0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Anti Oxidant Hydramist Hydratant Toner

تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست مناسب برای پوست خشک و حساس

شناسه کالا: 824505
شناسه کالا: 824505
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست مناسب برای پوست خشک و حساس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

تونر آبرسان یک محصول پوستی است که به عنوان قدم دوم در روتین مراقبت از پوست استفاده می‌شود. معمولا تونرها بعد از شستشوی پوست و قبل از استفاده از مرطوب کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف اصلی تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست مناسب برای پوست خشک و حساس Anti Oxidant Hydramist Hydratant Toner ترمیم و به تعادل رساندن PH پوست است.

برند کمپودرما محصول مشترک کشورهای فرانسه و آلمان است که با تکیه بر تحقیقات نوین و مواد طبیعی محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند که به طور مستقیم روی بهبود و حفظ سلامتی و زیبایی پوست تاثیر می‌گذارند.

در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی و بررسی این تونر آبرسان که در داروخانه آنلاین صبا نیز با قیمت  مناسبی موجود است بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست بر پوست چگونه است؟

تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست به سبب برخورداری از مواد طبیعی و فرمولاسیونی خاص؛ علاوه بر حفظ رطوبت طبیعی پوست که سبب نرمی و لطافت پوست می‌شود، عوامل محافظتی پوست را نیز تقویت می‌کند.

ضمن اینکه در هنگام استفاده از این محصول؛ قدرت نفوذ پذیری پوست به طور قابل توجهی بالا می‌رود و موجب می‌شود محصولات مراقبت از پوست دیگر مانند کرم‌ها یا سرم‌ها به طور موثر جذب شوند و نتایج بهتری داشته باشند.

قابل ذکر است که این محصول در کاهش فعالیت‌های آزاد رادیکالی و کاهش آسیب اکسیداتیو پوست نیز نقش بسزایی دارد.

 


 

ترکیبات موجود در تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما

مواد اولیه به کار رفته در تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست عبارت است از:

آب، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریلیک/کاپریک تریگ لیسرید، گلیسرین، ستئارات-۲، استئارات-۲۵، گلیسرین استئارات، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، فنوکسی اتانول، پارافین مایع، لوریل/الکل، سیکلوپنتاسیلوکسان، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، اتیل هگزیل گلیسرین، بوتیل گلیسرول، پروپاندنیول، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم pca، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، آلانتوئین، سدیم هیالورونات، هگزیل دکانول، پنتیلن گلیکول، ۴-تی-بوتیل سیکلوهگزان، بیزابولول، ستیل هیدروکسی پرولین پالمیتامید، هیدروسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید، استئاریک اسید، عصاره ریشه زنجبیل، دی سدیم ا د ت ا.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما را آورده‌ایم:

گلیسرین

گلیسیرین یک ماده رطوبت دهنده است که به سبب این خاصیت در بسیاری از محصولات پوستی از جمله تونر‌ها و کرم‌ها استفاده می‌شود. این ماده قابلیت حفظ رطوبت پوست را دارد از خشکی آن پیشگیری کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

پنتیلن گلیکول

پنتیلن گلیکول یک مایع شفاف، چسبناک و بدون بو است. این ترکیب یک ماده آب دوست است و به دلیل داشتن دو گروه -OH، تمایل طبیعی به جذب آب دارد. به این معنی که به خوبی به آب متصل می‌شود همچنین به ذخیره و حفظ آب نیز کمک می‌کند که این ویژگی برای پوست‌های خشک بسیار مفید است. گفتنی است که برخورداری از خواص گفته شده؛ پنتیلن گلیکول را به عنصری عالی برای امولسیون و غلیظ کننده محصولات تبدیل می‌کند.

هیالورونات سدیم

سدیم هیالورونات در لایه‌های زیرین پوست رطوبت ایجاد کرده و با این کار طراوت و جوانی پوست را چندین برابر می‌کند. در عین حال لایه‌های بیرونی پوست را احیا کرده و خطوط و چین و چروک‌ها را بهبود می‌بخشد.

عصاره ریشه زنجبیل

یکی از مهم‌ترین خواص زنجبیل برای پوست درخشان و شاداب کنندگی آن است. این گیاه با خاصیت پاکسازی منافذ پوست و بستن آن‌ها موجب شادابی و درخشان شدن پوست می‌شود. استفاده از روغن و عصاره زنجبیل در تونر آبرسان می‌تواند موجب افزایش درخشندگی پوست شود و در از بین رفتن لکه‌های پوستی نیز موثر باشد.

 


 

ویژگی‌های تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست

  • مرطوب کننده و آبرسان عمیق پوست
  • مناسب پوست‌های خشک و حساس
  • تغذیه کننده و بازسازی پوست
  •  کنترل و کاهش جوش و آکنه
  • تعادل PH طبیعی پوست
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • آنتی اکسیدان قوی
  • بسته شدن منافذ
  • تسکین دهنده

 


 

مزایای استفاده از تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست چیست؟

استفاده از تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست Anti Oxidant Hydramist Hydratant Toner؛ می‌تواند به تمیز کردن عمقی پوست از آلودگی‌ها، آرایش و سایز ذرات موجود در محیط کمک شایانی کند. این محصول با باز کردن منافذ پوست سبب تنفس بهتر آن می‌شود.

این محصول کمپودرما یک شوینده و پاک کننده صورت حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی مانند ویتامین E و C است. این آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند از پوست شما در مقابل آسیب‌های اکسیداتیو و عوامل محیطی مانند آلودگی و اشعه‌های UV محافظت کنند.

از دیگر مزایای استفاده از تونر کمپودرما این است که به پوست شما رطوبت لازم را می‌رساند و از خشکی و خارش پوست جلوگیری می‌کند؛ ضمن اینکه پوست را نرم و لطیف کرده و به آن حس شادابی می‌بخشد.

نحوه مصرف  تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست

قبل از استفاده از تونر به نکات زیر توجه کنید:

  • مقداری از مایع تونر را روی پد آرایشی یا پنبه بریزید
  • به آرامی روی پوست خود بکشید و پوست را از آلودگی‌ها صیقل دهید
  • توجه داشته باشید این محصول نیاز به آبکشی ندارد
  • به صورت روزانه و قبل از استفاده از مواد آرایشی از تونر استفاده کنید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی  تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست به پوست کمک می‌کند تا رطوبت خود را حفظ کرده و از خشکی و ترک‌خوردگی و همچنین از حساسیت و آلرژی جلوگیری می‌کند.

محصول مذکور به سبب بهره گیری از آنتی اکسیدان‌های قوی از علائم پیری مانند چین و چروک، لکه‌های پوستی و افتادگی آن جلوگیری می‌کند. همچنین به سلول‌های پوست کمک کرده تا سالم و قوی بمانند و فرایند تجدید سلولی را تسریع می‌بخشد. بنابراین استفاده مداوم از این محصول در افرادی با پوست خشک و حساس موجب می‌شود تا پوستی سالم، شفاف و شاداب داشته باشند.

 

 

 

 

تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست مناسب برای پوست خشک و حساس
تونر آبرسان و آنتی اکسیدان کمپودرما مدل هیدرامیست مناسب برای پوست خشک و حساس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده