در بالا گفته شد، براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد کیفیت بالایی دارد، بنابراین برای استفاده روزانه و حتی حرفه‌ای توسط آرایشگران و همچنین افراد عادی کاملا مناسب است.

برای استفاده، براش وت اند وایلد را داخل محفظه حاوی سایه بزنید، با تکان دادن براش مقدار اضافی آن را بگیرید و به آرامی بر روی پلک‌ها بمالید.


یادداشت پایانی

براش سایه چشم وت اند وایلد که در سایز بزرگ طراحی شده است، از بدنه ارگونومیک و موهای کاملا نرمی برخوردار است. این امر باعث می‌شود براش سایه چشم وت اند وایلد کاربری بهتری داشته باشد و برای استفاده مکرر ابزار مناسبی محسوب شود.

تراکم مویی بالا ساخته شده از الیاف مصنوعی، بریستل‌های سر گرد و کرولتی فری بودن (فاقد تست روی حیوانات) سایر ویژگی‌های این براش سایه با کیفیت هستند.

داروخانه صبا یکی از بهترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که در حوزه فروش لوازم آرایشی و انواع داروها و همچنین انواع محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت دارد. برای خرید براش سایه چشم بزرگ وت اند وایلد با کیفیت بالا می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده، محصول مورد نظر را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با شماره 02141971 با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط گرفته و محصول انتخابی خود را سفارش دهید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس