0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم پودر

Tinted BB Cream

بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
219,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

درمالوگ که از برندهای محبوب ایرانی است، با هدف بهداشت و مراقبت از پوست مصرف کنندگان به ساخت و تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پرداخته است و عرضه بی بی کرم رنگی درمالوگ را نیز در چرخه تولید خود قرار داده تا مصرف کنندگان این برند بتوانند با خیالی راحت به انتخاب و استفاده از این محصول چند منظوره و مرغوب بپردازند.

بی بی کرم یا BB مخفف “Beauty Balm” یا Blemish Balm است که در واقع تلفیقی از چند کرم پرکاربرد در یک کرم است که به سبب فراوری شدن چند محصول اعم از کانسیلر، کرم پودر، ضدآفتاب و آب رسان در یک کرم، سبب محبوبیت در بین بانوان شده است.

در ادامه با هم به بررسی و توضیح در مورد بی بی کرم رنگی درمالوگ SPF 15

Tinted BB Cream می‌پردازیم که با قیمتی مناسب در داروخانه آنلاین صبا توزیع می‌شود.

 


 

نحوه اثر گذاری بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15 روی پوست چگونه است؟

همانطور که گفته شد بی بی کرم با تلفیق چند محصول، اثر ضد آفتابی، را در کنار یک کرم پودر مناسب برای یک آرایش زیبنده دارد که می‌تواند علاوه بر یک محصول آرایشی، محصولی برای مراقبت از پوست نیز به شمار آید.

استفاده از بی بی کرم رنگی درمالوگ با خاصیت آبرسانی؛ یکی از مهم ترین عوامل برای داشتن پوستی سالم را دارا است. این محصول درمالوگ با ترکیبات آنتی اکسیدانی خود می‌تواند در کنار پوشش دهی مناسب آرایشی، محصولی فوق العاده برای جذب آب به منافذ پوست و روشن شدن پوست شود.

 


 

ترکیبات موجود در بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15

مواد اولیه موجود در این بی بی کرم درمالوگ عبارتند از:

اکسید روی، دی پانتنول، نیاسین‌آمید (ویتامین ب۳)، کراتین هیدرولیز شده، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده, سدیم پیرولیدن, ویتامین کربوکسیلیک اسید ویتامین ای E, دایمتیکون ۱۰۰, کراس پلیمر دایمتیکون

در ادامه توضیح مختصری در مورد مواد موثر در ترکیبات بی بی کرم رنگی درمالوگ را آورده ایم:

نیاسین آمید ( ویتامین ب 3)

نیاسین آمید یا ویتامین B۳ به افزایش سرعت رشد سلول‌های اپیدرم که با افزایش سن کند می‌شود، کمک می‌کند. کمک به ترمیم زخم‌های پوستی، صاف و لطیف کردن پوست، خاصیت ضد باکتری، کاهش سایز منافذ پوست به دلیل کنترل ترشح چربی پوست و محافظت از آسیب‌های نور به پوست از دیگر خواص نیاسین آمید برای پوست است.

کراتین هیدرولیز شده

کراتین یک پروتئین ساختاری است که سلول‌های اپیتلیال (پوست) را به یکدیگر متصل می‌کند و از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. با این حال، کراتین به خودی خود نامحلول است و جذب ضعیفی در بدن دارد. كراتين هيدروليز شده، پروتئين كراتين است كه به مولكول‌های كوچكتری تقسيم شده و اجازه می‌‌دهد از آن در مصارف آرایشی استفاده شود. کراتین حاوی مقادیر زیادی از اسیدهای آمینه مهم برای حمایت از مو، پوست و ناخن‌ها است.

پروتئین ابریشم هیدرولیز

از ویژگی‌های بارز و معروف ابریشم آبرسانی و ترمیم کنندگی آن است که در محصولات بهداشتی استفاده می‌شود و برای شادابی و نرم کنندگی بسیار کاربرد است.

دایمتیکون ۱۰۰

این ماده یک پلیمر مبتنی بر سیلیکون است. وقتی در محصولات زیبایی استفاده می‌شود، احساسی کاملا نرم، مخملی، لغزنده به فرمول می‌دهد. از دایمتیکون نه تنها به دلیل خواص حسی استفاده می‌شود بلکه به صافی موقت خطوط ریز و چین و چروک نیز کمک می‌کند و به عنوان نرم کننده نیز عملکرد خوبی دارد. این ماده دارای خواص انسدادی است؛ به این معنی که با ایجاد مهر و موم روی پوست شما از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند.

ویتامین کربوکسیلیک اسید ویتامین E

ویتامین E از جمله ویتامین‌هایی است که با دارا بودن خاصیت ضدالتهابی می‌تواند در حمایت از سیستم ایمنی بدن، عملکرد سلول‌ها و سلامت پوست موثر باشد. تاثیر ویتامین E روی پوست فقط به سلامت و حفظ زیبایی پوست ختم نمی‌شود بلکه می‌تواند در درمان انواع بیماری‌های پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و اثرات پیری ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب، موثر باشد.

 


 

ویژگی‌های بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15

  • مناسب برای انواع پوست اعم از خشک یا چرب
  • جایگزین مناسب برای سایر کرم‌های پرکاربرد
  • محافظ در برابر اشعه‌های مضر خورشید
  • غنی شده با ویتامین E و نیاسین آمید
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • ضد آب با ماندگاری بالا
  • پوشانندگی فوق العاده
  • جذب سریع

 


 

مزایای استفاده از بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15 چیست؟

داشتن قدرت پوشانندگی مناسب و سبک برای یک کرم پودر از مهم ترین و بارزترین ویژگی‌ها به شمار می‌آید که بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15 Tinted BB Cream این مزیت را در کنار سایر مزایای دیگر دارد.

این بی بی کرم درمالوگ با دارا بودن ویتامین e خاصیت پیشگیری و رفع لک و آکنه را دارد که این ویژگی ارزشمند به محبوبیت این محصول می‌افزاید.

نحوه مصرف بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15 چگونه است؟

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب پوست خود، خوب بشویید
  • مقداری از بی بی کرم را روی بلندر میکاپ خود بریزید و روی پوست خود به خوبی محو کنید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • روزانه در دو نوبت می‌توانید از این محصول استفاده کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15 برای چه افرادی مناسب است؟

بی بی کرم‌ها برای همه پوست‌ها از جمله پوست‌های چرب و خشک مناسب هستند. این نوع کرم پوشش دهی طبیعی‌تری نسبت به کرم پودر به وجود می‌آورد. طیف رنگی بی بی کرم‌ها خیلی محدود تر از طیف رنگی کرم پودر هستند. به علت اینکه بی بی کرم‌ها از جمله لوازم آرایشی هستند که فرمولاسیونی درمانی ندارند پس نمی‌توانید فقط از این نوع کرم برای درمان مشکلات پوست خود استفاده کنید.

اگر پوست شما دارای آکنه، جوش و لک است و دور چشم شما حالت تیرگی دارد بهتر است از کرم پودرها و محصولات آرایشی قوی‌تر جهت رفع این مشکلات استفاده کنید؛ اما برای افرادی که همواره از چند کرم مانند ضد آفتاب، آبرسان و کرم پودر و غیره همزمان استفاده می‌کنند می‌توانند با انتخاب بی بی کرم رنگی درمالوگ از خواص چندگانه آن بهره ببرند.

 
بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15
بی بی کرم رنگی درمالوگ با SPF 15
قیمت:
219,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;