0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Bretman Rock Face Highlighter Brush

براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک

شناسه کالا: 820854
شناسه کالا: 820854
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند وت اند وایلد قرن‌هاست که در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت دارد و همواره معتقد است که برای زیباتر شدن باید از ابزار با کیفیت استفاده کرد. محصولات این شرکت به خوبی در میان مردم شناخته شده و از جایگاه ارزشمندی برخوردار است. این شرکت با برتمن راک، یکی از اینفلوئنسرهای حوزه زیبایی، همکاری کرده و کالکشن جدیدی با نام "براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک" را تولید کرده است.

طراحی این براش از جنگلهای هاوایی الهام می‌گیرد و بیانگر آب و هوای مناطق هاوایی، محل سکونت برتمن راک است. بنابراین اگر به جمع ‌آوری محصولات برتمن راک علاقه دارید، می‌توانید این براش هایلایتر را هم در کلکسیون خود داشته باشید!

 


 

هایلایتر چیست و چه کاربردی دارد؟

هایلایت کردن یکی از روش‌ها و متدهای آرایشی است که برای برجسته کردن و روشن‌تر کردن قسمتی از صورت انجام می‌شود. هایلایترها، از ابزارهای هایلایت کردن هستند که معمولا توسط براش‌های هایلایتر بر روی پوست پخش می‌شوند.

هایلایترها در انواع پودری، مایع و کرمی در بازار وجود دارند. هایلایترهای پودری برای پوست‌های چرب با تعریق بالا استفاده می‌شوند تا پوست در هنگام تعریق براق نشود و ظاهر طبیعی خودش را حفظ کند. هایلایتر کرمی و مایع برای پوست‌های خشک مناسب‌تر است و با چرب کردن و مرطوب کردن پوست، بهترین گزینه برای حفظ رطوبت ظاهری در پوست هستند.

هایلایترها برای قسمت‌های مختلف صورت استفاده می‌شوند اما بهترین ناحیه، استخوان بالای گونه است که باعث برجسته‌تر شدن این ناحیه می‌شود. همچنین از هایلایترها می‌توانید در قسمت بالای پیشانی تا شقیقه، چانه‌ها، قوس لب بالا و استخوان بینی استفاده کنید و فرم بهتری به صورت خود بدهید.

 


 

ویژگی های براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک

ویژگی‌های براش هایلایتر wet n wild مدل برتمن راک عبارتند از:

  • دارای سر مخروطی و باریک

براش هایلایتر وت اند وایلد، با سر مخروطی شکل طراحی شده است تا راحت‌تر بتوانید هایلایتر را بر روی نواحی صورت پخش کنید. باریک بودن سر این براش به شما کمک می‌کند تا نواحی کوچک صورت مثل گوشه چشم و بینی را راحت‌تر هایلایت کنید.

  • دارای موهای ساخته شده با الیاف مصنوعی و تراکم بالا

موهای این براش هایلایتر از الیاف مصنوعی ساخته شده است و هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند. تراکم بالای این براش به شما کمک می‌کند مقدار مناسبی از هایلایتر را برداشته و به نقاط برجسته صورت بزنید.

  • دارای موهای نرم بدون تحریک پذیری پوست

براش هایلایتر وت اند وایلد موهای نرمی دارد و هنگام تماس با پوست به هیچ وجه آن را تحریک نمی‌کند. یا بهتر است بگوییم هنگام استفاده از این محصول احساس سوزن سوزن شدن یا حساسیت پوستی نخواهید داشت.

  • مناسب برای هایلایترهای پودری

براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک به دلیل موهای بلند و انعطاف پذیری بالایی که دارد، برای استفاده از هایلایترهای پودری مناسب‌تر است. استفاده از این براش با هایلایترهای کرمی و مایع باعث می‌شود مواد زیادی از هایلایتر به خورد موها رفته و ظاهر کثیفی به خود بگیرد.

 


 

نحوه استفاده از براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک

  • قبل از استفاده از هایلایتر برای اینکه پوستتان جذب بالاتر و رطوبت بهتری داشته باشد، از مرطوب کننده، پرایمر، لوسیون و ... استفاده کنید.
  • براش هایلایتر وت اند وایلد را به هایلایتر آغشته کنید، با تکان دادن براش پودر اضافی را پس بزنید، روی استخوان گونه یا چانه قرار دهید و بعد به سمت بالا بکشید.

نکته:

اگر می‌خواهید یک هایلایت با رنگ طبیعی‌تر داشته باشید و رنگ پوست خود را کمتر تغییر دهید، از مرطوب کننده‌های رنگی استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

امروزه با پیشرفت فناوری، مردم به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید می‌کنند. این کار باعث می‌شود محصولات را در کنار قیمت آن داخل سایت مشاهده کنند و با خواندن نظرات سایر کاربران تصمیم نهایی را بگیرند.

داروخانه صبا، مجموعه‌ای آنلاین با انواع محصولات از جمله لوازم آرایشی، مکمل‌های دارویی، محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های ورزشی است که می‌تواند در خریدی بهتر به شما کمک کند.

برای خرید براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و براش مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 

 

 

 

براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک
براش هایلایتر وت اند وایلد مدل برتمن راک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;