در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

تونیک ضدریزش مو سریتا مدل مینوتا

Minuta Anti Hair Loss Tonic

شناسه محصول: 819748
شناسه محصول: 819748
دسته بندی: تونیک و سرم مو
تولید کننده: سریتا - Cerita سریتا - Cerita
آماده ارسال
582,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : تونیک
  • مناسب برای : انواع مو
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ریزش مو یکی از معضلات امروزه خانم‌ها و آقایان است که فکر آن‌ها را به طور حسابی مشغول کرده است. بسیاری از افراد ریزش مو را یک امر طبیعی و ارثی می‌دانند و اجازه می‌دهند موهای آن‌ها مانند پدران خود بریزد و قسمتی از سرشان خالی شود.

اما شمار بیشتر افراد از ریزش موهای خود ناراحت بوده و در صدد رفع این مشکل هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و دوست ندارید موهایتان خالی شود، به شما استفاده از تونیک و سرم مو را پیشنهاد می‌کنیم. این محصولات باعث تقویت پیاز و فولیکول مو می‌شوند و ریزش آن‌ها را به طور کلی متوقف می‌کنند.

در واقع این محصولات به عنوان تقویت کننده و ترمیم کننده پوست سر شناخته می‌شوند و با تقویت مو، باعث مهار ریزش و در مقابل آن موجب رویش مجدد موها می‌شوند.

یکی از محصولات خوب این دسته، تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا است که در داروخانه آنلاین صبا به فروش می‌رسد. این محصول حاوی ترکیبات موثر برای تقویت و تغذیه فولیکول‌های مو است که به دنبال آن موجب توقف ریزش مو و تحریک رشد مو می‌شود. در ادامه می‌توانید خواص و ویژگی‌های مربوط به این محصول کاربردی را مطالعه کنید.


 

ترکیب اصلی تونیک ضد ریزش مو سریتا Cerita مدل مینوتا چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساخت و تولید تونیک ضد ریزش مو سریتا از ترکیباتی استفاده شده است که خاصیت ضد ریزش آن بسیار شگفت انگیز کرده‌اند. این محصول با فرمولاسیون بالایی که دارد می‌تواند انواع مشکلات مربوط به ریزش مو را حل کند و باعث رویش مجدد موهای شما شود.

 در واقع این محصول، حاوی عصاره گیاهان طبیعی مانند بابونه، گزنه، مریم گلی، نعناع فلفلی، ریحان، رزماری، برگ سینس کاملیا و جو دو سر است که خواص بی نظیری به این محصول بخشیده‌اند. عصاره نعناع فلفلی باعث خنک شدن پوست سر می‌شود و گزنه موجب تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن‌ها می‌شود.

عصاره رزماری یک محرک عالی برای رویش مجدد مو است و با اعمال روی نقاط طاس شده می‌تواند باعث تقویت فولیکول‌ها در این قسمت و بازگشت مجدد موها شود. عصاره ریحان هم با خاصیت آبرسانی خود موجب رفع خشکی سر و افزایش خون رسانی به فولیکول‌ها می‌شود که در نتیجه آن ریزش مو قطع شده و رشد مو بهبود می‌یابد.

عصاره مریم گلی، بابونه و برگ سینس کاملیا نیز با خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ویتامینه خود، از مو در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند و باعث تقویت ریشه مو و همچنین مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز می‌شوند. در نتیجه طاسی سر بر اثر تغییرات هورمونی و ارثی را نیز به طور کامل درمان می‌کنند.


 

نحوه اثرگذاری تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا

یکی از خواص بی نظیر تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا، آبرسانی و مرطوب کنندگی آن است. این محصول، با حفظ رطوبت در پوست سر، خشکی آن را برطرف می‌کند و با افزایش گردش خون در کف سر و تغذیه رسانی به فولیکول‌ها، باعث تقویت این سلول‌ها و توقف ریزش مو می‌شود.

این محصول، قادر است ریزش مو بر اثر ارث یا تغییرات هورمونی را از بین ببرد و باعث رویش مجدد موها در نواحی خالی شده سر شود. چرا که حاوی ویتامین، امگا 6 و 9، پتاسیم، آهن، فسفر و مواد ضد باکتری است که با قارچ‌های پوست سر مبارزه می‌کند و ضم تغذیه تار مو، باعث تقویت و احیا آن‌ها می‌شود. به موجب این عملکرد، ریزش موها متوقف شده و موهای شما سالم و شاداب می‌شوند.

ناگفته نماند که این محصول حاوی ترکیبات پپتیدی و پلی فنولی است که در ساخت اسید آمینه و کراتین مو موثر هستند و با تحریک پوست سر به تولید مو، باعث پرپشت شدن موها و افزایش استحکام آن‌ها نیز می‌شوند.


ویژگی‌های تونیک ضد ریزش مو سریتا Cerita مدل مینوتا

  • حاوی عصاره گیاهان طبیعی با خواص بی نظیر
  • حاوی مواد ضد باکتری و آنتی اکسیدان
  • مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز (یکی از عوامل ریزش مو)
  • توقف کامل ریزش مو
  • حاوی ویتامین و مواد مغذی برای تقویت و تغذیه فولیکول‌ها
  • حاوی ترکیبات پپتیدی و پلی فنولی با خواص افزایش رشد مو
  • از بین بردن ریزش مو ارثی یا هورمونی
  • تقویت و استحکام تار مو
  • رویش مجدد موها
  • تسکن و خنک کننده پوست سر
  • کاهش التهاب و خارش پوست سر
  • رفع خشکی و افزایش اکسیژن رسانی در کف سر
  • مناسب برای انواع مو


مزایای مصرف تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا

چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از تونیک ضد ریزش مو سریتا Cerita می‌توانید ریزش مو خود را به طور کامل درمان کنید و دیگر نگران طاسی و خالی شدن قسمتی از سرتان نباشید؟!

این محصول حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و مرطوب کننده است که با عوامل ریزش مو مبارزه می‌کند و به دلیل برخورداری از ترکیبات پپتیدی می‌تواند پوست سر را تحریک کند و موجب بازگشت موهای ریخته شده شود.

ناگفته نماند که در این تونیک از عصاره‌های گیاهی موثر در بهبود ریزش مو استفاده شده است که در کنار آن، باعث تسکین و خنک شدن پوست می‌شوند. همچنین التهاب و خارش ناشی از خشکی سر را نیز از بین می‌برند.

 

نحوه مصرف تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا

برای استفاده از تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا تنها کافی است یک تا 2 سی سی از محصول را روی نقاط دارای ریزش مو اسپری کنید و به آرامی ‌با نوک انگشتان ماساژ دهید.

توجه داشته باشید که:

  • هر سی سی معادل 7 پاف اسپری است.
  • می‌توانید در کنار این محصول، از شامپو، سرم و ماسک‌های ضد ریزش مو استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا برای چه افرادی مناسب است؟

تونیک ضد ریزش مو سریتا Cerita Minuta برای افرادی که دارای ریزش مو هستند، یا قسمتی یا از سر آن‌ها دچار ریزش شده است، کاربرد دارد.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات تونیک ضد ریزش مو سریتا مدل مینوتا

ترکیبات

مقدار

اتیل الکل

*

اوسیموم بسیلیکم هخیری روت کالچر اکسترکت

*

عصاره مخمر ایست اکسترکت و مالتودکسترین

*

سدیم متابی سولفیت

*

گلیسیرین

*

عصاره چوب لاریکس ایروپیا

*

گلیسین

*

زینک کلراید

*

عصاره برگ سینسس کاملیا

*

فنوکسی اتانول

*

کاپریلیل گلایکول

*

هیدروکسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید

*

بوتیلن گلایکول

*

پنتیلن گلیکول

*

دی آمینو پیریمیدین اکساید

*

عصاره گلایکولی نعناع فلفلی

*

عصاره گلایکولی رزماری

*

عصاره گلایکولی مریم گلی

*

عصاره گلایکولی بابونه

*

عصاره گلایکولی گزنه

*

دکسپنتانول

*

اسید لاکتیک

*

دی سدیم ا.د.ت.ا

*

رنگ کد ۱۵۹۸۵

*

آب دیونیزه

*

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس