0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم پودر

Professionals + BB Cream All Skin Primer

بی بی کرم و پرایمر پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای انواع پوست

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: بی بی کرم و پرایمر پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای انواع پوست
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

زیبا بودن درخور تمام بانوان است. کمپانی‌ها و برندهای زیادی در اقصی نقاط دنیا وجود دارند که به همراهی بانوان برای رسیدن به آنچه شایسته‌شان است؛ شتافته‌اند. یکی از این برندهای معروف از مهد مد و طراحی جهان، ایتالیا؛ با نام پوپا وارد بازار شد و با توجه به سلایق و علایق بانوان، محصولات متنوع آرایشی را تولید و عرضه کرد.

پوپا سال‌هاست که با ایده‌های خلاقانه، استفاده از متریال درجه یک و تکیه بر علم و تکنولوژی پیشرفته لوازم آرایشی را در لاین‌های مختلف تولید می‌کند. محصولاتی از قبیل کرم پودر، رژگونه، خط چشم، بی بی کرم و غیره.

یکی از محصولات پوپا؛ بی بی کرم و پایه آرایش پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای پوست چرب نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است. در ادامه قصد معرفی این محصول را داریم با ما همراه باشید.

 


 

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

پرایمر از جمله محصولات آرایشی است که برای زیرساز آرایش به کار می‌رود. کاربرد اصلی این بی بی کرم و پایه آرایش پوپا زمانی مشخص می‌شود که پوستی پر از جوش و منافذ باز داشته باشید یا اینکه چین و چروک‌های صورت زیاد شده باشد؛ در این هنگام است که پرایمر پوپا به کمک می‌آید و با صاف و یک دست کردن موجب می‌شود کرم پودر به خوبی و کاملا یکنواخت روی پوست بخوابد. از دیگر کاربردهای پایه آرایش پوپا افزایش ماندگار کرم پودر و مات کردن پوست است.

پرایمرها انواع مختلفی دارند نظیر پرایمر اصلاح رنگ پوست، پرایمر مات کننده و پرایمر آبرسان که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

این محصول مناسب برای پوست چرب یکی از بهترین پرایمرهای موجود در سطح بازار است که با ایجاد پوششی مناسب روی پوست محبوبیت ویژه‌ای بین مصرف‌کنندگان کسب کرده است.

 


 

ویژگی‌های بی بی کرم و پایه آرایش پوپا مدل پروفشنالز چیست؟

  • دارای بافتی سبک و جلوه‌ای مات
  • مناسب برای پوست مختلط و چرب
  • دارای فاکتور حفاظتی SPF20
  • دارای خاصیت آبرسانی به پوست
  •  مورد تایید متخصصین پوست
  • فاقد پارابن و هرگونه رایحه

 


 

مزایای مصرف بی بی کرم و پایه آرایش پوپا مدل پروفشنالز

کرم و پرایمر پوپا BB CREAM PRIMER از محصولات آرایشی چند منظوره محسوب می‌شود که با ترکیبات خاص و منحصر به فرد خود ضمن استفاده به عنوان پایه آرایش، اثرات محافظتی نیز دارد.

این محصول برای بانوان پر مشغله گزینه‌ای بسیار مناسب است چرا که ضمن افزایش ماندگاری کرم پودر روی صورت به عنوان یک ضد آفتاب با  فاکتور حفاظتی SPF20 مراقبتی خوبی در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب نیز ارائه می‌دهد.

این پرایمر پوپا با ترکیبات فوق‌العاده خود ضمن اینکه ظاهری مات روی پوست ایجاد می‌کند؛ با رطوبت رسانی عالی موجب طراوت و شادابی پوست نیز می‌شود.

بی بی کرم و پایه آرایش پوپا می‌تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودر باشد؛ در واقع این پرایمر پوپا یک کرم پودر سبک با پوشش دهی قابل توجهی است که علاوه بر پوشاندن نواقص، رنگی زیبا و یکدست به پوست می‌دهد.

استفاده از بی بی کرم و پایه آرایش پوپا مدل پروفشنالز برای چه افرادی مناسب است؟

بی بی کرم پوپا از بهترین پرایمرهای موجود در بازار برای افرادی است که پوستی چرب با منافذ باز دارند. این پرایمر پوپا ظاهری مات روی پوست ایجاد کرده و از براق شدن پوست پیشگیری می‌کند ضمن اینکه باعث افزایش دوام آرایش نیز می‌شود.

 


 

خرید بی بی کرم و پایه آرایش پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای پوست چرب

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

بی‌بی کرم و پرایمر پوپا یک پایه آرایشی فوق‌العاده با کیفیت و چند منظوره برای پوست‌های چرب و مختلط است. این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور آفتاب و دهیدراته شدن، به عنوان یک پرایمر مرغوب کیفیت آرایش را به مراتب بالاتر برده و با فرمولاسیونی خاص تاثیر به سزایی در مرطوب‌کنندگی، نرم‌کنندگی و شفاف‌سازی پوست دارد.

 بی بی کرم و پایه آرایش پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای پوست چرب از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

بی بی کرم و پرایمر پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای انواع پوست
بی بی کرم و پرایمر پوپا مدل پروفشنالز مناسب برای انواع پوست
1
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;