0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Multiactive Dry & Sensitive Skin Soothing & Hydrating Toner

تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو مناسب برای پوست خشک و حساس

شناسه کالا: 824506
شناسه کالا: 824506
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو مناسب برای پوست خشک و حساس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

تونر یک محصول مراقبت از پوست است که به عنوان یک قدم مهم برای داشتن پوستی سالم و بی‌نقص؛ بعد از شستشوی صورت و قبل از مرطوب کننده استفاده می‌شود که سبب تعادل رطوبت پوست شده، سطح PH را به حالت مناسب برگردانده و منافذ مسدود شده را باز می‌کند. تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو مناسب برای پوست خشک و حساس Multiactive Dry & Sensitive Skin Soothing & Hydrating Toner؛ علاوه بر حفظ رطوبت، کاهش ظهور منافذ بزرگ پوست، کنترل چربی، تسکین التهاب‌های پوستی؛ به آمادگی و افزایش نفوذ پذیری پوست برای جذب محصولات مراقبتی بعدی کمک شایانی می‌کند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و توضیح در مورد این تونر آبرسان کمپودرما بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو بر پوست چگونه است؟

تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو حاوی مواد موثری است که به عنوان یک پاک کننده عمل کرده و می‌تواند آلودگی‌ها، آرایش و چربی اضافی را از پوست بزداید.

این تونر به سبب بهره گیری از عوامل موثر مانند عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌ها، به حفظ رطوبت مورد نیاز پوست کمک کرده و از خشکی و کشیدگی پوست نیز جلوگیری می‌کند، ضمن اینکه PH پوست را به حالت تعادل می‌رساند که این کار باعث جلوگیری از مشکلاتی مانند چربی پوست، جوش و التهاب پوستی می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو

مواد اولیه موجود در این تونر آبرسان کمپودرما عبارت است از:

آب، تریدست، هیدروژنیتدکاستر اویل، پلی سوربات ۲۰، پنتیلن گلایکول، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم پی سی ای، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری هالوز، آلانتونین، سدیم هیالورونات، بیزابولول، ستیل هیدروکسی پرولین پالمیتامید، هیدروکسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید، دکسپنتنول، فنوکسی تانول، اتیل هگزی گلیسرین.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو را آورده‌ایم:

هیدروژنیتدکاستر اویل

PEG 40 روغن کرچک هیدروژنه که با نام پلی اتیلن گلیکول 40 شناخته می‌شود یکی از مواد اولیه پرمصرف در صنایع آرایشی بهداشتی است. ریسینولیک اسید موجود در روغن کرچک دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی بوده و با کاهش باکتری‌های پوست به درمان آکنه و جوش صورت و همچنین جای جوش کمک می‌کند.

سدیم لاکتات

سدیم لاکتات یک ماده کراتولیتیک است به این معنی که موجب زدودن سلول‌های مرده روی پوست شده و این موضوع باعث اصلاح و بازسازی پوست می‌شود و می‌تواند در فرایندهای درمانی برای رفع لک و ضایعات پوستی مورد استفاده قرار گیرد. این ماده همانند لاکتیک اسید می‌توان عملکردهای مثبتی روی انواع پوست داشته باشد.

بیزابولول

بیزابولول با خواص آنتی اکسیدانی خود مزایای ضد پیری پوست خود را نشان می‌دهد و همزمان از اریتما و آفتاب سوختگی پیشگیری می‌کند. بیزابولول به عنوان یک التیام بخش و داروی تسکین دهنده عمل کرده و پوست تحریک شده را تسکین می‌دهد.

پنتیلن گلایکول

پنتیلن گلیکول یک مایع شفاف، چسبناک و بدون بو است. این ترکیب یک ماده آب دوست است و به دلیل داشتن دو گروه -OH، تمایل طبیعی به جذب آب دارد. به این معنی که به خوبی به آب متصل می‌شود همچنین آب را حفظ می‌کند که این ویژگی برای پوست‌های خشک بسیار مفید است. گفتنی است که خواص موجود در پنتیلن گلیکول آن را به عنصری عالی برای امولسیون و غلیظ کننده محصولات تبدیل کرده است.

 


 

ویژگی‌های تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو

  • دارای خاصیت ترمیم و بازسازی کنندگی پوست
  • مناسب برای پوست‌های حساس و خشک
  • کمک به جذب بهتر محصولات مراقبتی
  • حاوی ‌روغن کرچک و ویتامین E
  • آبرسان و مرطوب کننده قوی
  • کمک به حفظ تعادل PH
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • پاکسازی عمیق پوست
  • باز کننده منافذ پوست
  • بدون نیاز به شستشو

 


 

مزایای استفاده از تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو چیست؟

روغن کرچک موجود در تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو Multiactive Dry & Sensitive Skin Soothing & Hydrating Toner؛ یک منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است که قابلیت حفظ رطوبت، نرم و لطیف کردن پوست را دارد. این شوینده و پاک کننده صورت دارای خواص ضد التهابی و ضد اکسیدانی است که به بهبود مشکلات پوستی نظیر جوش، التهابات و حساسیت پوست نیز کمک به سزایی می‌کند.

گفتنی است که این تونر آبرسان کمپودرما، با بهره گیری از ویتامین E که یک آنتی اکسیدان موثر برای پوست است در جلوگیری از آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد و چین و چروک پوست نقش مهمی ایفا می‌کند؛ این ویتامین باعث تغذیه و تقویت پوست شده و عوامل روشن کننده پوست را نیز تحریک می‌کند.

نحوه مصرف تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو

قبل از استفاده از تونر به نکات زیر توجه کنید:

  • مقداری از مایع تونر را روی پد آرایشی یا پنبه بریزید
  • به آرامی روی پوست خود بکشید و پوست را از آلودگی‌ها صیقل دهید
  • توجه داشته باشید این محصول نیاز به آبکشی ندارد
  • به صورت روزانه و قبل از استفاده از مواد آرایشی از تونر استفاده کنید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو برای چه افرادی مناسب است؟

تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو دارای خاصیت تسکین دهنده و مرطوب کننده قوی است که  استفاده منظم از آن موجب تغذیه و بهبود پوست شده و از حساسیت‌ها و التهابات پوستی نیز پیشگیری می‌کند؛ بنابراین برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند گزینه فوق العاده‌ای است. همچنین گفتنی است که این تونر آبرسان کمپودرما برای افرادی که پوستشان نیاز به تقویت، ترمیم و بازسازی دارد توصیه می‌شود.

محصول مذکور حاوی ترکیبات نرم کننده است که باعث لطافت پوست، تامین رطوبت مورد نیاز آن و کاهش قرمزی پوست می‌شود، بنابراین شادابی و طراوت را برای پوست‌های خشک به ارمغان می‌آورد.

تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو مناسب برای پوست خشک و حساس
تونر آبرسان کمپودرما مدل مولتی اکتیو مناسب برای پوست خشک و حساس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده