0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Cysteine B6 Anti Hair Loss Tonic

تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

شناسه کالا: 825022
شناسه کالا: 825022
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
395,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

ریزش مو یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها و آقایان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. ریزش مو علل مختلفی دارد و به همین منظور جهت کاهش و جلوگیری از آن روش‌های بسیار زیادی وجود دارد. اما انتخاب بهترین روش می‌تواند نتیجه بهتر و زودتری داشته باشد. تونیک ضدریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6 یک گزینه مناسب برای جلوگیری از ریزش و تقویت تار موها است. Cysteine B6 Anti Hair Loss Tonic با تحریک و تقویت فولیکول‌های در حال رشد و غیرفعال و همچنین ترکیبات موثر و مفید، ریزش مو را کنترل کرده و موجب تقویت تارهای نازک و ضعیف مو می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6 (Cysteine B6 Anti Hair Loss Tonic) یک محصول عالی جهت کاهش ریزش مو و همچنین تقویت موها است. این تونیک دارای ترکیبات منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای از عناصر غذایی و ویتامین‎ها است که تضمین‌کننده موها هستند. به همین منظور شما از این محصول علاوه بر جلوگیری از ریزش مو می‌توانید برای تقویت و رشد آن نیز بهره بگیرید.

سیستئین یک نوع اسید آمینه مهم است که موجب رشد و تقویت موها و ناخن می‌شود. بنابراین شما با افزایش این نوع آمینواسید در بدن می‌توانید به سلامت مو و ناخن خود کمک کنید و رشد آنها را سرعت ببخشید. تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی این ماده مغذی بوده و به همین منظور به رشد و بازسازی موها کمک می‌کند. در نتیجه پس از یک دوره مصرف کامل این تونیک و سرم مو علاوه بر کاهش ریزش، موهای درخشان، ضخیم و بسیار زیبایی خواهید داشت.

ویتامین ب 6 موجود در این محصول در فرآیند رشد مو و تقویت سلامت موها نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. در نتیجه با بهره از این محصول شما می‌توانید رشد موهای خود سرعت ببخشید و بهبود سلامت تار موهای خود کمک کنید.

این محصول سبک و غیر چرب است و به راحتی در موهای جذب می‌شود و شما ذره‌ای احساس چربی روی کف سر احساس نخواهید کرد. این تونیک به عنوان یک محصول عالی در بازار شناخته می‌شود که حاوی عصاره‌های گیاهی مفید است و به سلامت موهای شما کمک می‌کند.

در نتیجه می‌توان اینگونه بیان کرد که با بهره از تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستئین و B6 می‌توانید سلامت موهای خود را بهبود ببخشید و زیبایی و ضخامت تار موهای خود را تجربه کنید. در حقیقت پس از یک دوره مصرف کامل این محصول نه تنها خبری از ریزش موها نخواهد بود بلکه موهایی ضخیم، زیبا و سلامت خواهید داشت.

 

 


 

ویژگی‌های تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

  • حاوی کمپلکسی از ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و عصاره‌های گیاهی
  • فرموله شده با سیستئین، ویتامین ب6، ویتامین سی، ویتامین ای، بیوتین، کافئین و نیاسینامید
  • حاوی فرمولاسیون سبک و غیر چسبنده برای جلوگیری از خشکی موها
  • کمک به کاهش ریزش و رویش مجدد موها
  • محافظت از مو و اسکالپ (پوست کف سر)

 


 

مزایای مصرف تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

همانطور که در بالا اشاره شد، تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا مزایای مختلفی دارد که با اهداف مشخصی استفاده می‌شود. هدف اصلی استفاده از تونیک حالت‌دهی به موها، افزایش درخشش و همچنین کاهش وز و پف پس از خشک شدن موها است. علاوه بر این مورد تونیک حاوی ترکیبات گیاهی مغذی است که تار موهای شما را تغذیه کرده و تاثیرات فوق‌العاده‌ای دارد.

یکی دیگر از مزایای مصرف تونیک، کاهش التهابات کف سر و همچنین تاثیر شگفت‌انگیز آن در جلوگیری از رشد و نمو باکتری در کف سر است. به همین منظور تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا علاوه بر جلوگیری از ریزش و بهبود رشد مو از بروز شوره، خارش و... نیز جلوگیری خواهد کرد. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

نحوه مصرف تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

جهت درمان باید از این محصول به مدت 6 هفته روزی یک بار از آن استفاده کنید. برای این منظور کافیست یک پاف از تونیک را روی سر اسپری کنید و به آرامی آن را روی سر ماساژ دهید. فراموش نکنید این تونیک نیازی به آبکشی ندارد. پس از گذشت دوره 6 هفته، باید به صورت هفته‌ای 3 بار در روز مصرف این محصول را ادامه دهید.

هشدارهای مصرف:

  • در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف را قطع نموده و با پزشک مشورت کنید.
  • از تماس با چشم خودداری کنید.
  • فقط برای مصارف خارجی است.

 


 

تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6 برای چه کسانی مناسب است؟

تونیک ضد ریزش مو برای همه آقایان و خانم‌هایی که از ریزش مو رنج می‌برند و به فکر سلامت هر چه بیشتر موهای خود هستند، مناسب است. در حقیقت همه افراد با هر نوع مویی می‌توانند از مزایای این محصول با کیفیت بهره‌مند شوند.

ترکیبات تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6

همانطور که مطالعه کردید در این محصول ترکیبات مفید و موثری به کار رفته شده که می‌تواند برای سلامت مو و ریزش موها مفید و موثر باشد برخی از آنها عبارتند از: اسیدهای آمینه (سیستئین)، نیاسینامید، ویتامین ای، سی، ب6، بیوتن، عصاره‌های گیاهی

تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6
تونیک ضد ریزش مو سیسپرسا حاوی سیستیئن و ویتامین B6
قیمت:
395,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;